אחרית הימים

התעוררה ממוות קליני ומאז מקבלת מסרים

היא שאלה: "ריבונו של עולם, מה זה המשיח?" , והתשובה שקיבלה תרגש אתכם במיוחד


09/12/21 | ה' טבת התשפ"ב
משיח

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

מן הסרטון:

 

מאז שעברתי מוות קליני, אני מאוד מחוברת לקדוש ברוך הוא, 24/7.  יש לי מצבים לפעמים, כשאני קמה בבוקר ואני אומרת לקדוש ברוך הוא: "אבא, תלמד אותי משהו, תן לי איזה דבר תורה". היום אמרתי לקדוש ברוך הוא: "ריבונו של עולם, מה זה המשיח? מתי יבוא המשיח". ופתאום, אני מתחילה לראות פסוקים: "וּפִתְאֹם יָבוֹא אֶל הֵיכָלוֹ הָאָדוֹן" (מלאכי, ג', א'), "וְהַמַּשְׂכִּלִים יַזְהִרוּ כְּזֹהַר הָרָקִיעַ" (דניאל, י"ב, ג'), "וְלַיְלָה כַּיּוֹם יָאִיר" (תהילים, קל"ט, י"ב).

אני שוקעת במצד דמוי שינה ובתוך השינה  הזאת, אני מתעוררת מרעש מתכתי עצום ומפחיד, כאילו גוררים איזו מרכבה בשמיים. אני מתעוררת ואני מסתכלת על השעון בחדר השינה שלי, ואני רואה שהשעה היא רבע ל-4 לפנות בוקר. אני מסתכלת מהחלון, ואני רואה אור, אור של יום. אבל זה לא אור רגיל של צהרים, אלא זה אור חם, צהוב, נעים, רך. אני מרגישה ואני אומרת: "וואו, זה המשיח. משיח הגיע. משיח הגיע". ואז אני רצה לחדר ארונות, לוקחת את החלוק הלבן, שמה אותו עלי ורצה החוצה. אני רואה המון אנשים שיצאו החוצה, הרוב הגדול שלהם נראה טרוט עיניים ולבוש בפיג'מה, צועקים: "מה זה? מה זה?" כולם צועקים מה זה, אף אחד לא יודע מה לענות בתשובה. ביניהם, אני רואה מנצנצים כמו כוכבים, אנשים שלבושים בבגדי שבת, זוהרים כאלה, והם אומרים במן נחת ורגיעה, בחיוך ובשלוה: "הגיע זמן גאולתכם. המשיח הגיע, המשיח בא. בן דוד בא".

אני רואה בחלום הזה סימן טוב מה' יתברך, אני רואה בחלום הזה איזו שהיא זריקת עידוד שאמת ולא ישוב ממנה, הקדוש ברוך הוא הבטיח שיבוא משיח בן דוד, והוא יבוא. אבל זה תלוי בנו, שאנחנו כל אחד ניתן את כל כוחו. תעשו תשובה ותעשו מעשים טובים ותתפללו על כל אחד ואחד מישראל. כל מה שאנחנו עושים, משפיע על כל אחד ואחד מישראל. אנחנו רואים שיש אנשים שרחוקים, זה בגללנו. כל מעשה טוב שנעשה, יחזק אותם וכולנו נהיה מוכנים למשיח שבאמת יבוא. שנזכה לזה כולנו, אמן ואמן.

זקוקים לישועה? רוצים להחיש את הגאולה הפרטית שלכם? כנראה שזה מה שאתם צריכים!

 

 

עוד מאמרי תוכן בנושא אחרית הימים
X
  • © כל הזכויות שמורות