בריאות

הרב יגאל כהן: ''למה אתה נפגע?''

הרב יגאל כהן מדבר על אמונות קבועות ועל הסיבות בגללן בני אדם נפגעים או לא נפגעים מדברים של אנשים אחרים


09/12/21 | ה' טבת התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:

 

 

במה אתה מאמין?

לכל אחד יש אמונה קבועה לגבי עצמו, למשל אדם שמאמין שהוא לא בסדר. יש הרבה אנשים שמסתכלים במראה והאמוה הקבועה שלהם על עצמם: "אני על הפנים". שנים הייתה לי אמונה כזו למרות שהייתי צדיק, הייתי ילד טוב יחסית למה שאומרים עלי, הייתי צדיק. הייתי באמת עובד את ה' בכל כוחי וכל אוני. הייתי עובד ה' באמת ברמ"ח איברי ושס"ה גידי. אבל באמונה הקבועה שלי: "יגאל כהן ילד רע".

 

ממה אתה נפגע?

שאלתם את עצמכם, מה גורם לנו להפגע?

יש אדם שאתה בא אליו ואומר לו: "שמע אחי, אתה מכוער". חס ושלום, אסור לעשות את זה. אבל בא אליו מישהו ואומר לו: "אתה מכוער". הוא עונה לו: "אני מכוער? אתה מכוער!". זהו. ממשיך הלאה, לא רואה אותו ממטר. לא נפגע. ממשיך הלאה מבסוט.

אדם אחר שתאמר לו: "אתה מכוער", ישיב: "אני? באמת?". הוא ייכנס לדיכאון: "הוא אמר שאני מכוער".

אותו דבר אצל נשים. יש בחורה שבאה אליה מישהי ואומרת לה: "וואלה, השמנת קצת", אחת תענה לה: "ברוך ה', ברוך ה', בריאות". אבל השנייה תענה: "באמת? איפה? רואים עלי? וואי!". נכנסת להיסטריה, נכנסת ללחץ, דיאטות, קורסים...

 

מה גורם לבן אדם להיפגע?

מה גורם לנו להיפגע? חשבתם על זה פעם?  אני? לפעמים מישהו מדבר עלי ככה וומישהו אחר מדבר עלי אחרת, בהתחלה הייתי נפגע. הייתי שואל את עצמי: "למה אני נפגע? למה אני עושה לו חשבון?".

אתם יודעים מה גיליתי? גיליתי שאדם שיש לו אמונה קבועה, למשל שהוא יפה, ויבוא אליו מישהו ויאמר לו "אתה מכוער"ף הוא לא יראה אותו ממטר. למה? כי באמונה הקבועה שלו הוא בחור יפה וכל מי שיבוא ויגיד לו אחרת, הוא לא מקבל את זה.

חשוב לי להגיד לכם, מי שיש לו אמונה וקבועה ומישהו יגיע וינסה לסתור לו את האמונה הקבועה, הוא לא יקבל את זה.

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות