בריאות

מה התרופה לנפש?

הרב יגאל כהן במסר קצר ומחזק על הכלי היחיד שמרפא את נפש האדם


06/08/20 | ט"ז אב התש"פ
בריאות הנפש

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:

 

מי יודע חשבונות שמיים?

חשבונות שמיים אף אחד בעולם לא יודע. אבל יש אחד שמקבל, גם אם לא מגיע לו. הוא יכול לקבל רכב, גם אם לא מגיע לו. הוא יכול לקבל פרנסה, גם אם לא מגיע לו. ואפילו חיים, גם אם לא מגיע לו, חלילה. הוא יכול לקבל בריאות, שלום בית - גם אם לא מגיע לו. כשהוא עוסק בזיכוי הרבים. כלומר, זיכוי הרבים = בבקשה תחשוב גם על אחרים.

 

אין תרופה לנפש האדם חוץ מאמונה בבורא עולם

יש פה במדינה היפהפייה שלנו, יהודים שזועקים לעזרה. זועקים לעזרה. כל בנאדם ששתפו אתו את מה שאתם קוראים פה, יגיד לכם תודה רבה. למה? כי היום כולם מדוכאים. כולם חרדתיים, כולם בלחץ נפשי, כולם בדאגות, ובורא עולם רק הוא הרופא היחידי. הוא הרופא היחידי. האנשים הכי גדולים בארץ, מכל התחומים, חרדות רודפות אותם. דיכאון רודף אותם. אין תרופה לנפש האדם חוץ מאמונה בבורא עולם. אין תרופה כזו, רק אבא יכול לרפא אותך. וה' זרק את זה על הדור שלנו, כדי שנוכל לתת להם תרופה ביד. אני מתחנן אליכם.


שיחה עם בורא עולם

פעם נתקעתי. הייתה לי טויוטה פריבייה, טרנטה, 93. הייתה נתקעת לי. יום אחד, בדרך לשיעור בהרצליה, השיעור עם השלישייה הנחמדה בה אחד נרדם, אחד מנמנם ואחד ערני. הייתי בדרך לשיעור כשאמרו לי: "יש פה מניין כבוד הרב, אתה חייב להגיע" ברוך ה', הגבאי היה בחגיגות. בדרך לשם פתאום, טא טא טא טא טם, טא טא טא טם, טא טא טא טא טם, תם. נגמר. אה, אה, אה, אה, אה - הלך האוטו. ישתבח שמו לעד. הלך המנוע, לא יודע מה הלך שם. אני מתקשר להזמין גרר: "3 שעות אני מגיע אליך" הוא אומר לי. אני יושב ומחכה והלב שלי כואב רק על דבר אחד, עשרה יהודים שמחכים לי ולא יכולים ללמוד תורה בגלל הטרנטה הזו.

בשלוש השעות הללו דיברתי עם בורא עולם דבר אחד: "תן לי אוטו שאגיע לילדים שלך, לא שלי, שלך. הילדים האלו לא בנים שלי, התורה הזו לא תורה שלי, כלום לא שלי, זה רק שלך. תן לי". וברוך השם מאז לא נתקעתי, אני חושב, אולי בפנצ'ר פעם ב... אתה יודע. אבל ברוך ה', אמרתי לבורא עולם: "תן לי לא בשבילי, תן לי בשביל הבנים שלך".

 

אם קרבת יהודי אחד

אם אתה מגיע באוטו לשיעור, קח אתך עוד מישהו, עוד יהודי שאתה יכול לרפא. זה לא יפה, זו בושה. אם אראה את אחד מהילדים שלי מתנהג באגואיסטיות ולא מוכן לעזור לאחים שלו, אין לי חשק לתת לו. אין לי חשק, אין חשק. תפתח את הלב שלך לבנים של אבא. אם קרב יהודי אחד, יהודי אחד, הוא וצאצאיו - כל מה שהם יעשו בעולם, וכשיתפתחו לך את הספרים על השנה הבאה יגידו: מגיע אוטו? לא מגיע אוטו?, מגיע לו כסף? לא מגיע לו כסף?, מגיעה לו בריאות? לא מגיעה לו בריאות?

אולי לו לא מגיע, אבל להם מגיע שמישהו ילמד אותם. שמישהו יקח אותם לשיעור, שמישהו ישלח להם כל יום סרטונים. שכל יום יאירו עוד נשמות בכל העולם. תהיו שם! תהיו מזכי הרבים, תהיו אנשים שאכפת להם מאחרים. תצאו מהקופסה הקטנטנה של החיים שלכם. כשאני יוצא מהקופסה הקטנטנה שלי, בורא עולם דואג לקופסה הקטנה שלי

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות