בריאות

"הפחד משתק. הפחד גורם לך שלא לעשות דברים חיוניים"

"אל תפחד משום דבר בעולם" אומר הרב יגאל כהן וממשיך במסר קצר ומחזק לסובלים מחרדות ופחדים, צפו ברב וקראו את דבריו בכתבה הבאה


18/06/20 | כ"ו סיון התש"פ
הרב יגאל כהן

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:

 

הפחד משתק

אל תפחד משום דבר בעולם, כי הקדוש ברוך הוא איתך יהודי יקר.  אני מפציר בכם אחים יקרים שלי, הפחד משתק. הפחד גורם לך שלא לעשות דברים חיוניים. הפחד גורם לך שלא לאהוב את החיים. פחד גורם לדיכאון. דיכאון וחרדות זה שני דברים שבאים ביחד. גם דיכאון וגם חרדות, הם באים בדרך כלל ביחד ולא יודעים מה מביא למה. דיכאון מביא לחרדות? חרדות מביאות לדיכאון?. אבל שניהם ביחד זה "צמד חמד", אני לא מאחל לאף אחד מכם שתשמעו את המילים האלה אצלכם בחיים.


איך אפשר להמנע מפחדים וחרדות?

כדי שזה לא יגיע, כדי שזה לא יקרה אצלכם, כדי שלכם יהיו חיים טובים, אתם צריכים לדעת, ולזכור ולעשות ולשמור ולקיים. תמיד, תמיד, תמיד, תלמדו מה הקדוש ברוך הוא מצפה מכם. איך הקדוש ברוך הוא מצפה שבעזרת השם תתנהגו בצורה טובה, איך להיות אנשים שמחים, להתחזק בלימוד האמונה. כל יום, כל אחד ואחד שקורא פה, שלא יעבור עליכם יום אחד בלי שלמדתם אמונה וביטחון בקדוש ברוך הוא, לא משנה איפה תהיו, אמונה וביטחון בקדוש ברוך הוא.

ועל זה דוד המלך אמר: "גַּם כִּי אֵלֵךְ בְּגֵיא צַלְמָוֶת לֹא אִירָא רָע כִּי אַתָּה עִמָּדִי שִׁבְטְךָ וּמִשְׁעַנְתֶּךָ הֵמָּה יְנַחֲמֻנִי." (תהילים, כ"ג, ד'). "גַּם כִּי אֵלֵךְ בְּגֵיא צַלְמָוֶת", מה זה "בְּגֵיא צַלְמָוֶת"? על פתחו של גיהנום. "לֹא אִירָא רָע כִּי אַתָּה עִמָּדִי", זה מה שדוד המלך אמר, ואנחנו שואפים להגיע למדרגה הזו, שואפים להגיע למדרגה הזו שאנחנו לא מפחדים מכלום, שהקדוש ברוך הוא איתנו בכל מצב והקדוש ברוך הוא שומר עלינו, ועוזר לנו ודואג לנו, ולא יעזוב אותנו בשום מקרה.

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות