בריאות

הרב יגאל כהן שליט"א: מי שולט על החרדות שלי?

הרב יגאל כהן שליט"א במסר קצר ומחזק נוסף על הכלים הנכונים להתמודדות עם חרדות, פחדים ודיכאונות. אל תפסידו את מה שיש לרב לומר


21/06/21 | י"א תמוז התשפ"א
הרב יגאל כהן

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:



דיכאון הוא כמו אסטמה?

ראיתי איזה מאמר שהוא לא נכון. היה כתוב בו כך: כשאתה לאדם בדיכאון ושואל אותו "למה אתה בדיכאון?, תראה איזה עולם יפה, תסתכל, תהנה ממנו",זה לבוא לבן אדם שיש לו אסטמה ולומר לו: "תראה כמה חמצן יש בעולם, למה אתה לא מצליח לנשום?!". וזו טעות גמורה!!

 

בחירה חופשית

אדם, יש לו בחירה חופשית. מה זו בחירה חופשית? בין טוב לרע. בכל דבר בעולם יש לי בחירה חופשית. כשאני מסתכל על אדם, יש לי בחירה חופשית אם לאהוב אותו או חס ושלום לא לאהוב אותו. "ואהבת לרעך כמוך" זו בחירה חופשית. מי שאומר לך שאין בחירה חופשית והוא חייב לראות בך את הדברים הרעים, משקר. זה לא נכון!


על מה אני שולט?

זה לא כמו חולה אסטמה שסובל ממחלה בריאות, אין לו בחירה חופשית באסטמה, ריאות עם בעיה רפואית זו מציאות! נפש? את/אתה שולטים במחשבות שלכם! כלומר, אדם שליט על הפחד שלו, אדם שליט על המורל שלו, אדם שליט על מצב הרוח שלו, אדם שליט על האהבות שלו או על השנאות שלו. אתה שולט במחשבה שלך. אולי לא לקחת את המושכות לידים, אולי לא הרגלת את עצמך לשלוט במחשבות שלך.


יש לכם חרדות?

ולכן אני אומר לכל מי שיש לו חרדות, דבר ראשון תדעו שאתם שליטים במחשבות שלכם. מחשבה מביאה חרדה. מחשבה מביאה דיכאון. מחשבה מביאה שנאה.
מחשבה ניתנת לשליטה!
מחשבה טובה מביאה לאהבה. מחשבה טובה מביאה לשמחה. מחשבה טובה מביאה לביטחון ולחוסר פחד משום דבר בעולם.

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות