בריאות

איך ניתן להתמודד עם פחדים וחרדות?

איומים, פחדים, דאגות וחששות לא פוסחים על אף בריה, אין אדם שלא חש אותם במהלך חייו. כל חרדה יכולה להיעלם כלא הייתה כשנדע ונכיר בעובדה שיש לנו אבא גדול בשמיים ועולם נצחי המחכה לנו


17/01/19 | י"א שבט התשע"ט
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

באחד הימים נקרא הרב יוסף יצחק שניאורסון לחקירה אצל מפקד רוסי, על דבר פעילותו בארגון מחתרת יהודי. כל מה שניסה המפקד הרוסי לעשות כדי להוציא מהרב הודאה על פעילותו בארגון עלה בתוהו, הרב עמד ושתק. כשראה כך המפקד הרוסי, שלף את אקדחו ואמר לרב: "אם אינך מתחיל לדבר, כאן יהיה סופך!"

 

אמר לו הרב: "הצעצוע הזה יכול לאיים על אנשים שלהם עולם אחד ואלים רבים. את מי שמאמין באל אחד ובשני עולמות – אין צעצוע זה מפחיד".

 

איומים, פחדים, דאגות וחששות ממאנים לפסוח על כל בריה, אין אדם שלא חש אותם במהלך חייו. הרב יוסף יצחק נתן לנו במשפט אחד להפנים שכל הפחדים והחששות, האיומים והדאגות יכולים להיעלם כלא היו כשנדע ונכיר בעובדה שיש לנו אבא אחד גדול בשמיים ועולם נדיר המחכה לנו.

 

כל אחד מאיתנו יכול לזכות להיות בנתיב המוביל לעולם נצחי, טהור ונקי, עולם אשר יחליף את העולם הנפלא הזה, אך הזמני. רק המחשבה הזו צריכה ויכולה לתת לנו כוחות ושמחה לחיים ארוכים וטובים.

 

כל קושי ופחד, חשש ודאגה יישברו אם נזכור שאין עוד מלבדו, שהוא המחליט, הדיין והמוציא לפועל הכי טוב שיש. עוד היום ננתב עצמנו למסלול הנכון המוביל אותנו לעולם שלא ייגמר לעולם.

 

מתוך הספר "החיזוק היומי". ניתן לרכוש את הספר השני של  "החיזוק היומי" בטל: 0525581133

 

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות