בריאות

אין תרופה לנפש האדם חוץ מאמונה בבורא עולם

היום כולם מדוכאים. כולם חרדתיים, כולם בלחץ נפשי, כולם בדאגות ובורא עולם, רק הוא, הרופא היחידי - הרב יגאל כהן במסר ייחודי ומחזק לכל יהודי ויהודיה


26/11/20 | י' כסלו התשפ"א
הרב יגאל כהן

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:

 

 

היום כולם מדוכאים

חשבונות שמים, אף אחד בעולם לא יודע. אבל יש אחד שמקבל, גם לא מגיע לו. הוא יכול לקבל רכב - גם אם לא מגיע לו, הוא יכול לקבל פרנסה - גם אם לא מגיע לו, ואפילו חיים גם אם לא מגיע לו חלילה, בריאות - גם אם לא מגיע לו, שלום בית - גם אם לא מגיע לו, כשהוא עוסק בזיכוי הרבים. זיכוי הרבים - כלומר, בבקשה תחשוב גם על אחרים. יש פה במדינה היפהפייה שלנו יהודים שזועקים לעזרה. כל בן אדם שתעבירו לו סרטון, שתתנו לו דיסק - יגיד לכם תודה רבה. אתם יודעים למה? כי היום כולם מדוכאים. כולם חרדתיים, כולם בלחץ נפשי, כולם בדאגות ובורא עולם, רק הוא, הרופא היחידי.



אין תרופה לנפש האדם חוץ מאמונה בבורא ועלם

האנשים הכי מפורסמים בארץ, האנשים הכי מצליחים כלכלית, מכל הבחינות, חרדות רודפות אותם, דיכאון רודף אותם. אין תרופה לנפש האדם חוץ מאמונה בבורא עולם. אין תרופה כזו, רק אבא יכול לרפא אותך. ה' זרק את זה על הדור שלנו, כדי שנוכל לתת להם תרופה ביד. אני מתחנן אליכם.

 

הרכב של הרב

פעם נתקעתי, היה לי רכב - טויוטה פריביה, טרנטה, 93, הייתה נתקעת לי. יום אחד בדרך לשיעור בהרצליה, זה השיעור עם השלישיה הנחמדה שאחד נרדם, אחד מנמנם ואחד ערני, הייתי בדרך לשיעור ואמרו לי: "יש פה מניין כבוד הרב, אתה חייב להגיע". ברוך ה' הגבאי היה בחגיגות. בדרך להרצליה פתאום טאטאטאם, טאטאטאטם תם, נגמר. מנסה להתניע, אה, אה, אה, הלך האוטו. ישתבח שמו הלך מנוע, לא יודע מה הלך שם. אני מזמין גרר: "3 שעות אני מגיע אליך" הוא אומר לי. אני יושב ומחכה וליבי כואב רק על דבר אחד, עשרה יהודים שמחכים לי והם לא יכולים ללמוד תורה בגלל הטרנטה הזאת. בשלוש השעות הללו דיברתי עם בורא עולם דבר אחד: "תן לי אוטו שאני אגיע לילדים שלך, לא שלי, שלך. הילדים האלה לא בנים שלי, התורה הזו לא תורה שלי. כלום לא שלי, זה רק שלך. תן לי". וברוך ה', מאז לא נתקעתי אני חושב, אולי בפנצ'ר פעם ב...אבל ברוך ה'. אמרתי לבורא עולם: "תן לי, לא בשבילי, תן לי בשביל הבנים שלך".

 

עוד יהודי שאפשר לרפא

אתה בא עם אוטו לשיעור? את באה עם רכב? קחי איתך עוד מישהי, עוד יהודיה שאת יכולה לרפא. זה לא יפה, זו בושה, אם אני אראה אחד מהילדים שלי אגואיסט שלא מוכן לעזור לאחים שלו, אין לי חשק לתת לו. אין חשק. תפתח את הלב שלך לבנים של אבא, אם קרבת יהודי אחד, אחד, הוא וצאצאיו כל מה שהם יעשו בעולם... וכשיפתחו לך את הספרים על שנה הבאה יגידו מגיע אוטו או לא מגיע אוטו? מגיע לו כסף או לא מגיע לו? מגיעה לו בריאות או לא מגיעה לו? לו אולי לא מגיע, אבל להם מגיע שמישהו ילמד אותם, שמישהו יקח אותם לשיעור, שמישהו ישלח להם כל יום סרטונים, שכל יום יאיר עוד נשמות בכל העולם, בכל העולם. תהיו שם!

תהיו מזכי הרבים. תהיו אנשים שאיכפת להם מאחרים. תצאו מהקופסה הקטנטנה של החיים שלכם. כשאני יוצא מהקופסה הקטנטנה שלי, בורא עולם דואג לקופסה הקטנה שלי.

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות