בריאות

הרב פינטו: העולם נכנס למקום אחר

העולם השתנה, אנשים מבולבלים ולא יודעים כיצד לחבר את החיים, הרב פינטו שליט"א מדריך מה צריך לעשות בימים אלו ממש


29/06/21 | י"ט תמוז התשפ"א
הרב פינטו שליט"א

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:

 


העולם במקום אחר

העולם נכנס למשהו אחר. תדעו, באותו ליל פסח, כשכל העולם היה סגור, מי שיוצא מפתח ביתו עד הבוקר, זה היה הזמן שהיה בו אור של גאולה, של משיח. אנחנו זוכרים, אנשים, הייתה להם אמונה שמשיח כבר מגיע. אחר כך קלקלו את זה בשנאות ושטויות. בדברים ריקים. ואם הגאולה לא תבוא מהר, זה "בְּעִתָּהּ אֲחִישֶׁנָּה", זה דברים שהם קשים מאוד מאוד.


תפתחו את העיניים

נכנסים לזמנים לא פשוטים. לזמנים שצריך הרבה דבקות בקדוש ברוך הוא. תסתכלו, תפתחו צדיקים את העיניים. מה קורה בשנה וחצי האחרונות? מישהו היה מאמין דבר אחד מה שקורה? כלום. דבר אחד שקורה? תראו מה רץ בעולם, איך העולם משתנה, באיזו מהירות העולם משתנה. באיזה דברים, דברים קיצוניים. אדם, אמרנו כמה פעמים, לפני עשר שנים ישבו באמריקה באוניברסיטות ואמרו: "מה זה דור?". פעם דור היה 50 שנה, אחר כך אומרים דור זה 25 שנה, לפני עשר שנים הורידו דור ל-10 שנים. מה שקורה ב-10 שנים זה דור. היום, דור זה שנה או חודש. מה שקורה בחודש זה דור.


העולם השתנה ואנשים לא יודעים לחבר

היום מה שקורה בשנה זה מה שהיה קורה פעם ב-50 שנה. העולם השתנה, לכן גם אנשים לא יודעים לחבר את החיים, את העסקים, את החוק, את התורה, את הרצונות. את המצוי, את הרצוי. הכל הכל, לא מצליחים לרכז את הכל. המבוגרים, כבר אין להם כוח להיות מבולבלים. הצעירים, עוד יש להם כוח להיות מבולבלים. המבוגרים עסוקים בבעיות שלהם, שאין להם זמן לחשוב על איך להיות מבולבלים. תחשבו, תסדרו את הראש, בין התורה לבין החיים, לבין הרצונות, לבין המשפחה, לבין העסקים, לבין... אדם לא יכול לעשות פס ישר על הכל.


השלך על ה'

לכן, אדם שרוצה לסדר את החיים שלו "אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמיים". השלך על ה', תתפוס את ה' חזק ותלך עם זה. תמים תהיה עם ה' אלוקיך, תלך בתמימות עם ה'. תלך עם הקדוש ברוך הוא בתמימות. כל הדברים שלך בתמימות. תחייה את החיים שלך על פי התורה, בתמימות.

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות