בריאות

הגידול נעלם בשידור חי

מחשבה בוראת מציאות, הסיפור הבא המדגים הלכה למעשה את כוח הריפוי של המחשבה החיובית


19/11/19 | כ"א חשון התש"פ
רפואה

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

אחת לשנה בכנס הנערך במילאנו שבאיטליה, מוצגים בפני מדענים שורה של מחקרים. את המחקר הבא הציג להם מרצה מערבי הבוחן את כוחה של המחשבה החיובית בריפוי, ובעזרת תיעוד מסין חשף בפניהם טכניקות עתיקות לריפוי ללא תרופות או ניתוחים.

האישה בסרטון אובחנה כחולת סרטן עם גידול בין 7.5 ס"מ אשר הרפואה המערבית נואשה מן האפשרות לסייע לה להרפא. אותה אישה החליטה להפקיד את עצמה בידיהם של מרפאים סיניים, המאמינים ב"כוח המחשבה" ולא עושים שימוש בשום כלי אחר.

בסרטון ניתן לראות את טכנאית האולטרהסאונד המשקפת את המצב בגופה של המטופלת לכל אורך הטיפול, יושבת לצדה של האישה. מצידה השני עומדים שלושה מרפאים בכוח המחשבה החוזרים על המנטרה שלהם, "וואסה", שמשמעותה המילולית היא "הדבר כבר נעשה".  מילה אחת אותה תרגלו לאורך חודשים רבים, כדי ללמוד כיצד להשתמש בכוח המחשבה שלהם לריפוי.

המטפלים הסינים לומדים לראות ולחוש את התוצאה שהם מבקשים להעניק למטופלים שלהם, והופכים אותה למציאות. בסרטון, כאמור, ניתן לראות כיצד גידולה של האישה נעלם לאחר הטיפול. אותה מרפאה, כך מוסרים דיווחים סיניים, טיפלה בהצלחה לאורך 8 שנים, ביותר מ-180 אנשים אשר סבלו ממגוון בעיות רפואיות.


המרצה המערבי מציין כי בעולם המערבי נתפס טיפול כזה כ"נס", אך למידת הטכניקה והבנתה הופכת מעשה זה לטכניקת טיפול הניתנת לשימוש חוזר ומפריכה את מושג ה"נס" המיוחס לו.

בסיום הסרטון מדגיש המרצה כי גם בעולם המערבי מנסים מדענים ללמוד האם קיימת מעטפת חיצונית ובלתי נראת לגוף האדם (שדה חיצוני), אשר טיפול בה מאפשר ריפוי של האדם ללא צורך בטיפול בגוף עצמו. חקירת השדה הזה עשויה להפוך על פיה את כל הספרות המדעית המוקדשת לרפואה.

 

הרב זמיר כהן: כוח המחשבה

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות