בריאות

בורא רפואות

לפעמים נקלע האדם לקשיים שעדיין לא נמצא להם פתרון, עולם הרפואה מרים ידיים בייאוש, ואין שום דרך טבעית להיוושע. או אז צריך האדם להתחזק באמונה, ולדעת כי ברגע אחד יכול הבורא יתברך ליצור מציאות חדשה לגמרי


22/03/20 | כ"ו אדר התש"פ
רפואה

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

ישנן דאגות ובעיות, שהפתרון עבורן כבר מוכר וידוע, והנקלע אליהן מתפלל ומבקש מאת השי"ת שתחול עליו ישועה זו. דרך משל, אדם שבגרונו נתגלה חיידק סטרפטוקוקוס, נוטל אנטיביוטיקה מתאימה, ומתפלל אל ה' שיבריא אותו. אמנם, יודע הוא כי למרות האמצעים הטבעיים הללו, עדיין נתון הוא בידי ה', אך יש לו דרך הגיונית ומתקבלת על הדעת שבה ייוושע.

אולם לפעמים נקלע האדם לקשיים שעדיין לא נמצא להם פתרון, עולם הרפואה מרים ידיים בייאוש, ואין שום דרך טבעית להיוושע. או אז צריך האדם להתחזק באמונה, ולדעת כי ברגע אחד יכול הבורא יתברך ליצור מציאות חדשה לגמרי, שתהפוך את הקערה על פיה. הוא אינו מתפלל על הצלה בדרך זו או אחרת, אלא מקווה לישועת ה', ומאמין שברצונו יעשו לו נסים ונפלאות. ברגע אחד הכל יכול להתהפך!.

רבי יצחק זילברשטיין שליט"א מספר בספרו "ברכי נפשי“ מעשה שהיה: בית ה"חזון איש" זצ"ל היה אבן שואבת ליהודים רבים שבורי לב ומחסרי תקווה. לא רק את ברכתו האציל ה"חזון איש" על ראשם, כי אם אף נסך בהם עוז  ותעצומות של אמונה שלמה ותמימה במי שהוא כל-יכול. 

על דלת ביתו של ה"חזון אי"ש" נקש יהודי שפוף בעל פנים מיוסרות. ביושבו מול ה"חזון איש" סיפר מתוך אנחות גדולות כי לפני ימים אחדים לא חש בטוב, וכשהמנוחה בבית לא הועילה, פנה אל הרופא, שהפנה אותו לסדרת בדיקות בבית חולים. משהתקבלו תוצאות הבדיקות, הודיעו לו הרופאים כי זיהום קשה התגלה בגופו, ונותרו לו רק ארבעה ימים לחיות... תוך כדי כך פרץ האיש בבכי נסער, שכמעט חנק את נשימתו. 4 ימים בלבד! בביתו אשה וילדים... ואין מה לעשות! כך אמרו הרופאים במפורש... 

הביט בו ה"חזון איש" במבט מלטף, נטל מהמדף חומש בראשית, והחל מדפדף בו מתחילתו, כשהוא קורא בו מעט, ואומר: "הנה תראה מה ברא השי"ת ביום הראשון", והחל לפרט את בריאת העולם ביום הראשון, "ותראה מה הספיק הקב"ה לעשות ביום השני לבריאת העולם", הוא קרא את הפסוקים, והחל למנות אחד לאחד את כל הדברים שנבראו ביום השני. וכך ביום השלישי, וכך ביום הרביעי. או אז עצר ונשא עיניו אל החולה שמולו: "נו, אם בורא כל העולמות יכול היה לברוא בארבעה ימים כל כך הרבה דברים, וכי אינך מאמין שבתוך ארבעה ימים הוא יכול לברוא עבורך תרופה שתשקם את גופך, ותהפוך אותך לאדם בריא לחלוטין?! - - - אל ייאוש! בכל הימים הללו תתפלל על עצמך, תפיל תחינה שהקב"ה ירפא אותך מהזיהום, וכיון ששערי דמעה לא ננעלו, בוודאי לא בפני תפילת החולה, שהיא תפילה בעת צרה, תיוושע גם אתה בישועת עולמים!". 

אט-אט שבה נשימתו של האיש לסדרה, וכשיצא מאת רבו, כבר היו עיניו מאירות באור אחר, אור של תקוה מחודשת. הוא שב לביתו והחל להתפלל בכל כוחו לישועה, 

וראה זה פלא - כעבור זמן מה הוא קיבל פניה דחופה מבית החולים; מתברר כי בימים אלו הובאה ארצה מארה"ב תרופה חדשה נגד זיהום, והרופאים הציעו לו לנסות אותה. אמנם כאן בארץ לא היה כלל ניסיון אתה, אך בארה"ב נעשה בה שימוש נרחב. החולה הסכים להיות אחד מן הראשונים שעליו תנוסה התרופה. התברר כי ההרכב שלה התאים במיוחד לזיהום שקנן בגופו, ובתוך שעות ספורות כבר חלה הטבה משמעותית, עד להחלמתו המלאה! 

הקב"ה - בורא כל העולמות - יכול גם יכול לברוא ישועה חדשה! 

(הרב חנניה  צ'ולק)

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות