בריאות

היום גם הרופאים יודעים מה שהיהדות אמרה תמיד

הרב יגאל כהן במסר קצר וחזק על הדרך המוכחת להגיע לשמחה. קראו וצפו בדברי הרב והתחזקו


13/05/20 | י"ט אייר התש"פ
בריאות הנפש

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:

 

הכרת הטוב

היום הרופאים אומרים שכמה שאדם יש לו יותר הכרת הטוב, הוא נהפך להיות יותר שמח. כמה שאדם יותר מכיר טובה לחברו - הוא נהפך להיות יותר שמח. בכל דבר בחיים שלכם, חשבון חשמל, חשבון ארנונה, גם כשאתה משלם כסף.

 

הכרת הטוב בעבודה

כשאתה הולך לעבוד: "תודה רבה ריבונו של עולם שאני יכול ללכת לעבוד". יש אנשים לא בריאים, מקבלים גמלה מהמוסד לביטוח לאומי. הם יושבים בבית ולא עובדים, מקבלים קצבת נכות של המוסד לביטוח לאומי. תאמינו לי שהם היו מתחלפים אתכם ואומרים: "תן לי כוח לעבוד, תן לי להיות בנאדם בריא, להביא כסף הביתה".

"בְּזֵעַת אַפֶּיךָ תֹּאכַל לֶחֶם" (בראשית, ג', י"ט) - שלא אזדקק לטובות מאנשים אחרים. לעבוד - זה אומר שאני בריא. תודה רבה לך ריבונו של עולם שאני יוצא לעבודה. תודה רבה לך שיש לי חכמה, בינה ודעת לייצר דברים בעבודה. תודה רבה לך ריבונו של עולם שאני יכול לתת צדקה לעניים.

 

הכרת הטוב על לימוד תורה

תודה רבה לך ריבונו של עולם שאני יכול ללמוד תורה. תורתו של ה' יתברך, תורתו של בורא עולם. מצווה גדולה. אל תחשבו שאתם קלים בעיני ה' יתברך. המצווה הגדולה ביותר בעולם: "וְהָגִיתָ בּוֹ יוֹמָם וָלַיְלָה" (יהושע, א', ח'). אומרת המשנה במסכת פאה: "ותלמוד תורה כנגד כולם". אתם זוכים, תעצימו את הרגע

 

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות