בריאות

אחרי שתקראו את הכתבה הבאה לא תרצו לוותר על הקשיים והייסורים

הרב יגאל כהן במסר חזק למי שמבקשים להפסיק את הייסורים והקשיים, צפו בסרטון וקראו את דברי הרב


13/05/20 | י"ט אייר התש"פ
בריאות הנפש

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:

 

תבחר את הקשיים

מי שרוצה שלא יהיו לו ייסורים, מי שרוצה שלא יהיו לו קשיים, שיביא את הקשיים לעצמו. שיביא את הקשיים לעצמו, תבחר אתה את הקשיים שלך. אתה יודע מה זה קשיים לעצמך? תבחר לעצמך את הקשיים בדברים הטובים, תעשה מצוות, תעשה מעשים טובים. באת בגשם לשיעור תורה? עכשיו עשית מעשה שיכפר לך, בכלל לא צריך ייסורים. לא צריך בעיה עם ילדים, לא צריך בעיה בכסף, לא צריך בעיה בבריאות. אתה כבר עובד קשה כמו חמור, אתה פייטר. אבל בנאדם שיושב כל היום, מסתלבט על החיים, הקדוש ברוך הוא אומר לו: רוצה להיות פייטר? אני אבדוק איך אתה פייטר. 

 

נאמן לבורא עולם

אני חבר נאמן לבורא עולם. אני חבר נאמן, גם כשקשה לי אני הולך אתו באש ובמים. כשהקב"ה שומע אותך אומר את המילים האלו כשלא כל כך הולך לך בחיים, כשלא כל כך מסתדר לך מה שתמיד רצית, ואתה חבר נאמן לקדוש ברוך הוא ישתבח שמו לעד, אומר הקדוש ברוך הוא: זה, זה תרימו אותו, זה שלי, זה בן מיוחד שלי.

 

ניסיונות

הקדוש ברוך הוא, האהבה שלו היא בלתי נגמרת. אבל אנחנו חייבים להראות לקדוש ברוך הוא שהאהבה שלנו אליו היא אמתית. כלומר, גם כשקשה לי, גם כשלא הולך לי, וזה הניסיון שלכם שתדעו, כשהקדוש ברוך הוא לך ניסיון - הוא רוצה להרים אותך למעלה. אם אתה תעמוד בניסיון הזה, אם תעמוד במשבר הזה ולא תיפגע ולא תשבר, שים חגורה - בורא עולם הולך להעיף אותך למעלה.

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות