בריאות

"תפתח את העיניים יהודי יקר"

הרב יגאל כהן במסר קצר ומחזק על הדרך להסיר את הדאגה ולהביא את השמחה לחיים


03/08/20 | י"ג אב התש"פ
בריאות הנפש

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:


הקדוש ברוך הוא אתך

תפתח את העיניים ותסתכל ותתבונן, כמה פעמים בחיים שלך הקדוש ברוך הוא עזר לך. כמה פעמים בחיים שלך בורא עולם הוציא אותך מצרות. כמה פעמים הוא שלח לך פרנסה, כמה פעמים הוא עזר לך בבריאות, כמה פעמים הוא עזר לך בכל כך הרבה דברים.

אני עכשיו נזכר שלא היו לי ילדים, כמה בכיתי לבורא עולם. אתם יודעים מה זה 7 שנים? וזה לא קל עם אישה בוכה, אישה זה דבר מאוד רגיש. כמה היא בכתה אשתי, כמה צער, כמה כאב. ביום שהודיעו לנו שאישתי בהריון, איזו שמחה. צעקתי לשמיים: "בורא עולם, תודה רבה לך!". וכשברוך השם אמרו לנו שמדובר בתאומות, איזו שאגה יצאה לי מהלב. 2 במחיר 1, ישתבח שמו לעד. פרסי או לא פרסי? 2 במחיר אחד, לידה, יאללה קונים בבת אחת הכל, ישתבח שמו לעד. ואחרי שנה וחצי עוד פעם תאומות.

 

הקדוש ברוך הוא שומר עליך

אם אני חוזר עכשיו על ההיסטוריה שלי, על כך כך הרבה דברים טובים שקרו לי בחיים. מה קורה אתי באותו רגע? אני מתמלא באושר. אני יודע שהוא לא עזב אותי. ועל זה אומר "חובת הלבבות", תפתח את העיניים יהודי יקר ותראה כמה פעמים הציל אותך הקדוש ברוך הוא. כמה פעמים נסעת בדרכים והקדוש ברוך הוא שמר עליך שלא תקרה לך תאונת דרכים? אם אתה יושב היום בריא, סימן שהקדוש ברוך הוא שמר עליך שחס ושלום לא יקרה לך משהו. כמה פעמים היית צריך כסף ואלוקים נתן לך, אח יקר שלי?



מערכת יחסים עם בורא עולם

אני היום ישן טוב בלילה. אשתי... אני קצת טיפוס שתקן, בבית אני שתקן. למה? כי אני מדבר בחוץ. בחוץ אני מדבר, אז בבית אני שותק. זה כמו אחד שכל היום במקצוע שלו מתקן, ברגים, מברג... בא הביתה, אין לו כוח לראות מברגים. אין לי כוח לדבר, כל היום אני צריך לדבר לדבר לדבר, אני הביתה, קצת שקט. לא רוצה לדבר. אז אשתי, שתהיה בריאה, הרבה פעמים אומרת לי: "תגיד לי, אתה דואג לכסף?, יש פה הוצאות.

אני אומר לכם את האמת, אני לא בא להתגאות בזה ולא רוצה חס ושלום שיהיה לי עין הרע. אני אומר לכם שזה דבר פשוט בעיני, אני ישן טוב בלילה. אתם יודעים למה אני ישן טוב בלילה? כי אני זוכר לקדוש ברוך הוא את כל הפעמים שהוא עזר לי. את כל הפעמים שהוא היה איתי, את כל הפעמים שאמרתי לו: "פּוֹתֵחַ אֶת יָדֶךָ וּמַשְׂבִּיעַ לְכָל חַי רָצוֹן." (תהילים, קמה, טז), והוא פתח ונתן.

 

מה זה ביטחון בהשם

כשאתה זוכר לקדוש ברוך הוא את כל הפעמים שאתה פותח את הידיים והוא נותן לך, אומר לך הקדוש ברוך הוא: ככה אתה יכול להישען עלי ולסמוך עלי שגם בפעם הבאה אני אתן לך. כי סמכת עלי. כי אתה זוכר לי את כל הרגעים הטובים.

הייתי פעם בבית של מיליארדר. אני מאוד אוהב פסיכולוגיה, ושאלתי את הבן של המיליארדר: "תגיד לי, אתה דואג לחתונה שלך?", הוא בחור בן 20, הוא צריך עוד מעט להתחתן. חתונה זה אולם, אירוע, צריך לקנות בית... . והוא השיב לי: "לא". שאלתי אותו: "למה", והוא הצביע על אבא שלו. פשוט. אני שאלתי אותו את זה בשקט, בשביל המשחק, להראות לו מה זה ביטחון בהשם. הצביע על אבא שלו, אבא. שאלתי אותו: "למה אתה סומך על אבא?", מי אמר לך שהוא ייתן לך?". התשובה היא פשוטה, אבא נתן לי כל החיים. אבא נתן לי כל החיים!

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות