בריאות

קיבל התקף לב בבית החולים לצד אשתו המאושפזת

רפאל דר הגיע לטפל באשתו המאושפזת בבית החולים שערי צדק, כשבאחד הלילות החל להתנשף בכבדות. למזלו, אח בבית החולים עבר באיזור במקרה והציל את חייו


27/10/22 | ב' חשון התשפ"ג
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

רפאל דר הגיע מדי יום, במשך החודשיים האחרונים, לטפל באשתו שמאושפזת במרכז הרפואי שערי צדק בשל גידול במעי. באחד הלילות, החל דר להתנשף בכבדות, בעת שישב על הכורסא ליד מיטתה של אשתו. באותו זמן, אריאל הלוי, אח במחלקה הכירורגית בבית החולים, צעד במסדרון המחלקה לגמרי במקרה, הרחק מהמחלקה שבטיפולו. הוא שמע את הרעשים והחליט לבדוק מה מקורם. כשפתח את הדלת, הבחין בדר שרוע כל הכורסא. כשהלוי התחיל לדבר איתו, הוא הבין שהוא לא בהכרה והזעיק עזרה רפואית.

 

"כשפתחתי את הדלת ראיתי אדם במצוקה", סיפר הלוי. "לחץ הדם שלו היה ממש לא תקין והדופק בשמיים, בסיוע שתי אחיות המחלקה, אביה ורחלי, דאגנו לפינויו המיידי לקבלת טיפול מציל חיים במיון".

 

לאחר שעבר סדרת בדיקות, דר הועבר למחלקת טיפול נמרץ. כשהגיע לשם, התפתחה אצל דר הפרעת קצב לבבית מסוכנת שהצריכה שלוש מכות חשמל ופעולות החייאה ממושכות.

 

דר, שכבר שוחרר לביתו במצב טוב, סיפר שאינו זוכר מה קרה באותו לילה: "לא היו סימנים מקדימים לאירוע. אני אדם בריא בדרך כלל. אשתי אושפזה במחלקה הכירורגית ואני נמצא על ידה שעות רבות ומתפלל לשלומה... אני יכול להגיד שאני מרגיש ממש טוב, ועוד יותר מרגיש שאנחנו בידיים טובות. אני יודע להגיד בוודאות שאם הוא לא היה מטפל בי בזמן, בבוקר כבר לא היה במי לטפל. השם עשה לנו נס גדול ושלח את אריאל המלאך בזמן הנכון".

 

תמונה באדיבות דוברות שערי צדק

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות