בריאות

האם יש לך מזל?

הרב יגאל כהן מבקש ממך לשאול את עצמך האם אתה מאמין כי אתה בר מזל, התשובה שלך קובעת הכל.


27/10/21 | כ"א חשון התשפ"ב
הרב יגאל כהן

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:


האם יש לך מזל?

לכל אחד מאיתנו יש דעה עצמית, האם הוא בן אדם בר מזל או ביש מזל. בתוך תוכך, אתה חושב על עצמך משהו מסוים: אני בר מזל, אני ביש מזל, אני באמצע - יום עסל יום בסל.


האוטובוס איחר, מה זה אומר?

קמת בבוקר והאוטובוס איחר - אם אתה חושב שאתב ביש מזל, אז אתה אומר: "זה מה שאני אומר תמיד. המזל שלי נרדם. כשאני ירדתי לעולם, הירח והכוכבים - חשוכים. לא ירד כלום. כלום לא ירד אתי. אין איתי מזל. הכל שחור. אתה רוצה ראיה? תסתכל על אשתי, תבין באיזה מזל נולדתי". אם אתה מסתכל על אשתו, אתה רואה אישה נורמלית, אולי קצת היפראקטיבית מדי פעם, אבל היא בסדר. זה לא משנה איזו אישה יש לו לצדיק, אם הוא החליט שהוא ביש מזל, שלא הולך לו בחיים, גם אם יקבל 10,000 ש"ח, הוא ירגיש איש מזל.


מאיפה נובעות חרדות?

העולם טוב או העולם הרע? מאיפה נובעות חרדות? - מהפחד שאנשים יזיקו לך, שיגנבו ממך. אם בלב שלך פנימה דעתך, האמונה הקבועה שלך, בני אדם בוגדים, שליליים, רעים. כשתראה שני בני אדם מדברים, בלי שתשמע על מה ויש לך מושג, אתה תגיד שהם מדברים דברים שליליים, כי אתה חושב שבני אדם שליליים. איך הגעת לזה? פיתחת את התיאוריה הזו במשך הנשים ,מאבא שלך, מאמא שלך. אם אתה מפחד שמישהו יעשה לך רע, זה סימן שבתוך תוכך אתה מאמין באמונה שלמה שאנשים הם רעים.


במה אתה מאמין?

אני רוצה בבקשה שכל אחד ואחת ירשמו: האם את/ה בתוך תוכך, מאמין/ה שאנשים רעים? 

אם אתה מאמין שאנשים רעים, העולם הזה יהיה בשבילך גיהנום אחר גדול. לא תוכל לסמוך על אף אחד. לא תוכל להתחבר לאף אחד. אם אתה מאמין שהחברים שלך כל הזמן רוצים להרע לך, כי אתה מאמין בתת המודע שלך, יש לך איזושהי אמונה קבועה שאומרת: אנשים קנאים, אנשים צרי עין, אנשים רוצים להרע לי. וכל פעם שתפגוש חבר חדש, או מישהו בכל מקום, מיד האמונה הראשונה שלך, האינסטינקט שלך, יגיד הנה הוא בא לעשות לי...

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות