בריאות

ניצחה את הסרטן באמצעות גזר: "לא יכולתי להפסיק לחייך, הצילומים הראו שהגידול נעלם כליל"

סופרת ילדים אמריקנית בשם אן קמרון, שחלתה במחלת הסרטן, הייתה נחושה להילחם במחלה באמצעים טבעיים בלבד. לאחר חקירה גילתה על כוחו של הגזר בריפוי המחלה, וכך הצליחה למגר את המחלה באופן מוחלט. כעת היא חושפת את סיפורה במטרה לעזור לאנשים אחרים


03/08/19 | ב' אב התשע"ט
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

אן קמרון, סופרת ילדים אמריקנית, התבוננה ברופא בעת שבישר לה על כך שחלתה במחלת הסרטן במעי הגס, וסירבה להאמין. בין רגע ריצדו בראשה תמונות סבלו של בעלה, שנפטר רק שבע שנים קודם לכן מן המחלה הארורה. "לי זה לא יקרה", שבה ואמרה לעצמה אן וגמרה בליבה שהיא יוצאת למלחמה. "החלטתי שלא משנה מה יהיה, אני מעדיפה כל טיפול אחר מאשר טיפולי הכימותרפיה".


סיפורה הופץ ברשתות החברתיות ובתקשורת, שרעשו נוכח סירובה לקבל טיפול כימותרפי. אנשים ניסו לשכנעה לקבל את הטיפול והזהירו שהיא נוקטת במעשה התאבדות. חרף כל השכנועים, אן לא התרצתה ואף הוסיפה וציינה כי "ב-2012 עברתי ניתוח נגד סרטן המעי הגס, ומאז סירבתי לעבור טיפולים כימותרפיים. הרגשתי טוב באופן כללי, אבל אחרי חצי שנה גיליתי שהסרטן התפשט והגיע לריאות והוא נמצא כבר בדרגה רביעית".


עם זאת, נחרדה אן נוכח ההידרדרות המהירה במצבה, והחליטה שעליה לחפש אלטרנטיבה לטיפול הכימותרפי, ומהר. היא נברה בספרים ובאתרי אינטרנט בחיפושה אחר פתרון טבעי, שהגיע בדמותו של ראלף קול. חוששת ומותשת גמעה אן את דבריו בצמא וחשה כי דם חדש זורם בעורקיה. "כשקראתי את הסיפור שלו הבנתי מיד שאין סיכוי שאני לא מנסה את השיטה שעזרה לו. הוא סיפר כי כל מה שאכל ושתה באותה תקופה היה מיץ גזר – כל יום, כל היום. החלטתי לעשות את אותו הדבר, והתחלתי לצרוך חמישה ק"ג גזר ליום.
"שתיית מיץ גזר, שלא כמו כמה תוספים שאונקולוגים אוסרים במהלך טיפול קונבנציונאלי – מתאימה באופן מושלם לקרינה או כימותרפיה שמקבלים בו זמנית, למרות שחששתי מאי אלו תופעות לוואי".

 

"כל הזמן חששתי שמא לא אצליח"

חייה של אן עמדו על כף המאזניים, וחששות כבדים התעוררו בקרבה על אודות הצלחת הטיפול. אן פעלה בדיוק כפי שהסביר ראלף, וצרכה את מיץ הגזר במנות קטנות לאורך היום. "כל הזמן חששתי שמא לא אצליח בטיפול כפי שהצליח ראלף קול, שאולי הסרטן שלי כבר מדי מתקדם בכדי להירפא על ידי מיץ גזר", חשבה לתומה אן.


התהליך היה ארוך ואיטי, אך בדיקה לאחר שמונה שבועות הצביעה על שינוי משמעותי בתאים הסרטניים. "הרופאים היו המומים. ראינו עצירה של התאים הסרטניים, והרופא אמר שזה סימן טוב. תאי הלימפה היו נראים לו קטנים יותר פתאום". מעודדת מהתוצאות, המשיכה אן בשתיית מיץ הגזר, והפעם האמינה שבכוחה לגבור על המחלה הזו.

 

"לא יכולתי להפסיק לחייך, הצילומים הראו שהגידול נעלם כליל"

הידיעה על עצירת התאים הסרטניים נסכה באן תחושת ביטחון, היא אזרה כוחות מחודשים במלחמתה בסרטן והוסיפה לצרוך כמויות גדולות של גזר. נראה היה כי גוון פניה שינה מעט את צבעו לכתום, בשל הכמות הגדולה של בטא קרוטן הנמצא בגזר – אך אן לא נרתעה מכך והמשיכה ביתר שאת. מאמציה נשאו פרי, כפי שמספרת אן: "בשביעי בינואר, אחרי שמונה שבועות של שתיית מיץ גזר, הגיע המעקב הראשון שבו, בפעם הראשונה מאז התגלתה המחלה – לא יכולתי להפסיק לחייך. הצילומים הראו שהתאים הסרטניים נסוגו כליל, וצמיחת הגידול נפסקה".


חצי שנה נוספת של שתיית מיץ גזר הניבה בסופו של דבר את הניצחון המיוחל; בדיקת הסי-טי הצביעה על כך "שהגידול נעלם כליל, מבלי להשאיר אחריו גרורות סרטניות". אן, כפי שהיה מצופה מסופרת, מיד נטלה בידה את עטה והחלה בכתיבת ספר בנושא. ספרה "כיצד לנצח את הסרטן עם גזר" הפך לרב מכר ומפיח תקווה חדשה בחולים רבים ובבני משפחתם.

 

מחקרים מצדדים בתרומתו של הגזר למגר ואף לרפא את מחלת הסרטן

אן מסבירה בספרה כי "המרכיב היעיל בגזר הוא falcarinol שהוכח בניסויי מעבדה אמפיריים על חולדות ועכברים כמועיל ביותר נגד תאים סרטניים. המחקרים הללו נעשו במעבדות בבריטניה ודנמרק על ידי ד"ר ברנדט קירסטן ועמיתיה. במחקרים אלה הוכח כי שתיית מיץ מחמישה קילוגרמים של גזר מדי יום, כפי שעשינו ראלף ואני, היא מנה שוות ערך לאדם יותר משלושה קילוגרמים שנתנה ד"ר ברנדט לחולדות שלה. אני מקווה שאנשים וארגונים יעזרו לממן את מחקריה, כי יש כאן בשורה גדולה לעולם".


 
שבועיים בלבד לאחר שתיית מיץ הגזר, נבלמה התפתחות התאים הסרטניים בגופה של אן. חודשים ספורים לאחר מכן בלוטות הלימפה שלה שבו למצב תקין, ולאחר כמה חודשים נוספים הסרטן נעלם כליל מגופה. אן מקווה שבשורתה לעולם תהווה פריצת דרך בכל הקשור לטיפול במחלת הסרטן.
הערה: כתבה זו אינה באה להחליף ייעוץ או טיפול רפואי. התוכן המובא בא משמש כמידע בלבד.


 

 צפו בדבריו של הרב רביד נגר שליט"א על סגולות הגזר

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות