מאמרים מחזקים

כיצד קריאת פרקי תהילים תשפר את חייך?

מלבד התועלת הגדולה של קריאת פרקי תהילים עבור הקשר הרוחני והנשמה שלנו, חשוב לנו להדגיש כי פרקי תהילים מסייעים לנו גם בהשגת יעדים גשמיים


03/08/19 | ב' אב התשע"ט
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

כמה אתם מוכנים להשקיע כדי לשפר את איכות החיים שלכם? המון. אנשים לוקחים משכנתאות ענקיות ומתחייבים לסכומים עצומים כדי לשפץ את הבית, כדי לצאת לטיול או לנופש, ולהשיג סוף סוף את האושר המיוחל. האם הפעולות הללו אכן מצליחות לשפר את איכות החיים? לפעמים אנחנו נהנים משיפור בתנאים עקב פעולה זו או אחרת, אבל קשה לומר שמישהו נעשה למאושר בעקבות שיפור ברמת החיים שלו.

 

מה יוכל לשפר את איכות החיים שלי?

גם אתם חשבתם שרדיפה אחרי אופנה, בילוי ופנאי, עושר וקריירה יספקו לכם את האושר בחיים? מהר מאוד תגלו כי לא זו הדרך! כי יש לנו נשמה שחיה ומאותתת לנו מה היא רוצה ומה חשוב לה, שכן גם היא מואסת לעתים בחיים של חומר וסיפוק מאוויים. היא רוצה משהו אחר שהוא הרבה מעבר לכל המושגים הפשוטים שחשבנו שיביאו לנו אושר. הנשמה שלנו מחפשת קשר, קרבה. היא רוצה להשיג אהבה בלי גבולות.

 

הקשר הישיר שלנו לבורא העולם

והקשר הזה לא תלוי בכלום. לא בחיי החברה שלכם וגם לא בהימצאו או באי קיומו של בן זוג. כי הקשר הבסיסי שכל יהודי חווה הוא קשר עם מי שיצר אותו, כן - אלוקים. מולו כל אחד מאתנו יכול לנהל מערכת יחסים הדדית רצופה באהבה יוקדת. ושוב, זה לא תלוי באף נתון שקיים או לא קיים. כל מה שאתם צריכים זה לפתוח את הערוץ מול בורא עולם ולהתחיל להשקיע בקשר אמתי שימלא את הנשמה שלכם בתחושה מענגת של קרבה ואהבה עצומה שאינה תלויה בדבר.

 

כיצד יוצרים קשר עם אלוקים?

בורא עולם אוהב אותך, הוא נמצא בכל מקום ומחכה לשמוע ממך. אתה יכול לברך ברכות השחר או לקרוא פרק שירה, שיר השירים או נשמת כל חי – הוא שומע כל מילה שלך ועוזר לך להתקרב אליו ולדבוק בו. אכן, כל פעולה שתעשה במטרה לדבוק בו תהדק את הקשר ותחבר אותך היטב ליוצרך. שמע ישראל, פיטום הקטורת, קריאת שמע על המיטה וכל תפילה שאתה נושא אליו במרום – הכול משרת את המטרה ועוזר לך לרקום את הקשר הנחוץ הזה אשר משרה עליך שלווה נפשית ומסייע לך למצוא את הרוגע האמתי שלך.

 

מתחברים לבורא, למסורת ולפנימיות

גם אתם חולמים להיות מחוברים לעצמכם, למסורת שלכם ולבורא העולם? החבל נמצא בידיים שלכם. כל שעליכם לעשות זה רק למצוא את הדרך לקשור את הקשר, להדק אותו ולשמור על עצמכם קשורים ומחוברים. ניתן לפתוח ספר תהילים, להתפלל תפילת שחרית, לקרוא קריאת שמע, והנה תתחילו לחוש כי אתם מתקרבים למשהו נצחי שילווה אתכם לכל מקום בחיים שלכם.

 

הביטוי של המחשבות, הרגשות והמאוויים

גם לכם יש בפנים תשוקה עזה, רצון בוער ושאיפה יוקדת. כיצד אתם מבטאים אותה? כדאי לדעת שכאשר  אתם קוראים תהילים ליום ראשון או תהילים ליום שני  אתם מתחברים למעשה לפן הפנימי שפועם בכם ונותנים מקום לכל מה שמתרחש שם בפנים. זה הזמן בו אתם מגלים את הרצון הפנימי שלכם, חשים את המטרה העוצמתית שיוקדת בתוככם. כי כאשר אתם אומרים תהילים ליום חמישי, תהילים ליום רביעי או תהילים ליום שלישי יש באפשרותכם להעצים את האיכות הפנימית שלכם  ולכוון את עצמכם מדויק יותר ונכון יותר למטרת חייכם.

 

כיצד קריאת פרקי תהילים תועיל לחיים שלי?

מלבד התועלת הגדולה של קריאת פרקי תהילים עבור הקשר הרוחני והנשמה שלנו, חשוב לנו להדגיש כי פרקי תהילים מסייעים לנו גם בהשגת יעדים גשמיים. המצב הכלכלי מעיק, ואתם חולמים למצוא עבודה טובה, לייצב את העסק ולהרוויח הרבה יותר? אתם לוקים במחלה ומקווים לרפואה? ממתינים לבן זוג והעסק תקוע? סובלים מכאבים וייסורים? פרקי תהילים שאתם קוראים טומנים בתוכן סגולות מיוחדות. אתם קוראים ולא רואים בעיניים מה מתרחש בעולמות עליונים, אבל משהו אמיתי מתרחש, משהו אמיתי קורה בזמן הזה, שכן כך יש באפשרותכם לקרב את הישועה אליה אתם מייחלים בחיים שלכם.

 

פתח להגשמת המשאלות

גם לכם יש משאלה שממתינה להתגשם? רוצים להיות מאושרים ולא מוצאים את הדרך? רוצים  לחוש אהובים ומחוברים ולא יודעים איך להתחיל? כדאי גם לכם להצטרף לרבבות עמך ישראל שמוצאים את הפורקן שלהם בספר תהילים. קראו מזמורי תהילים או קריאת שמע שעל המיטה. לאחר הארוחה זכרו לברך ברכת המזון עדות המזרח, ובכל נסיעה מחוץ לעיר זכרו לומר תפילת הדרך. ולפני שאתם פונים לשנת לילה אל תדלגו על תפילת ערבית. כל הפעולות הללו יקרבו אתכם לבורא העולם ויעזרו לכם לחוש את הקשר ואת החיבור העמוק.

 

כולם אהובים כולם קדושים

לא משנה מה המקום שלכם בחיים כיום. בין אם אתם גרים בארץ או בחו"ל, בין אם אתם מגדירים את עצמכם כחילוניים או כדתיים - יש לכם פוטנציאל אדיר לקשר נפלא עם בורא עולם. הוא אוהב אתכם כמות שאתם ומייחל שתפנו אליו. הוא שמח בקשר שתיצרו והוא מצדו יתקרב אליכם ברוב אהבה וחמלה.

 

צפו בשיעורו הנפלא של הרב יצחק כהן שליט"א על ספר התהילים:

 

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

מאמרים מחזקים

מה כתב האדמו''ר למשפחת אסולין על פטירת ביתם אדל ז''ל?

מאמרים מחזקים

מעלת השכחה - מסר מחזק מהרב רפאל אביטן

מאמרים מחזקים

גם אתם תופתעו: למה קראה האישה לביתה בשם 'שלהבת'?

מאמרים מחזקים

לשמור שמיטה - או שהשמיטה שומרת עלינו?

מאמרים מחזקים

מתוך הכישלון נולדים התיקון והעליה הרוחנית

מאמרים מחזקים

מפתיע: מי כתב את הפתק המסתורי שהונח על שולחנו של הרב?

מאמרים מחזקים

מרגש: ביקור בגן החיות הפך לשיעור לחיים שלמים

מאמרים מחזקים

’’מאחלת לך הצלחה בישיבה של מעלה...’’ המכתב המצמרר שכתבה האם השכולה לבנה ההרוג מאסון מירון

מאמרים מחזקים

איך אני יכול לזכות לקרבת השם?

מאמרים מחזקים

מה עושים כשיש רעיונות חדשים?

מאמרים מחזקים

’’כשנכנסתי אחרי 3 חודשים אל הרופא שהיה אמור לנתח אותי, הוא כמעט נפל והתעלף...’’

מאמרים מחזקים

מצמרר: מה יקרה לכל אחד מאיתנו כשנפתח את המכתב מבורא עולם?

מאמרים מחזקים

הרב אלימלך בידרמן: כך עומדים בניסיונות

מאמרים מחזקים

מופלא: "סימן עשיתי לעצמי, אם אפגוש אדם שיעניק לי חיבה ואהבה למרות שאיני מכירו, אדע כי זה האיש שלו אפקיד את כספי’’

מאמרים מחזקים

מה הסיכוי למצוא משקפיים אבודים בקרקעית הכינרת?

עוד מאמרי תוכן בנושא מאמרים מחזקים
X
  • © כל הזכויות שמורות