בריאות

הקשר בין סרטן לאכילה אחרי 21:00

גם אתם אוכלים לאחר 21:00? כדאי שתקראו מה זה גורם לגופכם ותגלו אף את הקשר למחלת הסרטן. מחקר ספרדי בדק ומצא


01/01/19 | כ"ד טבת התשע"ט
תזונה

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

לילה. אתם מתכוננים לשינה, אך קרקור בטן סורר מזכיר לכם כי לא אכלתם זה מכבר. מבט חטוף בשעון מורה על שעה מאוחרת, ליתר דיוק - לאחר 21:00, ואתם מתלבטים: לאכול או לא לאכול? זאת השאלה. על מנת לסייע לכם להשיב על השאלה, כדאי שתקראו על ההשפעות השליליות שארוחה לילית עלולה לגרום לגופכם, ולא רק לעלייה במשקל.

המכון לבריאות הציבור באוניברסיטת ברצלונה ערך מחקר רפואי שבדק את השפעתה של אכילה לילית, לאחר 21:00, על הסיכון לחלות במחלת הסרטן. ממצאי המחקר הראו כי ארוחה לאחר השעה 21:00 גורמת להפרעה בתהליכים מטבוליים המתרחשים בגוף, והצביעו על קשר ישיר בין ארוחה לאחר השעה 21:00 לסיכון לחלות במחלת הסרטן.

למעשה, ארוחה לאחר השעה 21:00 פוגעת ב"הערכת המקצבים היומיומיים", לפי דבריו של ד"ר מנוליס קוגווינס, עורך המחקר. לפי דבריו, בלילה הגוף מאט את המטבוליזם וכך מאפשר לתהליכים חיוניים בגוף להתרחש, אך אכילה לילית מאלצת את הגוף להאיץ את המטבוליזם. הוא מוסיף ואומר כי נמצא שרוב החולים במחלת הסרטן שנבדקו נהגו לצרוך מזון בלילה, ועל כן המחקר מצביע ללא ספק על קשר ישיר בין ארוחה לילית למחלת הסרטן.

"אנו מקווים שההנחיה הזו תתווסף בכל ארגוני הבריאות"

ההנחיות הבינלאומיות שקיימות היום בנוגע למניעת מחלת הסרטן לא מתייחסות כלל לזמני הארוחות, והחוקרים פועלים לעדכן את ממצאי מחקרם בהנחיות הבינלאומיות. "אנחנו מקווים שבעקבות המחקר שלנו ההנחיה הזו תתווסף בכל ארגוני הבריאות, ויפה שעה אחת קודם", הם מסכמים.

 

 

תְּפִלָּה לִבְרִיאוּת מֵהַחִידָ"א הַקָּדוֹשׁ - תְּפִלָּה לַחוֹלֶה לחצו כאן >>>

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות