מגזין תהילים

נס מדהים: כל הבית נשרף כליל, פרט לתמונות הצדיקים

נס מדהים התרחש בביתה של משפחה שנשרף כליל. לשונות האש כילו כל חפץ בבית, ובחסדי שמיים המשפחה לא שהתה בבית בזמן השריפה. כאשר בני המשפחה חזרו לבית על מנת לאמוד את הנזק שנגרם, לא האמינו למראה עיניהם


01/01/19 | כ"ד טבת התשע"ט
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

 

כל הבית אֻכַּל, לא נותר דבר. לפתע הבחינו בני המשפחה בתמונות הצדיקים, וביניהן בתמונתו של רבי יעקב אבוחצירא, שנותרו שלמות, ומסביבן פיח ואפר. "אין זה כי אם נס", ציינו בני המשפחה. "אין שום דרך הגיונית להסביר זאת".

אך הנס לא הסתיים כאן. השריפה התרחשה ביום ההילולה של רבי יעקב אבוחצירא והרמב"ם. צירוף פרטים נוספים מעניק נופך מפליא עוד יותר לסיפור: שם המשפחה הוא אבוחצירא והמשפחה גרה ברחוב הרב מימון, שנקרא כך על שם הרמב"ם.

סיפור דומה אירע עם תמונתו של הרב עובדיה יוסף, זוג תפילין וספרי קודש

סיפור מופלא נוסף, המהווה אף הוא הוכחה ליד מכוונת משמיים, התרחש בביתו של ראש ישיבת "נתיבות חיים" בפסגת זאב, הרב בן ציון אלול. ביתו נשרף כליל, אך באורח פלא תמונתו של הרב עובדיה יוסף, זוג תפילין וספרי קודש נותרו שלמים, כאילו משהו חסם את האש מלהגיע אליהם.

המקרה אירע כאשר הרב אלול ורעייתו שהו מחוץ לבית. חלק מילדיהם היו בבית, ובחסדי שמיים הצליחו להבחין בלשונות האש הראשונות. הילדים לא התבלבלו והתקשרו מיד לאביהם, שאמר להם כי עליהם לצאת מיד מהדירה ולהזהיר את השכנים.

הילדים ברחו מהר מהבית והזהירו את השכנים. בד בבד הוזעקו למקום שירותי הכיבוי, אך כשהגיעו כבר לא נותר מה להציל; לשונות האש ליחכו את כל הבית. לא נותר דבר. הכבאים ביקשו לבצע סריקה בבית לפני לכתם, לוודא שלא נותר אף גץ העלול להדליק את האש שוב חלילה. הכבאים עצרו לפתע מול מראה פלאי ונשימתם נעתקה. דקות ארוכות התבוננו הכבאים בתמונה של הרב עובדיה יוסף, בזוג תפילין ובספרי קודש, מנסים להבין את פשר התופעה המוזרה.

כיצד ייתכן שהאש "דילגה" על תמונת הצדיק, על התפילין ועל ספרי הקודש? כל האזור מסביבם הפך לאפר. הכבאים נותרו ללא תשובות, אך די היה בהבטה בתופעה המופלאה כדי להבין שמדובר כאן בנס גלוי.

"חזרנו לראות את אשר אגרנו במהלך השנים"

הרב אלול ורעייתו שבו לביתם והתבוננו בביתם השרוף. עם זאת, הם האמינו כי הכול לטובה והודו להשם יתברך על כך שחיי ילדיהם ניצלו וכי לא הייתה פגיעה בנפש. "בתוך הלהבות ראינו את חסדי ה' הגדולים והעצומים – ילדינו, ששהו באותה עת בבית, הבחינו בלהבות ובעשן והצליחו להימלט כולם ואף למלט את השכנים ללא נזקים פיזיים, ברוך הוא וברוך שמו. הניסיון שלנו הוא הנס הגדול שלנו, ומודים אנו לו על כל חסדיו", משחזר הרב אלול את רגע האימה וההתמודדות עמו.

"אנו מסתכלים בהערכה לכל מה שניתן לנו"

"אחרי 27 שנה חזרנו כמעט לנקודת ההתחלה מבחינה חומרית של מטלטלין, אך אנו מסתכלים בהערכה לכל מה שניתן לנו. זכינו זה לזו וזו לזה, זכינו לתשעה ילדים מתוקים, בלי עין הרע, ולנכד נפלא, זכינו למשפחה נפלאה ולשכנים מדהימים, זכינו לאלפי חברי אמת – ואתם, שלא פוסקים מלהתקשר ולעזור ולהציע עזרה", אמר הרב. 

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות