בריאות

תרופה טבעית למחלת הסרטן? הצמח שהוכתר כ"יעיל פי 10,000 מכימותרפיה"

מחקר שנערך לאחרונה הוביל לתגלית מדהימה שבעקבותיה הכריזו החוקרים כי הג'ינג'ר יעיל פי 10,000 מכימותרפיה. עיקרי המחקר מובאים לפניכם


06/01/19 | כ"ט טבת התשע"ט
בריאות

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מחקרים רבים הראו כי לכורכום יש יכולת לרפא את מחלת הסרטן באופן טבעי, אך כעת הצטרף שחקן חדש לתמונה והדהים את החוקרים עוד יותר – הג'ינג'ר. חוקרים מאוניברסיטת ג'ורג'יה ערכו לאחרונה מחקר שבדק את השפעתה של תרופה כימותרפית בשם "טקסול" על תאים סרטניים לעומת Shogaol 6 – רכיב פעיל הנמצא בג'ינג'ר.

התוצאות הדהימו את החוקרים והראו כי הרכיב הפעיל בג'ינג'ר היה יעיל פי 10,000 במיגור תאי גזע סרטניים לעומת התרופה הכימותרפית.

למה חשוב למגר את תאי הגזע הסרטניים?

רוב מקרי המוות המתרחשים בשל מחלת הסרטון נגרמים למעשה מגרורות הסרטן, ולא מהסרטן הראשוני. תאי הגזע הסרטניים הם הזרז להתפשטות הגרורות בגוף, המהוות 90% ממקרי התמותה מסרטן. תאי הגזע הסרטניים יכולים להיות "רדומים" במשך שנים ולצוץ בפתאומיות בחלקים אחרים בגוף. כדי למגר את הסרטן יש אפוא לחסל את תאי הגזע הסרטניים.

מחקר שפורסם בכתב העת Biomedicine and Biotechnology  הראה כי הרכיב הפעיל הנמצא בג'ינג'ר הצליח להשמיד תאים סרטניים ביעילות רבה יותר מתרופה כימותרפית שנבדקה לעומתו. זאת ועוד, בניגוד לתרופה הכימותרפית, שפגעה גם בתאים בריאים באזור הגידול, הרכיב הפעיל בג'ינג'ר פעל רק על התאים הסרטניים, לא פגע בתאים אחרים ואף שיפר את בריאות התאים האחרים בגוף.

איך ניתן לצרוך את הג'ינג'ר?

מומלץ לצרוך מדי יום 2-1 ס"מ של שורש ג'ינג'ר טרי. את שורש הג'ינג'ר ניתן לגרד במגרדת ולהוסיף לסלטים או לחלוט במים רותחים ולשתות כתה. חשוב לצרוך את הג'ינג'ר בצורתו הטבעית ולא בכמוסות.

מדוע הרפואה הקונבנציונאלית "מעלימה עין" משיטות טבעיות שהוכחו מדעית כמסוגלות לרפא את מחלת הסרטן?

לצערנו, השיטות הטבעיות לא "מכניסות כסף" כמו התרופות הכימותרפיות, המקודמות על ידי חברות התרופות. למעשה אין לאף אחד אינטרס לפרסם את המחקרים המוכיחים מעל לכל ספק את יעילותן של שיטות טבעיות אלו במיגור מחלת הסרטן. עם זאת, השיטות הטבעיות אינן מזיקות וניתן להשתמש בהן במקביל לטיפול קונבנציונאלי.

מדהים לראות כיצד הקב"ה טבע בעולמנו יכולות ריפוי טבעיות המתמזגות עם הגוף, ולא מזיקות לו. בברכת רפואה שלמה לכל חולי עם ישראל.

*הערה: כתבה זו מובאת כמידע בלבד ואינה מתיימרת להחליף ייעוץ או טיפול רפואי.

 

תְּפִלָּה לִבְרִיאוּת מֵהַחִידָ"א הַקָּדוֹשׁ - תְּפִלָּה לַחוֹלֶה לחצו כאן >>>

 

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות