בריאות

חילופי עונות: כיצד לרדת במשקל בתקופת מעבר?

אין זמן לא טוב להקפיד על תזונה נכונה, אבל עכשיו זה בדיוק הזמן לשים לב לפעולות שאנו עושים בשביל לשמור על אורח חיים בריא ולרדת במשקל. קבלו מספר עצות שיעזרו לכם עם הבריאות ועם המשקל המיותר


27/10/22 | ב' חשון התשפ"ג
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

אנחנו נמצאים בתקופה הזו של בין לבין – בין הקיץ לחורף – וזו בדיוק התקופה שאנו צריכים לשים לב לתזונה שלנו ולאורח החיים שלנו.

להלן מספר פעולות שתוכלו לנקוט בשביל לשמור על הבריאות ולהוריד את הקילוגרמים המיותרים:

קובעים ביומן – החליטו על לו"ז קבוע של ארוחות בשביל לא לאכול מתי ש"מתחשק" לכם. קבעו שעות בהן תאכלו ארוחת בוקר, צהריים וערב ושימו ביומן, כך שלא ייווצר מצב ש"שכחתם" לאכול.

הרבו בפירות וירקות – מומלץ להכניס לתפריט היומי לפחות 3 מנות של ירקות ופירות במהלך היום. סוגי מזון אלה דלים בקלוריות ועשירים בסיבים תזונתיים והם טובים תמיד, לכך כך הרבה דברים.

הרבו בשתייה – הקפידו על שתייה מרובה במהלך היום שמעניקה לגוף תחושת רוויה וחיוניות.

דאגו לנשנושים בריאים – דאגו שיהיו לכם נשנושים בריאים בבית. אל תתפתו לאכול חטיפים. במקום, הכינו מראש נשנושי ירקות, מרק טוב או אנטיפסטי, וכאשר אתם רעבים – אכלו אותם. ובאופן כללי, הקפידו על אוכל מבושל על פני כריכים. שום דבר לא יכול להחליף ארוחה חמה.

אכלו באופן מודע – אל תאכלו כאשר אתם עושים משהו אחר. כשאתם אוכלים – אכלו. כך תוכלו לשים לב מתי אתם שבעים ולא תגיעו למצב של אכילת יתר.

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות