מאמרים מחזקים

הסגולות הטמונות בקריאת פרקי תהילים

לעיתים אנשים מוצאים את עצמם מבולבלים מרוב כאב ומבוכה. הם לא יודעים מה חסר להם ואיזה פתרון יוכל לענות על המצוקה שלהם. מה לבקש? למה לקוות? ברגעים אלו של אי ידיעה רצוי לפתוח את ספר תהילים


03/08/19 | ב' אב התשע"ט
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

קריאת פרקי תהילים זו לא מנטרה חסרת משמעות. זו אמת מוחלטת שמלווה את העם היהודי לכל אורך השנים, החל מבריאת העולם. והאמירה הזו אינה אמירה של מה בכך – אלו מילים שיש להן כוח רוחני עצום והן יוצרות מציאות של ממש. אלו מילים מלאות עוצמה וכוח, מזמורים שבכוחם לשנות את החיים שלכם בצורה דרמטית ולשפר אותם באופן משמעותי.

הבה ונבין מהו ספר תהילים ומהו הכוח העצום שכל מזמור ופרק מגלמים בתוכם. ראשית, חשוב  לדעת כי מדובר בספר שנחשב לאחד מספרי התנ"ך – תורה נביאים וכתובים. הספר נכתב על ידי דוד מלך ישראל בשלבים השונים של חייו, שהרי חייו של דוד המלך היו רצופי תלאות מבית ומחוץ, וכל קושי, ניסיון והתמודדות הביאו אותו לחבר פרק תהילים נוסף. וכך נכתבו תהילים ליום חמישי, תהילים ליום רביעי, תהילים ליום שלישי, שישי ושבת, שכן דוד השכיל לנתב את הקושי ואת הכאב לפניה ישירה למי שאחראי לכל זה.

 

בורא העולם שמנווט את הכול

החיים עשויים להכיל בתוכם מכלול של רגעים מאושרים - עושר ושמחה, כישרונות וברכה, זיווגים, ילדים וכל החלומות שאנחנו מייחלים להם. האם החיים שלכם כאלו? אין בנמצא אדם שיענה בחיוב לשאלה זו. ומדוע? כי בורא העולם מתכנן לכל אחד מאתנו תכנית חיים משלו והוא חפץ להנחות אותנו בדרך ולנווט את ספינת החיים שלנו ליעד של כל אחד ואחת מאתנו. והוא מאותת. הוא מושך את החבל כדי לגרום לנו להרים ראש ולגלות אותו שם למעלה. קורא לנו ומזמין אותנו לפנות אליו ולהגיש בקשה... כל קושי או צרה נועדו להדק את החיבור של יהודי לבוראו.

 

כיצד מתחברים?

אבא בשמים רוצה שנבקש, שנייחל אליו ונזכור כי הוא זה שיכול להגשים לנו את כל הרצונות והמשאלות. כל מה שאנחנו נדרשים לעשות זה להגיש בקשה. אין צורך במסמכים ואישורים, לא צריך חתימות ופרוצדורה מסורבלת. כל מה שצריך זה לפתוח את הפה ולפנות אל הבורא. ספרו לו עכשיו על מה שקשה ועל מה שכואב, בקשו את הבקשות שלכם. הוא מאזין ושומע.

אבל כדאי לדעת שקיימת אפשרות נוספת של פנייה לבורא עולם. וזו פנייה שנשענת על מילים שמישהו גדול מאתנו כבר אמר אותן. אלו פרקי תהילים. כאשר קוראים תהילים ליום ראשון או תהילים ליום שני, אנחנו עושים שימוש חוזר ויעיל במיוחד במילים נצחיות שלא מאבדות את טעמן. אנחנו קוראים שוב את מילות הבקשה והתודה, אומרים שוב ושוב את מילות התקווה והכאב ופותחים ערוצי קשר נוספים מול בורא עולם.

 

תנו לי מילים

לעיתים אנשים מוצאים את עצמם מבולבלים מרוב כאב ומבוכה. הם לא יודעים מה חסר להם ואיזה פתרון יוכל לענות על המצוקה שלהם. מה לבקש? למה לקוות? ברגעים אלו של אי ידיעה רצוי לפתוח את ספר תהילים ולהישען על המילים הנצחיות שממתינות לנו.  אותן המילים שיעזרו לנו לבטא את הכאב ואת העצב, המילים שינסחו לנו את הרצונות ואת התקוות שלנו ויעזרו לנו להעביר אותם לבורא עולם.

 

יש תוצאות

אם מישהו יבטיח לכם תוצאות בזק תדעו לבטח שהוא שקרן. כי אין תוצאות מובטחות או פעולות אינסטנט. אבל מה שבטוח שאין תפילה ששבה ריקם. כל מילה שאתם אומרים ומכוונים לבורא עולם, כל אמירה שאתם אומרים ופונים לאלוקים מתקבלות באהבה אמתית ובחמלה גדולה. כי אבא בשמים ממתין לכם, מחכה לשמוע את קולכם. השמיעו את קולכם, שכן הוא מייחל לשמוע את מילותיכם.

 

המפתח לחיים מאושרים יותר

אם גם אתם רוצים לחיות חיים מאושרים, אם הנכם שרויים בקושי או במצוקה ומחפשים פתרון, דעו לכם כי אבא בשמים ממתין לכם. ניתן לקרוא ברכות השחר, פיטום הקטורת או נשמת כל חי, לקרוא בוקר וערב שמע ישראל ובבוקר תפילת שחרית. כל מילה שנאמרת, כל תפילה שאתם מתפללים נשארת שלכם לנצח ומחברת אתכם בקשר של קיימא לבורא עולם. אז אם אתם מחפשים הצלחה, סגולה ללידה קלה או סגולה לזיווג, אם אתם מייחלים להשכין שלום בית או להינצל מגזרה של צער גידול בנים כדאי לכם לזכור, פרקי תהילים הם הכלי היעיל ביותר שלכם בפניה לבורא עולם.

 

לחיים של אושר ושמחה

הנשמה שלך מושכת אותך למקום גבוה, היא מספרת לך שאתה יהודי וכל מה שמתרחש בעולם המערבי לא לגמרי מתאים גם לך. כי אתה יצור מיוחד, דרגה נעלה בבריאה ויש לך פוטנציאל לקשר אדיר עם אבא בשמים ולייצר קשר שירומם אותך וייתן לך את כל האושר בחיים. פרקי תהילים ובקשות לבורא עולם עוזרים לך להתגבר על קשיים ולמצוא את האושר בחיים שלך. כאן ממתינה הרפואה למחלות והפתרון לכל הבעיות. קריאת שמע, שיר השירים או פרק שירה, תפילת הדרך וכן ברכת המזון עדות המזרח, קיום  מצוות הכנסת אורחים, נתינת צדקה, שמירת שבת החל מרגע כניסת השבת – כל אלו מובילים אתכם לאושר לו אתם מייחלים.

 

צפו בשיעורו המרתק של הרב שלום ארוש שליט"א על כח התהילים:

 

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

מאמרים מחזקים

מה כתב האדמו''ר למשפחת אסולין על פטירת ביתם אדל ז''ל?

מאמרים מחזקים

מעלת השכחה - מסר מחזק מהרב רפאל אביטן

מאמרים מחזקים

גם אתם תופתעו: למה קראה האישה לביתה בשם 'שלהבת'?

מאמרים מחזקים

לשמור שמיטה - או שהשמיטה שומרת עלינו?

מאמרים מחזקים

מתוך הכישלון נולדים התיקון והעליה הרוחנית

מאמרים מחזקים

מפתיע: מי כתב את הפתק המסתורי שהונח על שולחנו של הרב?

מאמרים מחזקים

מרגש: ביקור בגן החיות הפך לשיעור לחיים שלמים

מאמרים מחזקים

’’מאחלת לך הצלחה בישיבה של מעלה...’’ המכתב המצמרר שכתבה האם השכולה לבנה ההרוג מאסון מירון

מאמרים מחזקים

איך אני יכול לזכות לקרבת השם?

מאמרים מחזקים

מה עושים כשיש רעיונות חדשים?

מאמרים מחזקים

’’כשנכנסתי אחרי 3 חודשים אל הרופא שהיה אמור לנתח אותי, הוא כמעט נפל והתעלף...’’

מאמרים מחזקים

מצמרר: מה יקרה לכל אחד מאיתנו כשנפתח את המכתב מבורא עולם?

מאמרים מחזקים

הרב אלימלך בידרמן: כך עומדים בניסיונות

מאמרים מחזקים

מופלא: "סימן עשיתי לעצמי, אם אפגוש אדם שיעניק לי חיבה ואהבה למרות שאיני מכירו, אדע כי זה האיש שלו אפקיד את כספי’’

מאמרים מחזקים

מה הסיכוי למצוא משקפיים אבודים בקרקעית הכינרת?

עוד מאמרי תוכן בנושא מאמרים מחזקים
X
  • © כל הזכויות שמורות