חלומות

המת התגלה בחלום ושאל: ''מתי הדתיים יבואו לקחת אותי?''

עורך הדין ואיש הטלוויזיה ארי שמאי חשף סיפור מטלטל על כך שאביו, שתרם את גופו למדע, הגיע בחלום ואמר: "מתי כבר הדתיים יבואו לקחת אותי?" סיפור מדהים המוכיח את אמיתות העולם הבא ואת חשיבותה של קבורה כדת


03/08/19 | ב' אב התשע"ט
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

בכנס של חב"ד נחשף סיפור מטלטל, המהווה ראיה לקיומו של העולם הבא ותזכורת לחשיבות הקבורה כדת. עורך הדין ואיש הטלוויזיה ארי שמאי נשא דברים בכנס של חב"ד ופתח ראשית בהתנצלות: "אני רוצה לספר לכם סיפור אחד, וסליחה שהוא נפתח אולי בעבירה במצוות כיבוד אב ואם". המשיך שמאי את דבריו וציין כי "אבי, עליו השלום, היה קמצן. התרומה הראשונה שהוא תרם הייתה כשהוא תרם את גופו למדע, רחמנא ליצלן. עכשיו אני הולך לספר לכם סיפור שאני שומע כמותו בכל מיני סיפורים של רבנים, ואני אומר: 'לא מאמין לזה, זה חרטה'. אבל הסיפור שאני אספר הוא סיפור אמיתי".

לפי דבריו של שמאי, גופתו של אביו שהתה שנתיים במכון לאנטומיה. במשך כל הזמן הזה בוצעו עליה מחקרים רבים. בדרך כלל כשהחוקרים במכון מסיימים את מלאכתם, הם מתקשרים לבני המשפחה ושואלים אותם מה הם רוצים לעשות עם הגופה. אולם, רגע לפני השיחה הזו, הגיע הנפטר לאחותו של שמאי ואמר דברים שזעזעו אותם לאחר מכן.

"אחותי סיפרה לי שיום אחד היא חלמה חלום, ובחלומה אבי, שהיה, רחמנא ליצלן, אדם לא מאמין, הופיע לה בחלום ואמר לה: 'אורלי היקרה, מתי כבר הדתיים יבואו לקחת אותי?'". המשפחה לא ייחסה חשיבות לחלום, אולם שיחה מהמכון לאנטומיה למוחרת הדהימה אותם: "אחותי לא ייחסה לזה חשיבות רבה, אבל למוחרת היום, טלפון מהמכון לאנטומיה של אוניברסיטת תל אביב לאימא שלי היקרה, ואומרים לה: 'גמרנו לבדוק את הגופה. מה לעשות איתה? האם לזרוק אותה לחיריה או להביאה לקבורה בישראל'"?

המשפחה הבינה כי החלום הוא חלום אמת וכי הנפטר משווע לקבורה כדת. הם קברו את האב לפי כללי ההלכה ואמרו עליו קדיש. מסכם שמאי את דבריו ומציין כי "אני לא יודע מה המסקנה מהסיפור הזה, אבל אתם בוודאי יודעים. זה סיפור שהיה והבאנו אותו לקבורה כדת משה וישראל ואמרתי עליו קדיש. דרך אגב, אימי היא אישה מסורתית והיא תיקבר, עד 120, בקבורה של חברה קדישא", הרגיע שמאי את הקהל ההמום.

 

 

בערב ראש חודש הקרוב נערוך תיקון נפטרים מיוחד ע"י רבני מוקד תהילים ארצי.
הזדמנות נפלאה לסייע לעילוי נשמות יקיריכם. 
לפרטים והצטרפות הקליקו >>

 

 

הרב אלון ענוה שליט"א עבר מוות קליני ומספר הכל - מדהים!!

חוששים מחלום רע? מתקשים להרדם? נסו את זה >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא חלומות
X
  • © כל הזכויות שמורות