בריאות

הרב יגאל כהן: יש לך דאגות בחיים?

שאל/י את עצמך: האם הקדוש ברוך הוא אוהב אותך?, קראו וצפו במסר הקצר של הרב יגאל כהן בנודע למקור החרדות כולן


25/02/20 | ל' שבט התש"פ
חרדות

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

כואב לך משהו? שאל את עצמך שאלה, בורא עולם - טוב או רע?

האם הקדוש ברוך הוא אוהב אותך או לא?

כשאתה דואג, שאל את עצמך בכנות: האם הקדוש ברוך הוא טוב או רע? האם הקדוש ברוך הוא אוהב אותך או לא אוהב אותך? האם הקדוש ברוך הוא יכול לרפא אותך או לא יכול לרפא אותך? האם הקדוש ברוך הוא חשוב עליך? האם לקדוש ברוך הוא איכפת ממך?

אם התשובה לא ברורה לך, זו העת ללמוד, זה הזמן להכיר את אבא שבשמיים.

מה מקור הפחדים שלנו?

הפחדים שיש לנו נובעים מכך שאינינו מכירים את אבא שבשמיים, איננו מכירים אותו כלל. אנחנו לא יודעים כמה הוא אוהב אותנו, ואיננו מבינים עד כמה הוא יודע מה טוב לנו ומה רע לנו. לעיתים פחד טוב לנו. פחד מונע אותנו מלעשות שטויות.

לפעמים הקדוש ברוך הוא רוצה שנפחד, אנחנו צריכים לדעת כי הוא חכם מאיתנו ויודע יותר טוב מאיתנו מה נכון לנו. אם אנחנו מבינים כי הקדוש ברוך הוא יותר חכם מאיתנו.

מי יותר רחמן - את/ה או בורא עולם?

מי יותר חכם - את/ה או בורא עולם? אם יש לך שאלות על הקדוש ברוך הוא, עליך לזכור כי חוכמתו ורחמיו גדולים משלך. גם כשאתה חווה או רואה מעשה שגורם לך לפקפק באמונה שלך, עליך לזכור כי חוכמתו ורחמיו של הקדוש ברוך הוא גדולים ונשגבים מאלו של כל בן אנוש.

כאשר יש לך שאלות לקדווש ברוך הוא הן נובעות מסיבה אחת ומסיבה אחת בלבד, אתה לא מבין מי זה בורא עולם. אינן יכול לרדת לעומק חוכמתו האינסופית של הקדוש ברוך הוא, בורא עולמות ומחריבן. כל בריה בעולם מקבלת את מזונה בזמן, והקדוש ברוך הוא דואג לכולם, נותן לכולם די מחסורם.
 

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות