מגזין תהילים

"אני מבקש בשם כל משפחתו של עמית, שכל אחד ייקח עליו מעשה טוב לזכרו"

סמל ראשון עמית בן יגאל נפל בעת מילוי תפקידו והותיר אחריו משפחה אבלה המבקשת מעם ישראל לעשות מעשה טוב לזכרו ולעילוי נשמתו, אנו מביאים לכם את דבריהם


21/05/20 | כ"ז אייר התש"פ
עמית בן יגאל הי"ד

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

ביום שלישי, י"ח אייר, הלך לעולמו סמ"ר עמית בן יגאל במהלך פעילות מבצעית. עמית היה בן יחיד לשני הוריו, נאוה וברוך אשר נפרדו ומאז זכתה אמו להקים משפחה חדשה. בני משפחתו מספרים על כך שהיה איש של חסד ונהג להתנדב ולסייע לאחרים ופונים לעם ישראל בבקשה שכל אחד ייקח על עצמו מעשה טוב שיוקדש לזכרו. בראיון מצולם שנתנו לאתר כיכר השבת התראיינו גבריאל - דודו של עמית הי"ד, ומוטי דיין - בן דודו. אנו מביאים לכם את דבריהם במלואם:

 



"עמית נרצח בידי מרצחים ארורים" פותח גבריאל, דודו של עמית, את דבריו. "האחיין שלי, קוראים לו עמית, היה באמת נשמה טובה, ילד שעוזר, ילד שמח, ממש שואל, מתעניין, עושה דברים טובים, מתנדב ונקטף בטרם עת. הקדוש ברוך הוא נותן, הקדוש ברוך הוא לוקח". גבריאל מסיים את דבריו בפנייה לעם ישראל: "כדי להנציח את זכרו אני יכול לבקש, אם כל אחד יכול לעשות משהו, לקחת על עצמו משהו למען הנשמה הטהורה הזאתי, שתעלה מעלה מעלה ותהיה נשמתו צרורה בצרור החיים".

 

בן דודו של עמית, מוטי בן דיין, הוסיף ואמר: "מאוד עצוב. מאוד כואב, אבל אנחנו יהודים מאמינים בני מאמינים, אנחנו יודעים שכל דבר הוא בהשגחה עליונה. התפקיד שלנו, ואנחנו מבקשים מכל אחד ואחכ מכם בתור המשפחה של עמית הי"ד, יש פסוק שאומר "והחי יתן אל לבו"  (קהלת, ז', ב'), כל אחד ואחד, על ידי זה שהוא מוסיף בפעולה טובה, במעשים טובים, בצדקה, באיזושהי מצווה ומדגיש כי זה לעילוי נשמתו של החייל, זה גורם לעילוי נשמתו של החייל וגורם לו נחת רוח גדולה בשמים. לכן אנחנו מבקשים בשם המשפחה, כל אחד שיכול לעשות איזושהי פעולה טובה, אפילו מתן צדקה, להניח תפילין, גם איזו החלטה טובה. שיהיה לעילוי נשמת החייל ותזכו למצוות. ויהי רצון שהקדוש ברוך הוא יעזור שיבולע המוות לנצח ונזכה לגאולה האמיתית והשלמה ו"-הקיצו ורננו שכני עפר" (ישעיהו, כ"ו, י"ט) והוא בתוכם".

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות