בריאות

תאמין בעצמך ותצא מכל המשברים

הרב יגאל כהן במסר קצר ומחזק על האופן בו כל אדם יכול לצאת ממשברים ולקום, צפו וקראו את דבריו


01/09/20 | י"ב אלול התש"פ
בריאות הנפש

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:

 

תאמין בעצמך


כשם שאדם חייב להאמין בקדוש ברוך הוא, כך הוא חייב להאמין בעצמו. זאת אומרת, אם אני שואל אותך: "בורא עולם כל יכול?", "בטח!".  "אתה כל יכול?", "בטח!". אני ממש חושב ומאמין, שאתם יכולים להיות בלתי מנוצחים מבחינת יצר הרע. כשאני אומר בלתי מנוצחים, אתם יכולים להצליח בגדול, מה שתרצו.


אני תמיד אומר לעצמי "יגאל תלחם"

יש אנשים שיש להם משברים. לצערי, הרבה אנשים כאלו מגיעים אלי עם דיכאונות, עם מחשבות טורדניות. אח יקר שלי, אם אתה לא מאמין שיש בך יכולת לנצח, איך תנצח? אם אנחנו לא מאמינים שיש בנו יכולת, יש לי משפט כזה פנימי כשאני במשבר. כשקשה לי, כשכואב לי, כשלא נוחי לי. לפעמים יש לי כאבים, כאב ראש, כאב חזה, חולשות אדירות, כמו שקרה לי אתמול בלילה, אני תמיד אומר לעצמי: "יגאל תלחם". יגאל תלחם, לא משנה, תלחם, אף פעם אל תוותר. "אין לי כוח", "תלחם!".

יש לי קול פנימי שהרגלתי את עצמי תמיד לומר: "תלחם!". ואני אומר לכם אחרים יקרים, תגידו את המשפט הזה: "תלחם! תלחם, תנצח! אל תפחד, זה לא אתה, זה בורא עולם. אתה תנצח!" יש בנו את זה.

 

כמה פעמים התגברתם על יצר הרע?

ההבדל בין בן אדם עם ביטחון עצמי לבן אדם בלי ביטחון עצמי, זה הבדל בין בן אדם שיודע את הדברים הטובים שיש בו, לבן אדם שלא יודע את הדברים הטובים שיש בו. כמה פעמים התגברתם על יצר הרע והצלחתם לא לכעוס? כמה פעמים התגברתם על יצר הרע ונתתם צדקה? כמה פעמים התגברת על יצר הרע ולא הלכת לשום מקום ובאת לשיעור תורה? כמה פעמים רצית לעשן ולא עישנת בשבת? כמה פעמים החלטת במקום לראות סרט מטופש לראות שיעור תורה?

כשעשית את זה, תעשה וי ביומן שלך ותגיד: "יש לי את זה", "יש לי את זה, אם פעם הבאה לא אצליח, זה לא אומר שאין לי את זה". יש לי את זה, בפעם הבא חס ושלום אם  נכשלתי, אני אקום בפעם השלישית".

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות