חלומות

המודעה שהסעירה את הציבור החרדי, החלום המצמרר שמאחוריה והסוף המפתיע

מודעה שהתפרסמה השבוע במקומון בעיר מודיעין עילית מבקשת את עזרת הציבור באיתור נהג שהיה מעורב בתאונה לפני כ-12 שנה. מה פשר המודעה ומה היה הסוף המפתיע? כל הפרטים בפנים


06/12/20 | כ' כסלו התשפ"א
תאונת דרכים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

בשבוע שעבר התפרסמה בעיתון מקומי בעיר מודיעין עילית מודעה לא שגרתית, הפונה לנהג שהיה מעורב בתאונה עם נהג אחר שכבר הלך לעולמו, ליצור קשר עם המשפחה כדי להשיב את הכסף על הנזק שנגרם בתאונה.

וכך לשון המודעה:

"נהג יקר, תושב קריית ספר. לפני כ-12 שנים, פלוס מינוס, אירעה תאונה בין הרכבים שלך ושל אבינו מ.ז. שווימר זצ"ל", כתבו בני משפחת שווימר בהודעה שפורסמה, כאמור, בעיתוני העיר. "היו ביניכם חילוקי דעות עד שהנושא נרגע/נדחה/הושתק, כרגע דחוף ביותר עבור כולנו להשיב את החלק שלנו בנזק, והיות שאבדו לנו פרטיך, אנא צור קשר".

בני המשפחה הוסיפו את מספר הטלפון שלהם, וציינו כי "בזכות זה תהיה מנוחה נכונה לאבינו מ.ז. שווימר זצ"ל, שבא בחלום וביקש להסדיר העניין. ואנו, משפחת הנפטר, לא מצליחים להשיג אותך".

התאונה התרחשה לפני כ-12 שנה. אבל עוד לפני שסודר העניין הכספי בין שני בעלי הרכב המעורבים בתאונה, נפטר אחד מהנהגים. בימים האחרונים הוא התגלה בחלום לאחד מבני המשפחה, וביקש מהם לשלם את הנזק שנגרם לרכב השני. בני המשפחה ניסו למצוא את הנהג המעורב בתאונה, שרכבו ניזוק, על מנת להשיב את חלקם בנזק שנגרם ופירסמו מודעה במוקומון במודיעין עילית, כיוון שידעו בבירור ששם מתגורר אותו נהג.

ביום רביעי האחרון המעגל נסגר, כאשר בעל הרכב המבוקש אותר.

מתברר שבעל הרכב שנפגע הוא ר’ אהרן גולדהבר, איש מחשבים, חסיד  קרלין שמתגורר בשכונת נאות הפסגה במודיעין עילית וכך הוא מספר: “זה סיפור שמבחינתי הוא היה סיפור זניח שהתרחש לפני 13 שנים, בשנת 2007, בירושלים. מאז פגעו בי עוד כמה נהגים מאחורה. הייתה אז פגיעה ברכב והייתה חליפת מכתבים, אבל בתכל’ס תשלום החוב לא נסגר. אני כבר התייאשתי ושכחתי מהכול”.

“לפני כמה ימים, בני המשפחה מצאו את ההתכתבות ביני לבין האב, תושב שכונת רמות בירושלים. הם פנו אליי, ואתמול הם באו אלי הביתה, שילמו לי את הכסף – והם ביקשו ממני ‘כתב מחילה’. כתבתי להם מכתב שאני מוחל לו בלב שלם. זהו זה. הסתיים”.

 

 

חוששים מחלום רע? מתקשים להרדם? נסו את זה >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא חלומות
X
  • © כל הזכויות שמורות