בריאות

זה הצמח שיגרום לכם להפסיק לעשן

מעשנים? מנסים להיגמל ולא מצליחים? הצמח הזה הוכח כ''מדכא'' את הצורך בניקוטין! כך תוכלו לצרוך אותו


02/02/21 | כ' שבט התשפ"א
עישון

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

על פי המחקרים, למעלה מ-350,000 בני אדם נפטרים מדי שנה כתוצאה מעישון רק בארה"ב בלבד! 

ממשלת ארה"ב משקיעה תקציבי ענק וכספים רבים למחקר ההשפעות החיוביות של צמחים שונים על העישון ועל הנזקים שלו. 

אחד המחקרים החדשים בתחום הוא מחקר על צמח הסטיוויה - המוכר כתחליף טבעי הנמכר ברשתות המזון כתחליף לסוכר לבן. 

כל מי שניסה אי פעם להיגמל מעישון מדווח על חסרונות רבים שהורגשו אצלו כמעט מיד: כשתסמינים של מיעוט ניקוטין בגוף - שהוא המרכיב העיקרי בסיגריות, מתחילים להופיע, אנשים מרגישים פתאום דיכאון, חרדה, עייפות, עצבנות, רעב, ערפול חושי, גירודים ועקצוצים בעור, יובש בפה, מיגרנות ועוד. 

על פי תוצאות המחקר, הרכיבים הפעילים של צמח הסטיוויה עוזרים בהקלה על הסימטומיפ הללו. "התסמינים הללו יכולים להיות עוצמתיים, אך המחקר הוביל אותנו לפתרונות טבעיים כמו הסטיוויה", אומרת הדוקטורנטית פנלופה וילסון, שכתבה על כך בבלוג שלה.

"מחקרים מאוניברסיטת דרום קליפורניה מצאו כי הקשר בין העישון לרמות הסוכר בדם, הוא הרבה יותר הדוק ממה שהיה נדמה בעבר. המחקר מצא כי גורם המפתח לחוויה ה'גדולה' שמעשנים רבים מדווחים עליה הוא מולקולות סוכר שמאפשרות למולקולות ניקוטין להעביר את התחושה ה'גדולה' לתאי עצב".

במחקר הגיעו החוקרים למסקנה שיש קשר בין רמת הסוכר בדם לבין התשוקה לניקוטין - ולכן הוא מציע את צמח הסטיוויה כמנטרל את החשק למתוק וממילא מבטל את הצורך בסיגריה. 

מחקרים נוספים שנערכו בגרמניה מצאו כי הסטיוויה בולמת את החשק לניקוטין ואפילו לאלכוהול, ולכן הוגדרה כתחליף אולטימטיבי אף לממתיקים מלאכותיים כמו הסוכרזית. "זו אלטרנטיבה טובה עבור חולי סוכרת מכיוון שהיא אינה משפיעה על רמת הסוכר בדם בהשוואה לאספרטיים", מסבירה וילסון. 

על אף שאפשר לקחת את הסטיוויה בצורתה המקורית או בצורת אבקה - וילסון דווקא ממליצה לצרוך אותה ישירות על הלשון - אם מדובר באדם שמנסה להפסיק לעשן. "הסטיוויה הנוזלית בדרך כלל מגיעה בבקבוק עם טפטפת, שזה הכי נוח והכי יעיל. כשיש לכם תשוקה לניקוטין, פשוט תטפטפו כמה טיפות של סטיוויה ישירות על הלשון שלכם", היא מסכמת את המאמר.

 

סגולה אדירה לרפואה שלמה.
מחר נפיץ את שם החולה היקר/ה ללבכם לאלפי אומרי תהילים, ובע"ה נתפלל לישועות ביחד אתכם! 

לפרטים לחצו כאן


 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות