בריאות

מפתיע: זה מה שיקרה לכם אם תוסיפו לתפריט כף שמן קוקוס ליום

כמה עובדות מפתיעות שלא ידעתם על שמן קוקוס ותכונותיו המופלאות


28/02/22 | כ"ז אדר א' התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>


בבתים רבים משמש שמן הקוקוס כתחליף בריאותי לשמנים פחות בריאותיים, אך לא רבים מכירים אותו ואת תכונותיו.


לפני מספר שנים התפרסם מחקר ע"י 'איגוד הלב האמריקני', ובו הביאו החוקרים לידיעת הציבור כי שמן הקוקוס מסוכן לבריאות. רבים הפסיקו להשתמש בשמן הקוקוס ועברו לצרוך שמן תירס וסויה. אולם ככל שחלפו השנים הגיעו החוקרים למסקנה כי שמנים אלו גרועים פי כמה, בפרט כאשר משתמשים בהם בטמפרטורה גבוהה.. רבים מאותם אלה שעברו לצרוך שמן סויה ותירס במקום שמן קוקוס נטו לחלות במחלות כלי דם, אלצהיימר, השמנת יתר, כולסטרול גבוה ושומנים בדם.


שנים מספר לאחר אותו מחקר אמריקאי, בשנת 1999 פרסם רופא בשם ד"ר וויט מאמר בAmerican Journal of Clinical Nutrition, ובו הוא קושר את השימוש בשמן הקוקוס למניעת מחלות כלי הדם. הוא עקב במשך 14 יום אחר קבוצה שמנתה 12 נשים בעלות משקל עודף, אשר במשך פרק הזמן הזה צרכו רק חמאה ושמן קוקוס כמקור שומן.

לאחר 7 ימים השתפר קצב חילוף החומרים בגופן של הנשים, וד"ר וויט נוכח לדעת שהן שרפו יותר קלוריות בפרק זמן קצר יותר בהשוואה לתוכניות להורדת משקל אחרות. ד"ר וויט הוכיח במאמרו כי שמן הקוקוס ממריץ את ספיגתם של החומרים המזינים לתאי הגוף ןמקל על תהליך העיכול. כמו כן דיווחו אותן נשים על תחושת אנרגיה גבוהה, והפחתת משיכה לדברי מתיקה.
ד"ר וויט ממליץ על צריכת כף שמן קוקוס אחת ליום, ואומר כי צריכה יומיומית של שמן קוקוס עשויה לשפר את אורח החיים ואת הבריאות בצורה משמעותית.


ד"ר וויט מדגיש שוב כי שמן קוקוס יעיל במיוחד לאנשים המעוניינים להפחית ממשקלם, כיון שמצויים בו חומרים פעילים במצטיינים ביכולת שריפת הקלוריות יוצאת הדופן שלהם, בהשוואה הלכל סוג אחר של שומנים.

 

עוד מתכונותיו המופלאות של שמן הקוקוס: 

 

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות