מאמרים מחזקים

תְּפִלּוֹת מְיֻחָדוֹת שֶׁכָּל יְהוּדִי צָרִיךְ לְהַכִּיר וְלִקְרֹא

כל משאלה שלכם, כל בקשה וכל מה שאתם מייחלים יוכלו להתגשם. כמה חשוב וכדאי לשתף את בורא עולם ולספר לו על כך


03/08/19 | ב' אב התשע"ט
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

יהודי! כן אתה, גם את יהודייה, האם את מודעת לכלי העוצמתי שיש בידיך? האם יש לך מושג כמה כוחות ועוצמות יש לך בפה? אלוקים נתן לנו כוח עוצמתי ויעיל מאוד, והוא התפילה. כל אחד ואחת מאתנו יכול לפנות לאבא בשמים ולפתוח בתפילה. הוא שם ממתין ומייחל שנפנה אליו ונזכור כי הוא זה שמושך בחוטים של החיים שלנו ומנהל את המציאות שלנו על כל חלקיה ופרטי פרטיה. ולכן הוא הכתובת שלנו לכל בקשה ומשאלה. בקשו, אמרו וזכרו – הוא תמיד שומע.

 

כיצד פונים לבורא עולם?

כל אחד יכול לפנות לבורא עולם בתפילה. הדרך הראשונה והפשוטה ביותר היא פשוט לשוחח עמו במילים משלנו. ממש כך, בצורה ספונטנית. ברגעים אלו  כאשר אתם קוראים את השורות אתם יכולים לפנות אליו ולבקש הצלחה וישועה, פרנסה ושפע, נחת מהילדים או זיווג הגון בקרוב. הוא מאזין לכל מילה ושומע כל בקשה. נכון, הוא לא מבטיח שכל בקשה מתמלאת בדיוק כמו שאתם רוצים כי רק הוא יודע מה נכון לכם ומה טוב עבורכם. אבל הפעולה האפקטיבית ביותר מצדכם היא לפנות בבקשה ולהרבות בזכויות.

 

תפילה לכל מטרה

יש תפילות שמתאימות לכל עת ולכל שעה. אלו פרקי תהילים. אמנם פרקי תהילים מחולקים לפי ימים – תהילים ליום ראשון, תהילים ליום שני, תהילים ליום שלישי וכן הלאה, ואכן יש אנשים רבים שקוראים בכל יום את המזמורים המתאימים לאותו היום, אבל ניתן לקרוא בכל יום כל פרק שהוא. כמו כן ניתן למצוא פרקים שהמילים בהם קולעות להרגשה שלכם או מבטאים את הצרה בה אתם נתונים כעת- פרקי תהילים להצלחה, לזיווג, לרפואהלמציאת חן וכן הלאה. כמו כן יש תפילות יומיומיות שכדאי לכל יהודי לומר בכל יום ויום - ברכות השחר, קריאת שמע, ברכת המזון עדות המזרח לאחר ארוחת לחם, פרק שירה, שיר השירים ועוד.

 

תפילות מיוחדות לזמנים מיוחדים

מלבד תפילות אלו המתאימות לכל יום ויום בחייו של יהודי, יש תפילות מיוחדות ומחזקות שניתן לאומרן ברגעים מסוימים בחיים. לדוגמה, בחור או בחורה שחפצים למצוא את בן הזוג שלהם יוכלו לומר תפילה לזיווג. לבחורה מאורסת מומלץ לבטא את רצונותיה ובקשותיה ולומר תפילה למאורסת,   חתן וכלה העומדים תחת החופה יוכלו להתפלל תפילה לזמן החופה ואישה בהריון תתפלל תפילה ללידה קלה. התפילות הללו מלוות יהודי ברגעים המיוחדים בחייו ומבטאות את הרצונות ואת השאיפות העזות שמפעמות בתוכו בשלבים אלו.

 

תפילה בנסיעות

גם כאשר יוצאים לדרך מלווה אותנו תפילה מיוחדת הנקראת תפילת הדרך. בתפילה זו אנחנו מבקשים כי נינצל מגזירות ופורענויות בדרך ונגיע למחוז חפצנו בשלום. אז אם אתם חוששים בדרכים, פוחדים מתאונות או אסונות זכרו – את הפחדים הללו נווטו לתפילה ובקשה. לאחר שאומרים את התפילה הזו ניתן לחוש כי אנחנו נתונים בידיים בטוחות של אבא בשמיים ששומר עלינו. והוא ורק הוא יכול להציל אותנו מפגעים רעים בדרך. גם כאשר הילד יוצא לנסיעה הזכירו לו לבקש כי הדרך תעבור בשלום ולא יאונה לו כל רע.

 

זוגיות, הורות ופרנסה

הורים ירגילו את עצמם לומר תפילת השל"ה בה הם מבקשים כי הילדים שלהם יצליחו בחייהם, כמו כן רצוי לומר תפילה לשמירה על הבנים שתלווה את הילדים שלכם לכל מקום אליו הם הולכים. בני זוג ישקיעו באמירת תפילה לשלום בית וכן תפילה לפרנסה. כל התפילות הללו מגיעות הישר לבורא עולם והוא ברחמיו יוכל לפתוח לכם את מקור השפע ולהרעיף עליכם ברכה עד בלי די. אמנם יש לזכור כי אבא בשמים יודע מה נכון וטוב לכל אחד, וכשם שאתם יודעים לומר לילד שלכם "לא" כאשר אתם סבורים שלא טוב שילך כעת לחבר, כך אבא שלכם יודע גם לומר "לא". אבל להמשיך לבקש תמיד כדאי. פנו אליו בבקשות והרבו בתחינה ובבקשה. הישועה בוא תבוא.

 

בקשות לאבא בשמים

יש מישהו אחד שמופקד על כל השפע והברכה בעולם. וזה בורא העולם. הוא האבא שלנו שדואג לנו ורוצה לתת לנו את כל הטוב. הוא מרעיף עלינו אושר וחפץ בטובתנו. ולכן נכון יהיה לפנות אליו בכל משאלה או בקשה. ניתן לפנות במילים משלנו וכמובן שאפשר גם לפתוח תהילים ליום רביעי, תהילים ליום חמישי או שבת, לקרוא פרק שירה או שיר השירים. הוא ברחמיו שומע את כל התפילות ושומר אותן קרוב אליו.

 

מילים של בקשות ומשאלות

כל משאלה שלכם, כל בקשה וכל מה שאתם מייחלים יוכלו להתגשם. כמה חשוב וכדאי לשתף את בורא עולם ולספר לו על כך. לדבר אתו כדבר איש אל רעהו ולבטא את המשאלות. מתפללים תפילת שחרית וקוראים תפילה לשמירת הלשון? כל הבקשות הללו  עושות דרכן הישר אל כיסא כבודו של היושב במרום. והוא ברחמיו מקבל את התפילות ומרעיף עלינו, בניו אהוביו שפע אלוקי וחיים של אושר ושמחה!

 

צפו בשיעורו המדהים של הר  אריק נווה שליט"א על סודות התפילה:

 

 

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

מאמרים מחזקים

מה כתב האדמו''ר למשפחת אסולין על פטירת ביתם אדל ז''ל?

מאמרים מחזקים

מעלת השכחה - מסר מחזק מהרב רפאל אביטן

מאמרים מחזקים

גם אתם תופתעו: למה קראה האישה לביתה בשם 'שלהבת'?

מאמרים מחזקים

לשמור שמיטה - או שהשמיטה שומרת עלינו?

מאמרים מחזקים

מתוך הכישלון נולדים התיקון והעליה הרוחנית

מאמרים מחזקים

מפתיע: מי כתב את הפתק המסתורי שהונח על שולחנו של הרב?

מאמרים מחזקים

מרגש: ביקור בגן החיות הפך לשיעור לחיים שלמים

מאמרים מחזקים

’’מאחלת לך הצלחה בישיבה של מעלה...’’ המכתב המצמרר שכתבה האם השכולה לבנה ההרוג מאסון מירון

מאמרים מחזקים

איך אני יכול לזכות לקרבת השם?

מאמרים מחזקים

מה עושים כשיש רעיונות חדשים?

מאמרים מחזקים

’’כשנכנסתי אחרי 3 חודשים אל הרופא שהיה אמור לנתח אותי, הוא כמעט נפל והתעלף...’’

מאמרים מחזקים

מצמרר: מה יקרה לכל אחד מאיתנו כשנפתח את המכתב מבורא עולם?

מאמרים מחזקים

הרב אלימלך בידרמן: כך עומדים בניסיונות

מאמרים מחזקים

מופלא: "סימן עשיתי לעצמי, אם אפגוש אדם שיעניק לי חיבה ואהבה למרות שאיני מכירו, אדע כי זה האיש שלו אפקיד את כספי’’

מאמרים מחזקים

מה הסיכוי למצוא משקפיים אבודים בקרקעית הכינרת?

עוד מאמרי תוכן בנושא מאמרים מחזקים
X
  • © כל הזכויות שמורות