מגזין תהילים

כמו לזכות בלוטו פעמיים: בזכות עניית "אמן" זכה לנס מדהים. פעמיים

המצב הבריאותי של פרדי הלך והחמיר; הוא היה זקוק נואשות לכליה מתאימה. לאחר סעודת אמנים של 120 נשים, שנערכה עבורו, הישועות החלו להגיע, בזו אחר זו


03/02/19 | כ"ח שבט התשע"ט
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

פרדי בטש, יליד ארה"ב, התגורר במשך שלוש שנים בישראל. לפתע הוא החל להרגיש לא טוב. "התחילו אצלי כאבי ראש פה ושם, ואז כאבי הראש התפתחו להקאות ואיבדתי בין 16-13 ק"ג של מסת שריר", מספר פרדי.

 

כשאימו של פרדי הגיעה לביקור בישראל, היה די לה במבט אחד כדי להבין שמשהו אינו כשורה. היא לקחה את פרדי לבית חולים, ושם ערכו לו בדיקות מקיפות. הצוות הרפואי לא האמין למראה עיניו, וביקש לערוך שוב בדיקות משום שהתוצאות אינן הגיוניות. ההבחנה הסופית הייתה כשל כלייתי חמור.

 

תוך כמה שבועות הפך פרדי מבחור צעיר ובריא, לחולה התלוי בדיאליזה ונלחם על חייו. הוא טס עם אימו חזרה לארה"ב והוכנס לרשימת הממתינים להשתלות, רשימה ארוכה שבה כ-100 אלף איש ממתינים להשתלת כליה. המשמעות היא שדרושה המתנה של כשמונה שנים עד שיגיע מקומו בתור. אך חולי דיאליזה לא מצליחים לחיות יותר מחמש שנים, אם כן, פרדי היה זקוק לנס כדי לחיות.

 

"רק מילה אחת: אמן"

 

"אני אוהב לקרוא, והיה לנו ספר אחד שנקרא 'רק מילה אחת: אמן'. הוא מדבר על כוחה של התפילה ועל ההשפעה כשמישהו אומר 'אמן'. יש דבר כזה שנקרא 'סעודת אמנים'", משחזר פרדי. הוא מיד הראה את הספר לאימו, והיא, כמוהו, האמינה שאולי בזכות מצווה זו הם יזכו לישועה.

 

אימו הגיעה לבית הכנסת באזור מגוריהם, ולאחר השיעור של רב בית הכנסת, פנתה לכל הנשים בעזרת הנשים ואמרה להן כי בנה אינו חש בטוב, והיא רוצה לארגן לו סעודת אמנים. היא שאלה מי מוכנה לסייע לה לארגן את הסעודה הזו. אישה צעירה אחת אמרה לה שהיא מוכנה לעזור לה בשמחה.

 

הן הצליחו יחד לארגן סעודת אמנים בהשתתפותן של 120 נשים, כאשר כל אחת מהן מברכת על דבר מאכל בתורה וכולן עונות לה "אמן". הסעודה נערכה ביום רביעי, ושלושה ימים לאחר מכן, בשבת, הגיעה השיחה המפתיעה.

 

"זכיתם בלוטו! מצאנו את הכליה המושלמת עבורך"

 

"ישבתי בארוחת צוהריים בשבת, שמענו את הטלפון מצלצל ואת המשיבון עונה, ואנו שומעים את האישה אומרת: 'זכיתם בלוטו! מצאנו את הכליה המושלמת עבורך'". מסתבר כי זמן קצר קודם לכן נפטר בטקסס אדם וכליתו התאימה לפרדי באופן מושלם, זה נקרא "התאמה של שישה אנטיגנים". משום כך הם העבירו את פרדי לראש הרשימה.

 

"הסיכויים שתהיה התאמה מלאה של כל ששת האנטיגנים של הדנ"א הם 1 ל-10 מיליון, זה כמו לזכות בכל ששת המספרים בלוטו". תוך 24 שעות הייתה לפרדי כליה חדשה וחיים חדשים. בריאותו שבה אליו והוא חזר להיות צעיר אנרגטי ותוסס חיים.

 

אימו של פרדי המשיכה להיות בקשר עם אותה בחורה צעירה שסייעה לה לארגן את סעודת האמנים, ואמרה לה שפרדי כבר חש מצוין והוא מוכן לצאת לדייטים. "אולי את רוצה לצאת איתו?" שאלה האם. "בסדר, אני מוכנה לתת לזה סיכוי", השיבה הצעירה. שלושה חודשים לאחר מכן הם התארסו.

 

עד כאן יכול היה להיות סוף יפה לסיפור, אך זה עוד לא הכול

 

לאחר עשר שנים פרדי החל להרגיש לא טוב, והתברר כי הכליה שהושתלה בו הפסיקה לתפקד. הרופאים הסבירו לו כי הכליה הזו הייתה של אדם מת, ועל כן תאריך התפוגה שלה הוא עד עשר שנים. פרדי מצא את עצמו שוב מאושפז ומחובר למכשירים. גם כעת הוא הוכנס לרשימת המתנה ארוכה. ארוכה מאוד.

 

אחיו הצעיר של פרדי לא יכול היה לראות את אחיו הגדול סובל כל כך, וביצע בסתר בדיקת התאמה לתרומת כליה לאחיו. הרופאים היו המומים: נמצאה התאמה מושלמת של שישה אנטיגנים! שוב. אחיו של פרדי תרם לו כליה, וחייו של פרדי שבו אליו שוב.

 

הסיכויים לקבל התאמה של שישה אנטיגנים פעמיים, ותוך כדי התהליך למצוא התאמה נוספת – את השותפה שלך לחיים, הם כמעט בלתי אפשריים. וכל זה בזכות עניית "אמן". "ההשפעה שסעודת האמנים יצרה בשמיים הייתה כאילו הכול מכוון אלינו ולמעננו", מסכם פרדי בהתרגשות.

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות