ישועות תהילים

"מיד הבנתי שמשהו לא בסדר עם התינוקת, ואז הגיעה הבשורה''

"כל צוות 'מוקד תהילים ארצי' המקסימים, כולם היו עם יד על הדופק. עזרו, תמכו, התעניינו בשלומנו. הגיעו ושאלו מה אנחנו צריכים"


25/11/19 | כ"ז חשון התש"פ
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>


אסתר פותחת את סיפורה המרגש ברגע הלידה של נכדתה, אביגיל: "נולדה לי נכדה בראש חודש תמוז, בהילולה של יוסף הצדיק. זו הייתה לידה רגילה וקלה. אחריה הבחנתי שמשהו לא בסדר עם הנכדה, אך בתי הרגיעה אותי שהכל בסדר.

"אחד הרופאים חשד שיש משהו לא תקין ורצה שקרדיולוג יראה את אביגיל לפני שחרורה. הקרדיולוג היה צפוי להגיע רק יומיים לאחר מכן, הרופא ציין כי בתי יכולה להשתחרר אך על הנכדה להישאר בבית החולים. בסופו של דבר בתי והנכדה נשארו בבית החולים עד לבדיקת הקרדיולוג, אשר מצא כי יש בעיה חמורה בלב של אביגיל. מחלקה רגילה בבית חולים, היא עברה לטיפול נמרץ עד שהתפנה מקום בבית החולים לילדים שניידר. אביגיל נזקקה לניתוח אך הרופאים צפו סיכויים קלושים להצלחת, משום שמדובר בניתוח ארוך בן 8 שעות והם התקשו להאמין שתינוקת תשרוד אותו".

אסתר מתעקשת לציין במיוחד את העובדה כי אחת הרופאות אף ציינה כי "כדאי לוותר על הניתוח ולתת לטבע לעשות את שלו". בשלב זה אסתר מתרגשת במיוחד כשהיא אומרת: "אנחנו אמרנו 'הגדול מכולם זעקתו תקום, אין עוד מלבדו'".

"אנחנו מאמינים שהקדוש ברוך הוא יכול לשנות הכל ברגע אחד", קולה של רחל נרגע והיא ממשיכה בסיפורה: "בכל פעם אני מתרגשת מחדש כשאני מספרת על זה, בשל גדולתו של הקדוש ברוך הוא. ביום הניתוח בתי התקשרה אלי וביקשה ממני להדליק נר. חיפשתי משהו שאוכל לקבל על עצמי לבריאותה של נכדתי אביגיל. רציתי לקחת על עצמי תפילת מנחה או שחרית, אך תפילה כל ילד עושה ורציתי לקחת על עצמי משהו אחר.

נזכרתי בנדר שנדרתי 9 שנים מוקדם יותר, ביום חתונתו של בני אברהם. לקחתי על עצמי אז שאם נטלי תתחתן, אשים כיסוי ראש. היא התחתנה ואף ילדה ילדים, ולא קיימתי את הנדר הזה. באותו הרגע החלטתי שאקח על עצמי כיסוי ראש. למרות שהיה לי קשה מאוד להתמודד עם מה שאנשים עשויים לומר, לוותר על ההרגל שלי להגיע למספרה בכל שבוע. מצד שני שאלתי את עצמי אם זה קשה יותר מן המראות שראיתי בטיפול נמרץ בבית החולים, כל הולדות הקטנים שלא חטאו, מחוברים למכשירים רבים. מראות שלעולם לא ימושו מעיניי".

רחל ממשיכה בסיפור המרגש ומספרת כיצד פנתה לקדוש ברוך הוא בתפילות ובתחנונים לאורך היום כולו, מבטיחה כי הפעם תקיים את הנדר שנדרה בחתונת בנה ותקפיד על כיסוי ראש. כשצלצלה לבתה שמעה ממנה כי הניתוח ארך 8 שעות תמימות ובסיומו אמר הרופא כי אינם יכולים לעשות דבר פרט להמתנה, כדי לראות איך יגיב גופה של אביגיל. "האחיות ציינו שהרופא, אשר נוהג לסיים את יום העבודה וללכת הביתה, לא הלך הביתה אלא התיישב ליד מיטתה של אביגיל", היא מוסיפה.

למרבה הצער, סיפורה של אביגיל לא מסתיים בניתוח זה. תשעה חודשים שהתה אביגיל בבית החולים שניידר והתחבבה על צוות המחלקה. כל אותה תקופה, חשוב לרחל לספר ולהודות, ליוו את משפחת בתה מתנדבות וסייעות, אשר שהו בבית החולים כשנטלי ובעלה נסעו לביתם וישנו שם. גם בלילות ובחגים, כאשר בהנחיית רבנים שהו נטלי ובעלה עם שלושת ילדיהם הנוספים בביתם.


"אחרי תשעה חודשים של תפילות והודיה לקדוש ברוך הוא על הניתוח ועל כך שאביגיל שרדה - בערב ז' באדר, יום הולדתו ופטירתו של משה רבינו, אביגיל השתחרר מבית החולים. משה רבינו אמר 'שלח את עמי' ובורא עולם שמע את משה רבנו ושחרר את עם ישראל, שחרר אותנו מעבדות לחירות, ממצרים. זה בדיוק אותו דבר, בתפילות שלי הזכרתי תמיד את יציאת מצרים, והקדוש ברוך הוא שלח את אביגיל מבית החולים לביתה, להוריה, לאחיה שכל כך חיכו לה.

"בי"ח בחודש אדר, שהוא גם יום הולדתי, זכינו ועשינו מסיבת הודיה. התפללתי והודתי לקדוש ברוך הוא שזיכה אותי פעמיים, על הולדתי בתאריך זה ועל מסיבת ההודיה של נכדתי. הוסיפו לה את השם חיה. האדמו"ר רבי ישעיהו יוסף פינטו שליט"א, אמר תמיד שיהיו ישועות גדולות ולא לדאוג. ועד היום אנחנו רואים ישועות גדולות".

אביגיל עברה 7 ניתוחים לאחר השחרור והיום היא בבית. ילדה עליזה ושמחה. "אני קוראת לה 'שמחת תורה מהלכת'" אומרת רחל. "אני רואה רק את בורא עולם, הוא הקובע. גם בתי אומרת שהיא מקשיבה לרופאים אך יודעת שהכל הוא מהקדוש ברוך הוא".

אביגל השתחררה מבית החולים עם זונדה משום שלא יכלה לאכול וגם על כך, מספרת רחל, התפללה. "בביקור האחרון זכיתי לראות אותה אוכלת בכפית ולא דרך צינור הזנה. בקרוב אזכה בעצמי להאכיל אותה", היא מציינת בשמחה. "אביגיל צריכה לעבור ניתוח נוסף בעוד 3 שנים ואנחנו מתפללים לקדוש ברוך הוא שהכל יסתדר לבד מלמעלה ומשמים באופן הכי טבעי שיכול להיות והיא לא תזדקק לו", היא מסיימת את סיפורה של אביגיל חיה.

רחל מציינת כי בזכות הקבלה שקיבלה את עצמה, היא זוכה לספר על הנס שארע לנכדתה אביגיל חיה: "היום, כשאישה רואה אותי עם כיסוי ראש ומחמיאה לי עליו, אני מספרת כי אני חובשת אותו רק שנה ואת סיפור החלמתה של אביגיל. אביגיל חיה, הזכה והטהורה, זיכתה אמה שלמה. בקבלות, בקריאת תהילים, בלימוד תורה בכוללים, משלחות שהלכו לכותל, תפילותיהם של תינוקות של בית רבן".

רחל מבקשת לסיים את דבריה בהכרת תודה לכל מי שסייעו לבני משפחה לעבור את התקופה הקשה. חשוב לה להודות באופן אישי לכל אדם שנטל חלק בתפילות למען רפואת נכדתה אביגיל חיה:

"אני מוקירה תודה לכל מי שסייע לנו, הלכתי להודות לכל מי שליווה אותנו לאחר החלמתה. אני רוצה למסור תודה לצוות מוקד תהילים ארצי ולרב מנדל, יישר כוח גדול. כולנו פה מדברים על הרב מנדל מ 'מוקד תהילים ארצי'. יישר כוח גדול על המסירות שהוא עושה שאין כדוגמתה. הוא מפיץ תהילים בכל העולם ועקב אחרי כל מי שפונה אליו. דורש בשלומם, מתקשר, בית בית, לכל מי שקשור לתהילים, ושואל על כל בעיה שהוא יודע שהייתה. כל צוות 'מוקד תהילים ארצי' המקסימים, כולם היו עם יד על הדופק. עזרו, תמכו, התעניינו בשלומינו. הגיעו ושאלו מה אנחנו צריכים. 

יש לנו הכרת הטוב גם לאדמ"ור רבי יאשיהו יוסף פינטו, בן הרבנית זרי. הכרת תודה על מסירות נפש שלו, על התפילות. על כל מה שהפיץ בישיבות שלו בארץ ובעולם, לימוד תורה ותפילות לגבי אביגיל חיה. רעייתו עמדה בקשר עם בתי, והאדמו"ר היה בקשר עם החתן שלי. הם לא עזבו אותם לרגע ותמכו בהם.

יש לנו הכרת הטוב לכל עם ישראל, לכל אחד על מה שעשה: בתהלים, שיעור תורה, בכותל, בהדלקת נרות והפרשת חלה תודה לכל עם ישראל. ותודה לכל מי שמפיץ את סיפור הישועה של אביגיל ומזכה את הרבים". 

 

זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com לקראת סיפורי הישועה של גולשי האתר, לחצו כאן.

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות