ישועות תהילים

" קיבלתי תשובה שהערעור התקבל ועברתי. זה נס"

ל. ביקשה שנפרסם את הסיפור שלה באתר כדי לתת כוח לכל מי שנמצא בקושי וזקוק להתחזק באמונה: "אין ייאוש בעולם כלל"


02/06/21 | כ"ב סיון התשפ"א
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

למדתי ראיית חשבון, בתום הלימודים יש שנת השלמה שצריך לעבור אותה ובסיומה שתי בחינות לשכה, בחינות של המדינה שצריך לעבור כדי לקבל רישיון של רואה חשבון אחרי התמחות. הלימודים היו מאוד קשים, במהלכם הייתה לי תקופה שנשברתי ורציתי לעזוב. המשפחה שלי מאוד עודדה אותי, אבל אני הרגשתי סחוטה רגשית. הלימודים היו מאוד מאוד עומסים ולא פשוטים, תודה להשם שריחם עליי ונתן לי כוחות להמשיך ולסיים בהצלחה. הלימוד לכל אחת משתי בחינות הלשכה אורך בין חודש לחודשיים ולאחר כל מבחן צריך להמתין כ-3 חודשים עד שמקבלים תשובה, שעלולה להיות שלילית.

בחודש אוגוסט 2020 ניגשתי לבחינת מועצת רואי החשבון בפיננסית ולא עברתי אותה, כל החומר שלמדתי במשך 4 שנים מתנקז לתוכן. ארבעה חודשים מאוחר יותר, בחודש דצמבר, ניגשתי למועד נוסף שחל שבוע לאחר חג החנוכה. במהלך הבחינה אירע מה שלימים יתברר עבורי כנס של ממש. בחלק השני חילקו לנו את טופס הבחינה, אך כשפתחנו אותו גילינו שזו הבחינה שהייתה באוגוסט. התברר שהייתה טעות בהדפסת הבחינה ונאלצנו לחכות עוד שעה עד שהדפיסו הבחינה הנכונה. בגלל הטעות הזו קיבלנו חצי שעה תוספת זמן.

אחרי שלושה חודשים, ממש בסמוך לחג הפסח תשפ"א, קיבלתי תשובה שלא עברת את המבחן. ציון עובר בבחינה הינו 60 ומעלה, הציון שלי היה 58. לצד הציון הופיעה הערה כי הציון שקיבלתי (58 כאמור), כולל תוספת של 4.5 נקודות שקיבלתי בגלל התקלה שהייתה במבחן, וכי יש אפשרות להגיש ערעור. עבורי מדובר היה בנס נוסף, הבנתי מאנשים שמבינים בתהליך הערעור כי מומלץ להגיש אותו רק מציון 56 ומעלה. השם כיוון אותי לשליחה שמצאתי שכותבת ערעורים, ביקשתי ממנה לא לכתוב את הערעור בשבת או בחג או בחול המועד והיא הסכימה. לאחר החג, ברוך השם, היא כתבה לי את הערעור והגשתי אותו. לא הסתפקתי בזה, באותם ימים קיבלתי מ'מוקד תהילים ארצי' מייל על פתיחת סבב "כל המתפלל - שבועות תשפ"א" ונרשמתי אליו. ידעתי כי חג השבועות זו בערך התקופה בה אני אמורה לקבל את התשובה על הערעור שהגשתי.

מיד לאחר סיום 40 ימי התפילה, קיבלתי תשובה שהערעור שלי התקבל ועברתי. זה נס. אני לא יודעת מה היה קורה אם לא הייתי עוברת. אני מועסקת כיום במשרה מלאה, מחוץ לעיר מה שאומר מבחינתי שעה נסיעה לכל כיוון. בנוסף אני אמא לתינוק קטן, ניגשתי לבחינה כשהיה בן חודשיים. היום, אין לי יכולת ללמוד. רציתי לסיים את זה בהצלחה ולא לחזור על זה שוב, לא הייתי לי אפשרות להקדיש שוב חודשיים ללימודים, לא יכולתי לקחת חופש לשבת בבית וללמוד. אני מודה לקדוש ברוך הוא שבזכות התפילות ריחם עלי. אני מלאת הכרת תודה לאישה שהתפללה בסבב להצלחתי בבחינה, ואני יודעת שעשית השתדלות גדולה מאוד. חשוב לי שתביני, יש לי חברה שגם קיבלה ציון של 58, במועד הקודם, היא הגישה ערעור ולא עברה. כשקיבלתי אותו ציון היה לי ברור שאעשה השתדלות ואגיש את הערעור, אבל לא היה לי ספק כי בנוסף אעשה גם השתדלות רוחנית, תפילות ובקשות. זה לא מובן מאליו שעוברים עם ערעור.

אני מכירה את אתר "מוקד תהילים ארצי" כבר שנים רבות, לא זוכרת כמה בדיוק. אני מתפללת ומשתדלת לקרוא תהילים בכל חודש. כבר שנים שאני לוקחת חלק בסבבים של "כל המתפלל". זה התחיל בשנים שהייתי רווקה, וממשיך גם היום כשאני נשואה +1. התפללתי בסבבים הקודמים גם על זיווג, גם על פרי בטן ועכשיו על הלימודים. ב"ה אמשיך להתפלל והקדוש ברוך הוא יתן לי את הזכות להמשיך.

היא מבקשת למסור לקוראי האתר: "אין יאוש בעולם כלל", חשוב תמיד להציב מטרות ובעזרת השם לחתור אליהם. בכל דבר, גשמי או רוחני, הקדוש ברוך הוא לא דורש מאיתנו מעבר ליכולות שלנו, אני ההוכחה לכך. מציון של 53.8, לעבור את הבחינה, זו דרך ניסית. צריך לעשות השתדלות והקדוש ברוך הוא מסייע להשלים את המהלכים. התחזקתי מאוד באמונה וביטחון בקדוש ברוך הוא בעקבות הניסים שקרו לי בתקופה הזו, זה לא משהו שהוא מובן מאליו. אני מודה לבורא עולם על הזכות שנתן לי לעבור את הבחינה ולסיים ואת הלימודים בהצלחה ורוצה לאחל לכל עם ישראל לימודים מוצלחים ופוריים ומעבר בחינות בהצלחה כבר במועד הראשון.


זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן 

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

"משהו בתוכי ידע שההריון הזה זקוק לתפילות": סיפור ישועה מדהים בזכות התפילות מדי יום

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות