בריאות

סובלים מייסורים? זה מה שעליכם לעשות עכשיו

הרב ישראל אברג'יל בעצה חכמה לאנשים שסובלים מייסורים ומבקשים להתגבר עליהם בדרך התורה


22/06/21 | י"ב תמוז התשפ"א
הרב ישראל אברג’יל

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:



"וּפִתְאֹם יָבוֹא אֶל הֵיכָלוֹ הָאָדוֹן"

בן אדם שרואה שקמו עלי וכל מיני ייסורים, כל מיני מרעין, כל מיני מציקים. פעם זה בני אדם, פתאום חובות, כל מיני אתגרים לא פשוטים, יעשה חושבין רק בינו לבין ה': "איפה טעיתי". זה גם לא קשור בשום גורם, רק בינך לבין ה'. וכשאתה תזכה ותעשה מאמץ עילאי בדבר הזה, הדברים יסתדרו מעליהם. בדרך לא דרך... לנו היו אומרים: " וּפִתְאֹם יָבוֹא אֶל הֵיכָלוֹ הָאָדוֹן" (מלאכי, ג', פסוק א'). אתה תעשה מעשיך קודש לשם ה'. ברגע שיגיע הזמן, אתה תרגיש את זה. כשתגיע השעה - היא תגיע. לכן אשרי מי שלא דוחק את הקץ, להיות סבלן!


מקור הייסורים

כי לפעמים הייסורים באים על הגלגול הזה, אבל לפעמים על גלגול קודם. ולפעמים זה גם לא כל כך קשור אליך, אבל זה קשור למעשה אבות. ואם זכית, שאתה פורק מעל אבותיך כמה ייסורים והם כבר במתביתא דרקיע (בעולם האמת) ואתה סוגר כמה חובות קטנים שלהם, זכית!



50 שקל למטה, סוגר 50 מליון שלמעלה

כתוב בשולחן ערוך, ביורה דעה, הלכות כיבוד הורים: "יש מכבדו בחייו, יש מכבדו במותו". "מכבדו בחייו" - מרן אומר לנו כל מיני גדרים חשובים. יש גם "יקרא דשכבי", כגון בתוך י"ב חודש, בכל פעם שמזכיר איזה דבר שמועה מפי אביו, אומר: "אבא מארי פלוני, הריני כפרת משכבו". מה הפשט? אם חס ושלום נגזר על האבא איזה ייסורים,  "כִּי אָדָם אֵין צַדִּיק בָּאָרֶץ אֲשֶׁר יַעֲשֶׂה טּוֹב וְלֹא יֶחֱטָא" (קהלת, פרק ז', פסוק כ'), שיבוא עלי, הבן, ולא על אבא. שחרר את אבא. יש איזה עיקול קטן? אני אתמודד איתו. מה שפה יעלה לך לשלם 50 שקל, שם זה 50 מליון שקל. רק תוסיף על החוב 6 אפסים, זה ההבדל בין פה לשם. אז הבן עם 50 שקל למטה, סוגר 50 מליון שלמעלה. אז לא בכסף, בקצת מימד של ייסורים. ולכן אשרי אדם שהוא יציב!

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות