בריאות

הרב יגאל כהן: יש הרבה סוגים של חרדות ורק פתרון אחד

הרב יגאל כהן במסר קצר על מהי חרדה, מהיכן היא מגיעה וכיצד ניתן להתמודד אתה. שתפו עם מכרים ובני משפחה וסייעו להם להתמודד עם הקשיים שלהם


13/07/21 | ד' אב התשפ"א
הרב יגאל כהן

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:

 

כולם מפחדים

חרדה זה פחד. פחד מלווה כל אחד מאיתנו. פחד מה יהיה. יש חרדה כלכלית, מה היא? בן אדם מפחד שלא ירוויח כסף. למשל, אני צריך לחתן 5 בנות בעז"ה. הן כבר עוד מעט מגיעות לגיל של שידוכים. עוד מעט הן כבר יתחילו לשמוע הצעות של בחורים, יבואו יפגשו עם בחורים. כל בחור שמתחתן עכשיו, צריך לשים חבילה. מה, תשלח את הילדה שלך בלי כלום מהבית? זה לא מכובד. חרדה כלכלית - אני אצליח לחתן אותן? אני אצליח להביא כסף? תהיה לי פרנסה? אשתי רוצה מאוד לעבור דירה, אני אצליח לעבור דירה? לקנות דירה חדשה? יהיה לי כסף? לא יהיה לי כסף? זו חרדה כלכלית.

 

מה זו חרדה?

אתה נותן לחרדה להשתלט עליך. חרדות הן דבר נורא והיום, אדם מפחד לצאת מהבית או אדם מפחד ללכת לעבודה או אדם שמפחד כל הזמן שיקרה לו משהו או שיהיה חולה. כל מיני דברים כאלו. מאיפה באה החרדה? חרדה היא מחשבה אחרי מחשבה. דיכאון זו מחשבה שלילית אחרי מחשבה שלילית. חרדה היא פחד מדבר אחד עוד פחד מדבר אחד.... מה יהיה עם זה? אדם שחושב כל הזמן, מה יהיה עם הבריאות שלי? יהיה לי ככה? יהיה לי אחרת? בסופו של דבר, הוא ייפול מהבריאות שלו.

 

יש הרבה סוגים של חרדות ורק פתרון אחד

יש חרדה בריאותית, יש חרדה כלכלית, יש חרדה חברתית (מפחד שמישהו יעשה לו משהו). וכל זה בגלל שיצר הרע נכנס לתוך הראש ואומר לו: "תיזהר, אולי יקרה משהו", "תיזהר אולי יקרה משהו רע", "אולי ככה...". בסופו של דבר, ישתבח שמו לעד, הבן אדם קורס. למה? הוא כל הזמן מפחד. תנצח את הפחד, תשלוט בו על ידי אמונה. רק עלי ידי אמונה. אמונה מנצחת כל פחד שיש בעולם. אם יש לך אמונה בבורא עולם, אתה מלך.

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות