כח התפילה

מדהים: תפילתו של הילד הקטן נענתה

שנים רבות של עקרות, אפס סיכויים על פי דרך הטבע להביא ילדים לעולם, עד שתפילתו של הילד הקטן בקעה את כל הרקיעים...


05/01/22 | ג' שבט התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>


סיפור מפעים ומרגש שסיפר הרב יצחק זילברשטיין שליט"א, באחד משיעוריו:


הרב יצחק זילברשטיין נוהג מפעם לפעם למסור שיעורים בפני פרופסורים בכירים, בדברים שבהם הרפואה וההלכה נפגשים. יום אחד, בתום השיעור יצא הרב זילברשטיין מהאולם, והבחין ברופא בכיר שעמד שם, הוא היה נרגש מאוד, בידו אחז שקית ונראה שהמתין לרב. ניגש אליו הרב ושאל אותו: "דוקטור, אתה מחכה לי?" הדוקטור הנהן בראשו נרגש. מהשקית שבידו הוא הוציא סידור תפילה של ילד קטן, ופתח בסיפורו המרגש:


"לפני כחמש עשרה שנה התחתנתי עם אישתי. עברו השנים, ואנו לא זכינו לילדים. השקט זעק מכל פינה בביתינו, חסרונם של ילדים קטנים והבית המסודר מידי הכאיב לאישתי מאוד. כעבור תקופה הגענו יחד להחלטה לאמץ ילד קטן. ההליך היה מתיש ולא פשוט בכלל, אולם בסופו קיבלנו אלינו לאימוץ תינוק קטן. הוא היה כל עולמנו, גידלנו אותו והרעפנו עליו אהבה כאילו היה בננו הביולוגי.

 

''מספר שנים חלפו, בני צמח ועלה לכיתה א'. לאחר מספר חודשים בהם למד לקרוא ולכתוב, נערכה בכיתתם מסיבת סידור מפוארת, ובסיומה קיבל כל ילד סידור תפילה משל עצמו. חזרנו הביתה, כל הדרך חזור ראיתי שני נרגש מאוד, הוא החזיק בידו את הסידור החדש שקיבל, הביט בו באהבה ולחטף אותו שוב ושוב. 'מדוע אתה נרגש כל כך?' שאלתי אותו. 'קיבלתי היום סידור תפילה!' ענה לי בן השש בגאווה. ראיתי שהסידור מרגש אותו מאוד והתפלאתי, מדוע ילד כה קטן מתרגש כל כך מסידור תפילה? אולם לא אמרתי לו דבר, המשכנו בדרכנו. אולם לא היה ניתן להתעלם מהעובדה שני נתון בסערת רגשות ממש, ולכן פניתי אליו שוב ושאלתי אותו: 'מה כל כך מרגש אותך בסידור שקיבלת?'

'אבא', הוא ענה לי ועיניו הוצפו בדמעות, 'עכשיו שיש לי את הסידור ויודע אני להתפלל מתוכו, אתפלל לה' שישלח לי אח קטן!!' נאלמתי דום, בני היה תינוק כאשר הגיע אל ביתינו, הוא לא ידע על עובדת היותו מאומץ. לא ידעתי מה לומר לו, כיצד להסביר לו שלא כדאי שיטפח ציפיות, כיון שעל פי דרך הטבע אין לנו סיכוי להביא ילדים לעולם...
מה אגיד לך כבוד הרב..." סיים הרופא את סיפורו ולפתע פרץ בבכי חסר מעצורים, "מסיבת הסידור של בני התקיימה לפני כעשרה חודשים. היום זכינו אני ואישתי, בנס שאין לו הסבר, להכניס את בננו בבריתו של אברהם אבינו עליו השלום!"

 

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא כח התפילה
X
  • © כל הזכויות שמורות