כח התפילה

מרטיט: ''לתדהמתו גילה את הרופא הנערץ ממרר בבכי כילד קטן...''

רבים ניסו לגלות מהו סוד ההצלחה של הרופא המוערך והמוצלח מלונדון, עד שהתגלה הסוד...


30/01/22 | כ"ח שבט התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>


סיפור שהתפרסם בעלון "וכל מאמינים":


בלונדון בירת אנגליה התגורר רופא מפורסם מאוד בשם ד"ר א', אליו הגיעו אנשים מכל רחבי העולם, יהודים ושאינם יהודים. ד"ר א' נודע במיוחד בכישוריו הרבים, הצלחה גדולה הייתה לו בכל הנוגע בטיפול בחולים. הוא היה אדיב ומתמסר, ורבים מעמיתיו למקצוע ביקשו לדעת מה סוד ההצלחה שמלווה אותו לאורך שנים כה רבות.
ד"ר א' עסק ברפואה שנים רבות ועזר לאלפי בני אדם, ברוב מוחלט של המקרים היו האבחנות שלו ברורות וקולעות, ולכן אין זה פלא שהוא קנה לו שם של מומחה בכל רחבי העולם. פרופסרים רבים הפנו אליו את מטופליהם לקבלת אבחנה.


אף גדולי ישראל נועצו עימו וסמכו עליו את ידיהם, בשאלות הנוגעות בהלכה היהודית. פעמים רבות הופנו אליו חולים ע"י צדיקי הדור כמו מרן הסטייפלר זיע"א ועוד.


סוד הצלחתו של ד"ר א' התפרסם ע,י עמיתו למקצוע, הרופא מבני ברק ד"ר הרב משולם הרט שליט"א. "היה זה בלילה אחד, בשעה מאוחרת מאוד. משפחה חשובה מהקהילה היהודית בלונדון עשתה את דרכה משמחה משפחתית הביתה. הכבישים היו ריקים כמעט לחלוטין והנסיעה הייתה חלקה ונעימה. לפתע ממרחק הבחין אב המשפחה, הרב ש', ברכב העוצר בצד הדרך. 'כנראה ישנו אדם הזקוק לעזרה, אגש לראות כיצד ניתן לעזור לו". הרב ש' עצר בזהירות בצד הדרך, יצא מרכבו וניגש לראות כיצד יוכל לסייע ליושבים ברכב.... מה רבה הייתה הפתעתו כשהבחין שברכב יושב לא אחר מאשר... ד"ר א' בכבודו ובעצמו! 


'אדוני הד"ר, מה אתה עושה כאן בשעה כזו"? פנה אליו אב המשפחה נדהם.


הרופא הרים את עיניו והרב ש' נדהם עוד יותר כשהבחין שעיניו של הרופא אדומות ונפוחות מבכי! הרב ש' נבהל, שמא פקד אסון כבד את הרופא המוערך? מה יכול לגרום לד"ר הנכבד לעצור בשולי הדרך ולמרר בבכי כילד קטן? הוא המתין מעט שהרופא יירגע, והלה הסביר:


''אני חוזר כעת מבית החולים, שוכב שם בחור צעיר מאוד שמחלה אנושה משתוללת בגופו. נתתי את הטיפול המתאים, אך מצבו מוסיף ומחמיר, חושש אני כי מבחינה רפואית עשיתי כל שביכלתי לעזור לו, אך מצבו מוסיף להיות קשה. כעת מתחנן אני לבורא עולם שירחם על אותו בחור צעיר ויגזור את חייו לחיים'.


הרב ש' היה המום. "ד"ר, האם ינה קרבה משפחתית כלשהי בינך לבין אותו בחור? או שמא ידידות עמוקה ביניכם? שאל.


'לא הכרתי אותו קודם לכן', השיב הד"ר מוחה את דמעותיו. 'אבל כך נוהג אני עם כל מטופליי. כאשר אני מסיים את חובתי והשתדלותי הרפואית, אני מתחנן בפני בורא עולם שירחם על החולים וישלח מזור למחלתם...'


'אכן נודע הדבר', סיפר אחר כך הרב ש', התגלה סודו של הרופא מלונדון, שמתפלל על מטופליו כאילו הכיר אותם אישית, זהו סוד ההצלחה שלו- התפילה הנרגשת שנשא בעד החולים בהם טיפל...'

 

מזעזע: הרב יגאל כהן מראה מהו כח התפילה:

 

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא כח התפילה
X
  • © כל הזכויות שמורות