דברו איתנו
מגזין תהילים

"החברה מוכנה לשלם לך שלושה מיליון דולר"

כשיהודי מקיים מצווה לשם שמיים ולא עושה שום חשבונות, הוא לעולם לא יפסיד מכך...


09/02/22 | ח' אדר א' התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל הטוב שיש לנו להציע? התחברו עכשיו לקבוצות השונות וולתכנים הייחודיים שלנו ברשתות החברתיות! לחצו כאן >>>


הסיפור המדהים הבא התפרסם בעיתון 'יתד נאמן':


בניו יורק התגורר יהודי ירא שמיים, שיום אחד נאלץ ללות סכום עצום של 90,000 דולר. לאחר שסכום הכסף היה בידו, הוא יצא לרחובות ניו יורק, ולפתע ראה פרסומת ענקית על אחד הבניינים הגבוהים בעיר... הפרסומת צרמה מאוד לעיניו, צניעות רבה לא הייתה בה, וכיהודי ירא שמיים חרה לו מאוד הדבר. הבניין עמד בסמוך לתלמוד תורה גדול שלמדו בו ילדים תמימים ורכים, המחשבה על כך שבכל יום יאלצו הילדים לעבור ליד אותה פרסומת החרידה אותו מאוד.


היהודי חייג לחברה האמריקאית האחראית על פרסום חוצות ושאל אותם: "כמה עולה פרסום על בניין פלוני ליום אחד?"


"אלף דולר" הגיעה התשובה.


היהודי עשה חשבון פשוט: בידו היו 90 אלף הדולרים אותם לווה, הוא יוכל לפרסם על הבניין במשך 90 יום ברציפות! 90 יום שבהם תוסר פרסומת התועבה לטובת פרסומת אחרת, 90 יום שבהם ילדים יהודיים רכים יינצלו מראיית מראות אסורים אשר עלולים לפגום בנפשם הרכה... אותו יהודי לא היסס. הוא החליט לתת את כל הונו למען מטרה כה חשובה.


"אני רוצה לשכור את הבניין לטובת פרסומת למשך 90 יום ברציפות", אצמר בהתרגשות לפקיד מעבר לקו.


"אין בעיה, אדוני", נענה ביבושת. "תגיע למשרדנו עם הכסף והפרסומת אותה ברצונך לשים".


היהודי ניתק את הקו בהתרגשות ונסע למשרדי החברה. לאחר שהסדיר את ענייני התשלום נשאל: "מה ברצונך לפרסם?"


היהודי נאלם דום. הוא השכיר את המקום לטובת ילדי ישראל שלא ייכשלו במראות אסורים, אך לא חשב מה יפרסם במקום זאת...  הוא חשב לשבריר שנייה וענה: "אני רוצה לפרסם ספירה לאחור, מהמספר 90 עד אפס ביום האחרון..."


למחרת הופיע המספר 90, משתרע לכל אורכו של הבניין בניו יורק. ביום שלאחר מכן הופיע המספר 89, וכך כל יום... בתחילה אנשים תהו למראה הספרות שהופיעו על כל הבניין העצום, לאט לאט הפך העניין לנושא שיחה- בתחילה בין ידידים ולאחר מכן בין כלי התקשורת השונים. כולם ניסו לפענח מי עומד מאחורי הספירה לאחור, ומה יקרה ביום האפס...


חלפו להם שלושה חודשים, תושבי ניו יורק כבר התרגלו לספור לאחור יחד עם הפרסומת הענקית. ביום בו הופיעה הספרה 3 צלצל הטלפון הנייד של אותו יהודי שהזמין את הפרסומת. על הקו היה אדם שהזדהה כמנכ"ל חשוב בחברת המשקאות 'קוקה קולה'.


"אני רוצה להציע לך עסקה", הוא אמר, "חברת 'קוקה קולה' מעוניינת לרכוש ממך את היום האפס, והיא מוכנה לשלם על כך... שלושה מיליון דולרים!!!"


אותו יהודי נותר פעור פה. הוא הביע את הסכמתו המיידית, ולאחר שלושה ימים ביום האפס לספירה הגדולה, נמרחה בצבעים עזים פרסומת עצומת מימדים של חברת 'קוקה קולה', ומהבנק של אותו יהודי צלצלו להודיע: "חשבונך זוכה בשלושה מליון דולרים..."


אדם שעושה מצווה לשם שמיים, לא רק שלא יפסיד ממנה, אלא רק ירוויח....!!!

 

 

הרב רביד נגר: האם יש שכר על מצוות גם בעולם הזה? מדהים! צפו:

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

מגזין תהילים

מרגישים אבודים? כך תמצאו את הדרך הנכונה

מגזין תהילים

תיקון הנפש באמצעות פרקי תהילים: הדרך לריפוי רוחני והעצמת הנשמה

מגזין תהילים

תהילים לפי שם האדם ומשמעותו: חיבור אישי לתפילה ולנשמה

מגזין תהילים

תהילים יומי עם פירוש: חווית קריאה רוחנית מעמיקה בכל יום

מגזין תהילים

הפודקאסט של מוקד תהילים ארצי: מדברים אלול - עם הרב עידו סממה

מגזין תהילים

מה הסגולה המיוחדת באמירת פרקי תהילים?

מגזין תהילים

מסקרן: איזה צבע עיניים הייתם רוצים?

מגזין תהילים

איזה פרק בתהילים לא יתבטל לעולם?

מגזין תהילים

"אין לנו מושג מה פועל פרק אחד של תהילים"

מגזין תהילים

הפודקאסט של מוקד תהלים ארצי: מדברים אלול - עם הרב אייל גוזל

מגזין תהילים

במהלך מתקפת המנע: למה הצדיק הרב קוק המשיך את סעודה שלישית לזמן כה מאוחר?

מגזין תהילים

חלק 3: איך הילדים ציירו את מזמורי התהילים? כנסו ותגלו

מגזין תהילים

''מאיפה מוצאים את הכח?'' אלון פז בשיחה רווית אמונה עם הרב נחמן גרוסמן

מגזין תהילים

חלק 2: איך הילדים ציירו את מזמורי התהילים? כנסו ותגלו

מגזין תהילים

חלק 1: איך הילדים ציירו את מזמורי התהילים? כנסו ותגלו

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות