מגזין תהילים

"תקפיד לברך בקול, והישועה תגיע!"

אותה פעולה שנעשית במעט יותר nחשבה, בכוחה לפתוח שערי שמיים נעולים...


09/02/22 | ח' אדר א' התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

סיפר הרב יצחק זילברשטיין שליט"א באחד משיעוריו:


בצעירותו התגורר בסמוך לביתו של רבי יחיאל יהושע מבילא בעל ה'חלקת יהושע' זצוק"ל. לרבי יחיאל יהושע היה מנהג מיוחד אותו נהג בכל יום חמישי בשבוע" הוא היה מביא אל ביתו שוחט ירא שמיים אשר היה שוחט עבורו עוף. השחיטה התבצעה בחצרו של הרבי, שהיה עומד לצידו של השוחט ומקיים את מצוות כיסוי הדם, ומברך עליה בכוונה רבה ובקול רם. 


ברכותיו של רבי יחיאל יהושע היו כה מרגשות, שרעייתו של הרכב זילברשטיין נהגה באופן באופן קבוע להעמיד את ששת ילדיה מול החלון הצופה אל חצרו של הרבי, שיחזו בעיניהם ברכה אמיתית מהי.


יום אחד נכנס הרב זילברשטיין לחדרו של הרבי להתייעץ עימו בעניין מסויים, ובאותה הזדמנות סיפר לו על מנהגה הקבוע של רעייתו. הרבי נזכר בסיפור שאירע עם סבו  הגדול, בעל ה'אמרי בינה' זצוק"ל בפולין והחליט לספרו לרב זילברשטיין:

 

 לרבי היו מגיעים יהודים רבים מרחבי פולין ואף מחוצה לה, כדי להיוועץ עימו בעניינים שונים. הרבי היה מקבל את כולם בסבלנות רבה, מקשיב לכל צרותיהם, מברכך ומייעץ. 


יום אחד נכנס אל הרבי יהודי שבור לב, אשר תינה את צרותיו בפני הרבי. הוא חלה במחלת השחפת הנוראה, אשר באותם ימים גבתה קרבנות רבים, יש לו בבית ילדים רכים ואישה, וכעת הוא מגיע לפני הרבי לבקש ממנו עצה וברכה לרפואה.


הרבי הקשיב לכל צרותיו של היהודי ולבסוף אמר לו: 'אני מברך אותה ברפואה שלימה, ואתה תתחיל מהיום להקפיד מאוד מאוד לברך את כל הברכות בכוונה ובקול רם, ובזכות זה תזכה לישועה בקרוב'.


היהודי הנרגש יצא מחדרו של הרבי כשתקווה גדולה מפעמת בליבו. מאותו יום הוא התחיל להקפיד על אמירת הברכות בכוונה, ואכן בהגיעו לרופא כמידי תקופה מסוימת בישר לו הרופא כי מחלתו בנסיגה משמעותית מאוד והוא בדרך להחלמה שלמה...


'לברכה יש כח עצום מאוד' סיים הרב יחיאל יהושע את סיפורו, 'טוב עושה רעייתך שהיא מרגילה את ילדיך לראות כיצד צריכים לברך כבר מגיל צעיר...'

 

 

כוחה של אמירת ברכה בקול- סיפור מדהים:

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות