מגזין תהילים

תגובת נגד למיסיונרים מחיפה: חלוקת תהילים בחינם

חומרים שמחלקים מיסיונרים בחיפה מתחזים לספרי תהילים, כפי שמוצג באופן בולט בכריכתם. אך הפנים כולל, בנוסף לספר תהילים, גם את "הברית החדשה"


03/08/19 | ב' אב התשע"ט
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"מי שרוצה תהילים, שיבוא אלי, אני אתן לו תהילים בחינם", כך אמר יו"ר המועצה הדתית בחיפה, הרב אבי ויצמן, לנוכח הפרסומים אודות מיסיונרים שמחלקים חומרי תעמולה שקריים בחיפה. אותם חומרים מתחזים לספרי תהילים, כפי שמוצג באופן בולט בכריכתם, אך הפנים כולל, בנוסף לספר תהילים, גם את "הברית החדשה". "אסור בשום אופן להתפתות ולקבל בחינם את מה שגורמים מיסיונרים נותנים לך", המשיך להזהיר הרב ויצמן. "הם מציעים לך משהו שנראה כמו תהילים, אבל בפועל זה חומר מיסיונרי שנועד להעביר את הקורא לאותו פלג מיסיונרי בנצרות".
 
הספר המדובר הוא למעשה ספרון קטן ממדים אך עבה, בן 667 עמודים, אשר מחולק ע"י גוף הנקרא "קרן אחווה משיחית". 558 עמודים בספרון הם של הברית החדשה, ו-121 עמודים בלבד מורכבים בפרקי תהילים. השילוב בין השניים נועד ליהודים תמימים, שאינם בקיאים בתחום, לקחת את ספר התהילים-כביכול, ותוך כדי להיחשף גם לתכניה השקריים של הדת הנוצרית. ולא זאת בלבד – בסוף הספרון מוזמנים הקוראים לקבל תכנים נוצרים נוספים בחינם - "אנו מציעים לך ספרות משיחית נוספת. תוכל לבחור עד ארבעה ספרים מתוך הרשימה ללא תשלום וללא התחייבות מצדך".
 
סגן ראש עיריית חיפה, ר' אריה בליטנטל, ביקש לבדוק את המישור הפלילי של התופעה. "כבר תקופה ממושכת שפעילים מיסיונרים פועלים בחיפה, מחלקים חומר מיסיונרי מסוכן, ומנסים להעביר יהודים על דתם. הדבר החמור ביותר בתופעת המיסיון זה שהם מחלקים חומר מטעה", אמר. "במרבית הפרסומים שלהם לא ניתן להבחין מייד כי מדובר בחומר מיסיונרי. החומר שהם מחלקים נראה תמים, ורק בעיון מעמיק מגלים את התוכן האמיתי של אותו חומר. שימוש בתהילים כדי להפיץ את הברית החרשה הוא מעשה חמור ומקומם מאין כמותו, ויש לפעול למיגור תופעה זו בכל הכלים שעומדים לרשותנו. אני קורא לציבור היהודי להתעלם מכל חומר הסברה שמנסה להעביר אותם על דתם, ולא להתפתות לקבל בחינם כל מיני ספרים ומתנות אחרות מהגוף המשיחי שמציע זאת".

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות