מגזין תהילים

המכתב האחרון של הרצל שאול ז"ל לבנו הנעדר: "אין כמו עם ישראל בעולם"

מי כמוך ישראל – קראו והתחזקו באהבת ישראל. במכתבו האחרון לבנו שכתב לפני מותו, כתב הרצל שאול אל בנו אורון ז"ל: "מאז שעזבת, הגוף שלי התחיל לבגוד בי - למרות זאת אני ממשיך להיות חזק ולהאמין"


03/08/19 | ב' אב התשע"ט
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

ימים ספורים לפני שהלך לעולמו, ביקש הרצל שאול ז"ל מבנו אבירם לכתוב מכתב לבן האבוד, אורון שאול, אשר לדברי צה"ל נהרג במהלך מבצע צוק איתן, וגופתו מוחזקת בשבי החמאס עד היום.
 
שני ניסיונות הקלדה לא צלחו, עקב מצבו של האב הגוסס, וכעבור מספר שעות הרצל איבד הכרתו. משפחתו הוזעקה להיפרד ממנו בשעותיו האחרונות. הדבר האחרון שביקש, בכוחותיו האחרונים, היה לחתום בעצמו על המכתב.
 
"אורון שלי, בני הגיבור, הלוחם האמיץ שלי", כתב שאול ז"ל. "מאז שעזבת, הגוף שלי התחיל לבגוד בי, לא אשקר, מצבי הגופני יכול היה להיות טוב יותר אבל לצערי הוא מידרדר, כל יום, עוד קצת ועוד קצת. למרות זאת אני ממשיך להיות חזק ולהאמין. אסור לי לוותר, כי אני רוצה להגיע לרגע שאותו אני מדמיין מהיום שנחטפת. הרגע הזה שבו ראש הממשלה והרמטכ"ל של צה"ל מתקשרים אליי ואומרים לי , הרצל, סמל אורון שאול לוחם בחטיבת גולני במסייעת 13 חוזר הערב הביתה מהמלחמה. אני מדמיין איך מיד לאחר שיחת הטלפון אני מבשר לאמא, אבירם ולאופק שאתה חוזר אלינו בעוד מספר שעות, אמנם פצוע ומותש, שבוי שמצפה לו תהליך שיקום ארוך, אבל בבית! התסריט הזה שרץ לי בראש כל שעה שומר אותי חזק".
 
"אורון אהובי, באם תראה את המכתב הזה כשתחזור, בטח יספרו לך על כל מסכת הייסורים שעברה עלינו עד חזרתך מהשבי. השקרים והמניפולציות של כל אותם אנשים שהערכנו והערצנו בעבר, אבל בקשתי היא שלא תהיה בך טינה או כעס. אתה יודע למה? כי אין אף עם בעולם כמו עם ישראל. מאז חטיפתך, מאות אלפי אנשים שמעולם לא פגשנו או הכרנו, מהצפון ועד הדרום, כולם הושיטו יד ועזרה והרעיפו אהבה אמיתית ואינסופית ורק בגלל שנשלחת למלחמה בשביל לשמור עליהם. אני בטוח שהעם הנפלא הזה לא ישאיר את אמא ואת האחים לבד לרגע גם אם מחלתי תנצח אותי. אל תשכח את זה לעולם ותהיה גאה בעם הזה ואני מצפה ממך שכשתחזור תסייע ותתרום בכל דרך אפשרית עבור אותם אלו שיזדקקו לעזרה".

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות