מגזין תהילים

דרמטי: האב התבצר בבית החולים כדי למנוע את ניתוק בנו ממכשיר ההנשמה

הבן היה שרוי בתרדמת והרופאים רצו לנתקו ממכונת ההנשמה, אך האב התבצר בחדרו של הבן כדי להצילו. אז התרחש הנס המופלא


01/01/19 | כ"ד טבת התשע"ט
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

סיפור מפעים, המלמד עד היכן יכולה להגיע מסירות אב לבנו, התרחש בארה"ב. הסיפור החל כאשר בנו של ג'ורג' פיקרינג מארה"ב לקה בשבץ, והיה במצב של תרדמת במשך כמה חודשים בבית חולים. הרופאים שוחחו עם בני המשפחה והסבירו להם כי אין סיכוי שבנם יתעורר מהתרדמת שבה הוא שרוי. בני המשפחה קיבלו בצער את דברי הרופאים, ואף חתמו על טופס לתרומת איברים.

 

היחיד מבני המשפחה שהתנגד לניתוק ממכשיר ההנשמה היה אב המשפחה ג'ורג'. לאחר שהבין כי בית החולים לא מתחשב בהתנגדותו לנתק את בנו ממכשיר ההנשמה וכי הם נערכים לבצע זאת – נקט ג'ורג' בצעד חריג אך אמיץ. הוא הסתגר בחדר בנו בבית החולים עם אקדח ואיים להרוג את כל מי שיתקרב לחדר.

 

"אני אהרוג את כולכם"

 

הצוות הרפואי לא העז להיכנס לחדר והזמין מיד כוחות משטרה, שהגיעו למקום וניסו לדון עם ג'ורג' על פשרה מעבר לדלת. ניסיונותיהם לא צלחו, וג'ורג' סירב לשתף פעולה או להגיע לכל פשרה שהיא. "אני אהרוג את כולכם", צעק ג'ורג' לעבר הדלת. צוותי תקשורת רבים הגיעו למקום, מסקרים את המחזה החריג שהתרחש בבית החולים. "פיקרינג נחוש להציל את חיי בנו. הוא מתעקש שבנו לא מת מוות מוחי", דווח בתקשורת.

 

מצלמות התמקמו בכל זווית אפשרית בבית החולים ונעו בין השוטרים והצוות הרפואי, שרצו במקום, לבין הדלת הנעולה. בינתיים בחדר אחז ג'ורג' בחוזקה בידו של בנו, מתפלל ומייחל לנס. האינטואיציה שלו אמרה לו כי בנו עדיין בחיים, ועליו לעשות הכול כדי להוכיח זאת. הוא הבין שהוא לא יוכל להישאר זמן רב במצב הזה; במוקדם או במאוחר דלת החדר תיפרץ.

 

"ידעתי שאני צריך להיות עם הבן שלי ולא לוותר עליו"

 

"תקרא לזה אינטואיציה של אבא. משהו אמר לי שבית החולים טעה בשיקול הדעת שלו. הרופאים נעו מהר מדי, וידעתי שאם יש לי שלוש או ארבע שעות באותו לילה, הייתי כבר מרגיש את זה אם ג'ורג' היה מת מוות מוחי. אף אחד לא הקשיב לי, אז הדרך היחידה שבה יכולתי להרוויח קצת זמן היא על ידי איומי אקדח, וכל מה שידעתי באותם רגעים הוא שאני צריך להיות עם הבן שלי ולא לוותר עליו", שחזר ג'ורג'.

 

האינטואיצה האבהית התגלתה כנכונה כשפתאום חש ג'ורג' בלחיצה רפויה מכף ידו של בנו. האב הבחין מיד בתזוזות נוספות בגופו של בנו. בדיוק באותו הרגע שבו פרצו כוחות המשטרה את דלת החדר ועטו לעבר ג'ורג' במטרה לעצרו, פקח הבן את עיניו, לעיניהם המשתאות של השוטרים ושל הצוות הרפואי.

 

"היום אני יודע: זו הייתה אהבה"

 

בסופו של דבר הבן החלים לחלוטין, והאב הביע תקווה שהמערכת הרפואית תפיק מהסיפור שלהם לקחים. הבן סיכם את המקרה מנקודת מבטו: "כל דבר טוב שעושה אותי למי שאני היום נזקף לזכותו של האיש הזה, אבא שלי שיושב לידי. הוא עמד איתן מול החוק השבור של המדינה שלנו, החוק שאומר שיש לנתק אנשים ממכונות שמאריכות את החיים שלהם – אפילו שהם לא מתים באמת. אני כאן עכשיו רק בזכות העקשנות שלו עליי, והיום אני יודע: זו הייתה אהבה".

 

 

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות