בריאות

סובלים מעור יבש בכפות הרגליים? פתרון טבעי מדהים שאתם חייבים לנסות

תגידו שלום לכפות רגליים יבשות וסדוקות. רבים ניסו את הפתרון הטבעי הזה והכתירו אותו כהצלחה מסחררת


11/02/19 | ו' אדר א' התשע"ט
עור יבש בכפות הרגליים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

נשים וגברים רבים סובלים מעור יבש וסדוק בכפות הרגליים. התופעה מלווה בדרך כלל בהתקלפות העור בכפות הרגליים, בהופעת בקעים וסדקים, ובמקרים חמורים אף בדימום. הבעיה היא לרוב אסתטית, אולם היא עלולה אף להוביל לגרד ולזיהום. עם השנים העור מאבד מלחותו הטבעית, וזה בא לידי ביטוי במיוחד בכפות הרגליים, שנעשות יבשות וסדוקות.

 

שיטה טבעית אחת הוכתרה כהצלחה מסחררת, ורבים שניסו אותה דיווחו על כך שזכו לכפות רגליים חלקות כמו של תינוק. השיטה מתבססת על שימוש בשמן זית. שמן זית הוא השמן המשובח ביותר מכל השמנים, הן למאכל והן לטיפוח, והוא עשיר במיוחד בוויטמין E –  שהוא נוגד חמצון חזק במיוחד המגן על העור.

 

אופן ביצוע השיטה:

 

1. בכל לילה, לפני השינה, יש לשטוף את הרגליים במים חמים עם סבון. המים החמים גורמים לפתיחת נקבוביות העור ומאפשרים את חדירת החומרים המזינים בשמן הזית לתוך העור.

 

2. לאחר מכן מורחים מעט שמן זית על כפות הרגליים ומעסים בתנועות סיבוביות את האזור, על מנת לאפשר חדירה מרבית של השמן לתוך נקבוביות העור. כדאי להשאיר באופן קבוע בקבוקון עם שמן זית בחדר המקלחת.

 

3. לבסוף יש לשטוף את כפות הרגליים במים  – ללא סבון (!). חשוב לא לשטוף את הרגליים עם סבון לאחר מריחת השמן, מפני שמולקולת הסבון קושרת אליה את מולקולת השמן ומפרידה אותה מן העור.

 

4. לנגב את כפות הרגליים עם מגבת.

 

יש לחזור על תהליך זה בכל לילה, כטיפול וכמניעה.

 

"זה נס. כפות הרגליים שלי חלקות כמו של תינוק"

 

אנשים רבים שניסו את השיטה הטבעית הזו דיווחו על הצלחה מסחררת. "הייתי סקפטית בהתחלה", מספרת אישה אחת. "חשבתי שזו עוד שיטה טבעית מיני רבות שאולי תסייע מעט, אך ודאי לא יכולה להתיימר לטפל בבעיה ולהפוך את כפות רגליי לחלקות, כפי שהיו בצעירותי. שנים רבות אני סובלת מעור יבש, מסדקים ומבקעים בכפות הרגליים.

 

"הקפדתי למרוח מדי לילה שמן זית על כפות רגליי, שטפתי וייבשתי אותן. אט אט הבחנתי בשינוי. העור היבש והסדוק החל להתרפא והרגליים נעשו חלקות יותר מיום ליום, עד שכיום כפות רגליי חלקות כמו של תינוק. זה נס, לא ייאמן. אני מקפידה להמשיך למרוח מדי לילה את השמן על כפות רגליי למניעה. בחדר המקלחת שלי תראו סבון, שמפו ו... בקבוק שמן זית", היא מספרת בהתלהבות.

 

"לא ייאמן כיצד פתרון כה פשוט יכול להיות כזה מוצלח", מספר אדם אחר. "ניסיתי למרוח משחות רבות שקניתי בבית מרקחת, אך אף משחה לא הועילה. הסדקים בכפות רגליי החמירו והחלו לדמם. לעיתים התקשיתי לדרוך על כפות רגליי בשל כאב שנגרם לי מחמת החתכים.

 

"שמעתי על הפתרון הטבעי הזה והחלטתי לנסות. זה מדהים, זה פשוט עובד. המלצתי לאנשים רבים, וכולם דיווחו על הצלחה. מי האמין שבגילי אזכה לכפות רגליים חלקות כמו של תינוק", הוא מסיים בגיחוך, וממליץ לכולם לנסות את השיטה הטבעית הזו.

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות