אחרית הימים

האם מצב נדיר של הירח שהתרחש בפורים האחרון מבשר על תחילת הגאולה?

הסופר והמרצה הרב מתתיהו גלזרסון, הכותב ומרצה בנושא הקודים שבתורה, טוען כי הירח הכחול שהופיע בחודש הפורים האחרון מבשר על תחילת הגאולה


22/04/19 | י"ז ניסן התשע"ט
ירח כחול

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

ירח כחול הוא השם שניתן למצב בו מופיע ירח מלא פעמיים באותו חודש. על פי רוב מופיע ירח מלא רק פעם אחד במהלך חודש. ההפרש בין הופעות הירח המלא הוא 29.5 ימים,  ולכן בחודשים בהם יש למעלה מ 29.5 יכולים להופיע שני ירחים מלאים. מצב כזה מתרחש אחת לשנתיים וחצי בממוצע למי שסופרים על פי לוח השנה השמשי. בלוח השנה היהודי, שהוא לוח ירחי, מצב כזה הוא בלתי אפשרי.

בסרטון שפרסם הרב מתתיהו גלזרסון, סופר ומרצה החוקר את הקודים שבתורה, הוא קושר את הופעת הירח הכחול לרמזים שמופיעים במגילת אסתר ובספר בראשית ומבשרים את בוא הגאולה. הרב מסביר בסרטון שפרסם, כי לפי חישובים שונים שערך צפוי המשיח להגיע בשנים הקרובות.

הוא מסביר בסרטון כי תופעת הירח הכחול בשבוע בו חל חג הפורים נרמזת כבר בספר בראשית כסימן לראשית הגאולה. צורתו של הירח, מרמזת על כך ש "היהודים יתחילו לבלוט עכשיו, וישראל יכולה להגיע לגאולה בפורים הזה - אם האנשים בה יכו על חטא". להכות על חטא, הוא מבאר, משמעו כי היהודים "ישמרו על מה שאלוהים רוצה שהם ישמרו"

זקוקים לישועה? רוצים להחיש את הגאולה הפרטית שלכם? כנראה שזה מה שאתם צריכים!

 

 

עוד מאמרי תוכן בנושא אחרית הימים
X
  • © כל הזכויות שמורות