מגזין תהילים

ערנותה של שיינה מארי הצילה חיים

סיפורה האישי של שיינה מארי, תושבת טקסס, עלה ברשת החברתית והתפשט כאש בשדה קוצים


03/12/19 | ה' כסלו התש"פ
ישועה

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

סיפורה של שיינה מארי התחיל כשעשתה את דרכה לשער הטיסה שלה בשדה התעופה, מרחוק הבחינה בבחור צעיר שוכב על רצפת השדה. כשקרבה אליו הבחינה כי משהו אינו כשורה: "אחרי ששאלתי אותו מספר שאלות היה ברור לי שעליי לקרוא לעזרה רפואית", כתבה בסטטוס שהעלתה ברשת החברתית.

עוד סיפרה מארי,  כי שאלה את הבחור ששכב על רצפת השדה מה אירע לו, והוא חזר שוב ושוב על חששו כי הוא עתיד לפספס את הטיסה שלו. מאופן דיבורו עלה במארי החשד כי ייתכן ומדובר בבחור הלוקה באוטיזם, והיא החליטה לפעול בהתאם. מארי הרגיעה אותו כי יספיק לטיסה ולאחר חיפוש בתיקו של הבחור איתרה את הטלפון הסלולרי שלו וצלצלה לאמו, אשר אישרה את אבחנתה של מארי כי הוא לוקה באוטיזם.

באותם רגעים הגיעו אל השניים נציגים מחברת התעופה  ואנשי הצוות הרפואי של השדה, אשר ציינו כי כדאי שהבחור יאכל וישתה. הצוות הרפואי אף הביע חשש כי בשל מצבו הרפואי, אולי כדאי כי הבחור הצעיר לא יעלה על טיסתו המתוכננת. ברגע ההוא קיבלה מארי החלטה לדחות את גם את טיסתה שלה ולהישאר עם הנוסע הצעיר. והשניים ישבו לסעוד יחד ארוחה משותפת.


מארי הנרגשת הודתה בסטטוס שלה לחברת התעופה, אשר לא חייבה אותם על השינוי במועד הטיסה, ואף צלצלה אליה במהלך הארוחה, כדי לעדכן אותה בפרטי הטיסה החדשים של הבחור הצעיר. כשנפרדה ממנו בשער העליה למטוס, כתבה מארי, ליווה את הבחור הצעיר צוות של חברת התעופה כדי לוודא שיעלה לטיסה בבטחה.

מארי סיימה את הסטטוס שלה בהבעת הערכה לצוות הרפואי וכלל העובדים שהיו מעורבים בסיוע לבחור הצעיר, אשר היו מקצועיים ואכפתיים לכל אורך הטיפול בו והוסיפה כי "כל אדם זקוק לעזרה מדי פעם, גם אם אינו סובל ממגבלה כלשהי".

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות