מגזין תהילים

הרב פינטו שליט"א: הגיע הזמן להשתנות

"יש גזירה קשה על עם ישראל, עם ישראל זה עם שיודע לעשות את הטעויות הכי קשות שבעולם... מי שפותח את העיניים בצורה נכונה מבין שהדרך שהעולם הולך הוא דרך של טעות מהיסוד"


19/05/21 | ח' סיון התשפ"א
הרב פינטו

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

מדברי הרב בסרטון:

הכיוון העכשיו של החיים מסוכן

המהות של החיים, הדרך של החיים, הכיוון של החיים. הכיוון של החיים הוא כיוון מסוכן ולא טוב, הכיוון של ההתנהגות של האנשים - הוא כיוון לא טוב. אנחנו לא נביאים ואנחנו לא אומרים דברי נבואה. נבואה ניתנה לשוטים, אבל חכם עדיף מנביא ורבותינו הקדושים אומרים: לא נחרבה ירושלים אלא שהעמידו דבריהם על הדין. מה פירוש? כל דבר שהיה, היו אומרים זה הדין זה מה שעושים, לא עושים משהו אחר. הכל הלכו במידת הדין. הכל שפטו אחד את השני, הכל היו קשים אחד עם השני, אף אחד לא הסתכל על השני במידת החסד ובמידת הרחמים. אף אחד לא הסתכל, ניסה לראות, להבין את השני. כל אחד ניסה לראות רק איפה השני לא בסדר, וככה נחרבה ירושלים. ככה נחרבה ירושלים. על זה נחרבה ירושלים.

 

ספר דברים

אנחנו אומרים לכם הרבה זמן, לתלמידים שלנו אמרנו לפני הרבה שבועות, לפני שהתחיל הכל, אנחנו יודעים שיש גזירה קשה על עם ישראל. אז אמרנו לקרוא ספר דברים. לפני שנחרב בית ראשון, 42 שנים לפני, יאשיהו המלך אמר להתחיל לקרוא ספר דברים והוא מצא את ספר דברים. יש גזירה קשה על עם ישראל ועם ישראל זה עם שיודע לעשות את הטעויות הכי קשות שבעולם, יודע לעשות גם דברים גדולים, אבל יודע לעשות גם טעויות גדולות. כשהשואה התחילה אנשים היו צריכים רק לפתוח את העיניים כדי לראות את השואה, אבל אנשים לא רצו לפתוח את העיניים, הם האמינו שהל יהיה טוב, וזה לקח אותם ל-7 מליון הרוגים. מי שפותח את העיניים בצורה נכונה, הוא מבין שהדרך שהעולם הולך הוא דרך של טעות מהיסוד. דרך של טעות מהיסוד.


שק לכל יהודי

ולכן אמרנו ללמוד ספר דברים. ולכן אמרנו אחרי החג, כל יהודי בעולם, כמו שהתחלנו בספר דברים, כל יהודי בעולם שיהיה לו שק, שזה יהיה חלק מהחים של היהודים. ונביא את ל-22,000 יהודים, שכל יהודי יהיה לו שק. כמו שרבותינו הקדושים אומרים, שזה תורתו של יעקב אבינו, שהשאיר לדורי דורות לבטל את הגזירה, וזה מה שאנחנו נעשה. מה עוש נשאר להבין שיש גזירה קשה על עם ישראל? מה עוד נשאר להבין "כי בצרה גדולה אנחנו"? מה עוד נשאר כדי להבין את זה? בפרנסה, בבריאות, בחיים, בכל! כי בצרה גדולה אנחנו, ואף אחד לא מתעורר.

כל אחד רק חושב: "איך אני לוקח לעצמי?", "מה אני לוקח לעצמי?", "מה אני עושה לעצמי?". מתי נתעורר ונבין שאנחנו בטעות? מתי נתעורר ונחיה ונחשוב במחשבה אחרת על החיים, מספיק לחשוב על עצמך, מספיק. השם לא אוהב את זה. אז אתה חושב שרימת ולקחת, אבל השם יודע שרימת, זה יחכה לך במקום אחר ותקבל את זה במכה כואבת. השם יודע שרימת, השם ידע שאתה לא תמים. "תמים תהיה עם ה' אלוקיך", אתה צריך להיות תמים עם השם. אדם קרוב אצל עצמו, אדם מחפש לעצמו את כל הצידוקים שבעולם, שהוא צודק. אבל זה לא נכון. זה לא נכון! זה לא נכון!!! אתה מחפש צידוקים שהם לא נכונים, וזו העבודה שאנחנו צריכים לעבוד על עצמנו ולדעת שהמסלול של העולם הוא לא במסלול נכון.

מתחילים עכשיו

יש הרבה מה לתקן, אבל ספר דברים, והיסודות שדיברנו, והשק שדיברנו, חזק מאוד. נתחיל בלהגיע ל-22,000 אנשים ,וכך אולי השם ירחם, ויטיב, וישנה את רוע הגזירה על עם ישראל. משום שהדרך והמצב והמציאות של הקו שהעולם הולך, הוא קו לא בריא, לא נכון ומסוכן ביותר. וכל הדיבורים שמדברים, וכל הדברים שעושים מרחיבים ומגדילים את ההרס והחורבן הקשה ביותר.

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות