מגזין תהילים

הסיפור הבא ממחיש שוב כי המציאות עולה על כל דמיון

אם מאמצת חד הורית גילתה לתדהמתה כי לתינוקת אותה היא עומדת לאמץ, יש אותה אם ביולוגית כמו לבנה המאומץ


11/02/20 | ט"ז שבט התש"פ
השגחה פרטית

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

ערוץ abc האמריקאי חשף את סיפור האימוץ המדהים של קייטי פייג', אם חד הורית מן העיר פארקר במדינת קולורדו בארצות הברית, אשר גילתה כי התינוקת שהיא עתידה לאמץ היא אחותו הביולוגית של בנה המאומץ. בראיון שנתנה האם לתוכנית "בוקר טוב אמריקה" , סיפרה כי ברגע שהבינה כי התינוקת היא אחותו של בנה המאומץ הודיעה שתאמץ אותה "ברגע שקיבלתי על עצמי להיות אמו, קיבלתי את משפחתו".



בתחילת שנות ה-30 לחייה התגרשה קייטי, לפני שהפכה לאם אומנת בשנת 2016. במהלך שנות נישואיה סבלה מקשיי פוריות, אך היא מציינת כי תמיד חלמה להפוך לאם: "זה היה ברשימת החלומות שלי ובנוסף, תמיד רצית לאמץ". עד שאימצה את גרייסון, שמשה קייט כאם אומנת לארבעה ילדים. גרייסון הגיע אליה כתינוק לאחר שננטש בבית החולים, ואומץ על ידה באופן רשמי ב 25.05.2017. "ברגע שראיתי אותו בבית החולים, התאהבתי בו" היא מספרת, "הוא היה רגוע כל כך ומתוק".

חודש לאחר שאימצה את גרייסון קיבלה קייטי שיחת טלפון בנוגע לתינוקת בשם חנה שנזקקה לבית. מרגע שראתה אותה ידעה קייטי כי היא רוצה לקחת אותה לביתה. כשחנה הגיעה לביתה, קייטי ראתה כי שם האם הביולוגית שלה, אשר היה רשום על צמיד בית החולים שלה, היה זהה לשם הפרטי של אמו הביולוגית של גרייסון. 

קייטי הכירה את סיפור הלידה של התינוקת, אותו שמעה מן העובדת הסוציאלית, והוא היה דומה מאוד לזה של גרייסון. השם הפרטי של האם אינו נפוץ, אך שם המשפחה היה שונה, כמו גם תאריך הלידה. שני הילדים נחשפו לסמים במהלך ההריון. ב 28.12.2018, אימצה קייטי רשמית את חנה, לאחר ששני הילדים עברו בדיקת DNA אשר קבעה כי הם אחים ביולוגים. 

קייטי ציינה כי היא מקווה לאמץ אח נוסף של השניים, אשר נולד אחריהם. "חנה היא ההפך מגרייסון, הוא אוהב לנוח והיא פראית". היא מסיימת את הראיון ומוסיפה: "הייתי אישה בודדה בבית בן ארבעה חדרים, ועכשיו כל החדרים בבית מלאים. אין רגע משעמם."

מקור התמונות: צילום מסך מן הראיון שנערך עמה

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות