ישועות תהילים

"התקשרתי אל הרב מנדל ביום שבו היה אמור להתקיים הניתוח וביקשתי ממנו להתפלל בזמן שבתי הייתה בהכנה לניתוח, וכבר קרה נס גלוי

"שמי שיראל אגמון", היא פותחת את השיחה שלנו, "אני מבקשת שתפרסמי את הסיפור שלנו בשם המלא ובפרטים המזהים, כדי שאנשים אחרים יוכלו לדעת שדובר במשהו שקרה באמת"


15/11/20 | כ"ח חשון התשפ"א
ישועות תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"שמי שיראל אגמון", היא פותחת את השיחה שלנו, "אני מבקשת שתפרסמי את הסיפור שלנו בשם המלא ובפרטים המזהים, כדי שאנשים אחרים יוכלו לדעת שמדובר במשהו שקרה באמת. היא ובעלה עודד נשואים כבר 22 שנה, הם הורים לשתי בנות: הבת הגדולה בת 19, והבת הקטנה, הודיה שמה, בת 13.5. "ביום רביעי לפני שבועיים" שיראל פותחת את סיפורה, "הבת הקטנה שלנו התלוננה על כאבים חזקים מאוד בצד השמאלי של הבטן. נסעתי איתה לחדר המיון בבית החולים רמב'ם בחיפה, שם הפנו אותה לבדיקת אולטרהסאונד. מיד לאחר הבדיקה הרופאים החליטו לאשפז אותה, הם עדכנו אותי כי מצאו גוש באורך מס' סנטימטרים בחלל הבטן. והסבירו שבשל הגודל שלו, יש צורך להוציאו בהקדם. הם אישפזו את בתי בבית החולים כדי להמשיך את הבדיקות. מרגע זה ועד ליום השחרור מבית החולים, קראתי תהילים, סרבתי לקבל את רוע הגזרה ואמתי לבתי שהקדוש ברוך הוא יעשה לנו נס, נס גלוי.

ביום שישי עברה בתי בדיקת m.r.i שאת תוצאותיה נאמר לנו שנקבל רק ביום ראשון בבוקר. פניתי לרב ניר בן ארצי וביקשתי שיברך את בתי ויתפלל עבורה. הרב התפלל ואף עשה עבור בתי פדיון נפש. הוא היה איתנו בקשר לכל אורך האישפוז. ביום ראשון בבוקר, תוצאות בדיקת ה-m.r.i שהתקבלו אימתו את חשדות הרופאים. הם מצאו גוש גדול גם בבדיקת ה-m.r.i. והוחלט שבתי חייבת לעבור ניתוח במהירות. צלצלתי לרב מנדל, מ'מוקד תהילים ארצי' וביקשתי שיתפלל עבור בתי. מרגע זה החלו ההכנות לניתוח, הוחתמתי על הטפסים השונים ונערכו הבדיקות המקדימות לפני ההליך. כשחתמתי על הטופס בתי אמרה לי: 'אמא, הקדוש ברוך הוא בסוף לא עשה נס'. השבתי לה :'אי אפשר לדעת, הקדוש ברוך הוא יכול להפוך עולמות'. התעקשתי עם הרופאים שבתי לא זקוקה לניתוחו והבעיה תפתר, אך הרופאים ענו לי שהם חייבים לעשות את הניתוח. קיבלתי את אישורם של הרופאים לקחת את בתי אל חוף הים הסמוך לבית החולים רמב"ם, חוף בת גלים. שם זעקתי לקדוש ברוך הוא וביקשתי ממנו שיעניק לנו נס. התחננתי אליו מעמקי נשמתי וזעקתי בקול: "אנחנו זקוקים לנס גלוי". 

כשחזרנו למחלקת ילדים ב' בבית החולים, שם הייתה בתי מאושפזת. היא חוברה לאינפוזיה והרופאים נערכו לנתח אותה. רגע לפני שהלך הביתה, ביקש הפרופסור הממונה לבדוק את בתי שוב. הכניסו אותה לבדיקת אולטרהסאונד חוזרת. אני לא עמדתי במתח והתקשתי להיות ביחד עם בתי בחדר הבדיקה, המתנתי בחוץ. בעלי, אשר בגלל הקורונה לא התאפשר לו לשהות איתנו בבית החולים משום שהותר רק מלווה אחד, התפלל באותה העת בקבר רבי מאיר בעל הנס. כמוני, גם הוא ביקש מהקדוש ברוך הוא לראות נס גלוי. בתי הייתה בחדר הבדיקה ואני פניתי לבורא עולם ואמרתי לו: "זו הבת שלי, אני לא אעמוד במצב הזה, תעזור לנו לסיים אותו עכשיו, תן לנו עכשיו נס גלו ותסיים את הניסיון הזה".

"וקרה לנו נס גלוי" אני שומעת את שיראל מחייכת כשקולה נשבר מהתרגשות, "הרופאים יצאו החוצה, ואחד מהם ניגש אלי ואמר לי: 'בשורה טובה. בשוררה טובה. אתם משוחררים הביתה. אנחנו לא רואים פה שום דבר. מה שראינו נעלם, הגוש לא נמצא שם יותר, הוא הצטמצם לבד ונעלם. לא צריך ניתוח'. באותו רגע שהוא אמר לי את זה, באותה שניה שהבנתי שהגוש בעצם נעלם ומשתחררים הביתה, אין ניתוח, אין כלום, הבנתי שהקדוש ברוך הוא עשה לי נס גלוי וזעקתי בבית החולים: 'בורא עולם עשה לי נס. נס גלוי'. 

"התקשרתי אל הרב מנדל ביום שבו היה אמור להתקיים הניתוח", שיראל מספרת בהתרגשות, "וביקשתי ממנו להתפלל בזמן שבתי הייתה בהכנה לניתוח, ובאותו היום ממש, קרה נס גלוי. בורא עולם עשה לנו נס ענק. הבת שלי כבר הייתה עם אינפוזיה ועמדה להיכנס לחדר ניתוח, ופתאום לזכות בנס גלוי שיאמרו לנו 'תלכו הביתה. הכל בסדר', זה לא יאמן. זה הכל מהקדוש ברוך הוא. אני כל כך אוהבת את בורא עולם, ומחוברת לבורא עולם. הנס שלנו נתן לי כוח ללדבוק בבורא עולם".

שיראל לא הפסיקה להתפלל לרגע, היא מספרת: 'חמישה ימים לא הפסקתי להתפלל לרפואתה של בתי. חמישה ימים, רביעי-חמישי-שישי-שבת-ראשון, לא הפסקתי לומר מזמורי תהילים. שיננתי אותם. אני יודעת שפרקי התהילים הם תפילה חזקה מאוד לבורא עולם. שבתי וביקשתי ממנו שיעניק לנו נס גלוי. אמרתי לקדוש ברוך הוא שזה נס שאנחנו רוצים לראות: קראתי אליו: 'בורא עולם, אבא שבשמים, בבקשה תעשה לנו נס גלוי ואנחנו, נעבוד אותך בארץ, כאן. נעשה מה שתרצה פה. נעבוד אותך בקדושה'. התפללתי ובכיתי לקדוש ברוך הוא, והוא נענה לתפילות". "אני מאוד מאמינה בכוחם של התהילים" היא מוסיפה ומספרת, "התחברתי לאתר 'מוקד תהילים ארצי'. קיבלתי מחברה הזמנה להצטרף לקריאת פרק תהילים יומי והקפדתי על כך. התרשמתי מזה מאוד והתחלתי להפיץ את ההזמנה לאנשים. הבנתי שזה מה שאני רוצה, להפיץ את פרקי התהילים לאנשים בכל מיני מקומות בארץ, כדי שאנשים יקראו תהילים. זו דרך לזכות את הרבים וחשוב מאוד לזכות את הרבים. תהילים מחזקים המון, הם מטהרים אותנו, את הנפש, את הנשמה. כשאני קוראת תהילים אני מרגישה שמחה ענקית בלב, זו התחברות לבורא עולם. תוך כדי שאני מתחברת, אני גם מזכה אנשים. יש לי זכות גדולה פה. בעזרת השם שנזכה לפתוח עוד קבוצות של תהילים".

לשיראל חשוב מאוד בסיום דבריה לפנות לקוראים של אתר 'מוקד תהילים ארצי': :"אני ממליצה לאנשים לקרוא תהילים, לבקש ישירות מבורא עולם, להתפלל אליו ישירות. תהילים זה מקור חשוב, לקרוא הרבה תהילים, כשקוראים תהילים אפשר לבקש הכל" היא מתרגשת כשהיא אומרת: "זו עוצמה של משהו חזק מאוד. קיבלתי מתנה, בחזרה. קיבלתי מתנה מבורא עולם, את החיים של בתי. צריך להודות לקדוש ברוך, להודות ולפאר אותו. לחזק אנשים. אין עוד מלבדו, תדעו לכם. בורא עולם שומע את התפילות שלנו, רק צריך להתפלל מכל הלב. התהילים מחזקים ונותנים הרבה כוח לנפש ולנשמה".


זכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי ישועות נוספים, לחצו כאן

 

סגולה אדירה לרפואה שלמה.
מחר נפיץ את שם החולה היקר/ה ללבכם לאלפי אומרי תהילים, ובע"ה נתפלל לישועות ביחד אתכם! 

לפרטים לחצו כאן

רוצים שהישועה הבאה תהייה שלכם? נסו את זה >>>

 

ישועות תהילים

הפצוע קשה בפיגוע בירושלים ניצל על ידי ספר התהילים

ישועות תהילים

פציעת הראש של החייל הפכה לנס רפואי בזכות...

ישועות תהילים

לא יאומן: חוב של 5,000 ש''ח נמחק כלא היה בזכות התהילים!

ישועות תהילים

''יום למחרת קיבלנו טלפון מבית החולים שהלא יאמן קרה...''

ישועות תהילים

הצוות הרפואי היה בהלם: ''מעולם לא ראינו דבר כזה!''

ישועות תהילים

מופלא: ''בדיוק ביום ה-40 גיליתי שאני בהיריון...''

ישועות תהילים

איך קרה שהמעסיק ''רודף'' אחרי המועמד לקבל את העבודה?

ישועות תהילים

מפחיד: מתה ביום ההולדת של ביתה וחזרה לחיים בזכות התהילים

ישועות תהילים

"הרופאים במוסד הגריאטרי לא יודעים להסביר את השיפור במצב שלה, אבל אני יודע!''

ישועות תהילים

החלימה מסרטן תוך 3 חודשים בזכות...

ישועות תהילים

עד הפרטים הקטנים: ''שבועיים לאחר תחילת הסבב חתמתי חוזה''

ישועות תהילים

התהילים שניצחו את העקמת כנגד כל הסיכויים

ישועות תהילים

''לא הצלחתי להרות שוב...'' אבל אז קרה המהפך

ישועות תהילים

''הסיפור הזה הראה לנו שאין משהו שלא אפשרי אצל בורא עולם''

ישועות תהילים

"זכיתי להכיר אותו מקרוב ולראות איך הקב"ה שלח לי את הנשמה התאומה שלי"

עוד מאמרי תוכן בנושא ישועות תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות