מגזין תהילים

הילד הרס את התחפושת - וזכה למתנה מרגשת בתמורה

בן ה-12 נתקף זעם כשראה ילדה מחופשת ברחוב וקרע את התחפושת שלה לגזרים, למרות זאת לא רק שלא נענש אלא כך אלא קיבל מתנה מרגשת


19/04/19 | י"ד ניסן התשע"ט
מוסר השכל

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

כמדי שנה, ילדה קטנה רצתה להגיע לבית הספר עם תחפושת מקורית, לאחר שבחנו את האפשרויות השונות החליטו יחד כי תתחפש לקוביה הונגרית. אחרי שעות של עבודה מאומצת הצליחו ההורים להוציא תחת ידיהם קוביה הונגרית מפוארת והילדה יצאה מאושרת לחגיגת הפורים בבית הספר.

כשהייתה בדרכה, נתקל בה נער בן 12 אשר למראה התחפושת שלה התמלא כעס ובשל כך הרס את התחפושת בזעם. הילדה התפרצה בבכי והעוברים והשבים קראו להוריה אשר לקחו אותה בחזרה הביתה במטרה לתקן את התחפושת.

הילדה ואביה החליט להגיע לבית ספרו של הנער על מנת לוודא כי מעשהו לא ייותר ללא תגובה. כששטח האב את סיפור המעשה באוזניו של מנהל בית הספר, הסכים המנהל כי יש לטפל בנושא באופן מיידי והציע לאב כי יצאו לחפש את הילד. 

עוד לפני שהייתה להם שהות לצאת מן החדר, נפתחה הדלת והנער עצמו עמד בכניסה לחדר. הילדה שזיהתה אותו ציינה בקול כי הוא הנער המדובר, אך לתדהמתם של הילדה ואביה פנה אליו המנהל ברוך ושאל לפשר מעשיו בחדרו. כשסיים לשוחח אתו שלח אותו בחזרה לכתתו ונפנה לאב ולבתו:

"הנער הזה, גילה לאחרונה כי אמו חולה במחלה קשה. לצערי בני משפחתו עסוקים בטיפול באם ואינם יכולים להעניק לילד את כל מבוקשו. השנה לא הייתה לו תחפושת ובעוד שיתר חבריו לכיתה הגיעו מחופשים, הגיע לבית הספר לבוש בבגדי היום יום." "עכשיו אני מבין," הוסיף "מדוע הגיב כך כשראה את התחפושת של בתך."

כשיצאו מבית הספר, החליטו האב ובתו לעשות מעשה וכשהגיעו הביתה, התיישבו הוריה של הילדה והכינו לנער הצעיר תחפושת קוביה הונגרית מוצלחת אף יותר מזו שהכינו לילדתם. כשסיימו התקשרו להזמין את הנער לביתם וזה הופתע כשגילה את התחפושת שהכינו לו. הוא הודה להם והתנצל, כשאחז בידו את התחפושת החדשה שלו ויצא לביתו.

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות