מגזין תהילים

רק לאחר מספר שעות התברר שפיגוע הדקירה הציל את חייו…

דניאל כהן שנפצע באורח קשה באחד מפיגועי הדקירה מספר: ''הפיגוע הציל לי את החיים''


10/11/20 | כ"ג חשון התשפ"א
פיגוע

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

הסיפור לפניכם הינו סיפור אמיתי, שהתרחש בארץ לפני מספר חודשים והוא מראה לנו במוחש את ההשגחה העליונה ושכל מה שמתרחש איתנו קורה רק לטובתינו.

דניאל כהן, בן 31, נפצע באורח קשה בפיגוע דקירה בראשון לציון לפני מספר חודשים. בראיון שהעניק לתקשורת הוא מספר על הנס שקרה לו בזכות הפיגוע ואיך ניצלו חייו בזכות דקירות הסכין שבגופו. 

כאמור, דניאל נפצע בפיגוע דקירה וכאשר הוא נותח בבית החולים, הוציאו הרופאים מגופו גידול שלא ידעו קודם על קיומו. ''כבר לפני כן הרגשתי כאבים בבטן'', סיפר דניאל, ''אבל לא הלכתי לדוק את זה כי לא היה לי זמן. התברר שהיה לי גידול שהיה יכול לסכן את חיי אם לא הייתי נפצע בפיגוע, לא היו מוצאים אותו בזמן''. 

"תפסתי למחבל את הרגל וניסיתי לקום" כך הוא מתאר את רגעי האימה שעברו עליו, לאחר שספג דקירות סכין בפלג גופו העליון פעם אחר פעם. "נתתי לו מכות אבל לא הצלחתי לקחת ממנו את הסכין. עובר אורח ניסה לזרוק פח אשפה לכיווננו ואז המחבל ברח ואני ברחתי גם. הייתי במצב קשה מאוד. לאחר מכן דפקתי לנהג שיפתח לי את האוטובוס. הנהג הכניס אותי במהירות לאוטובוס. רכנתי על הכסא האחורי. ניסו לעצור לי את הדימום. שאלו אותי מה קרה וגנחתי מכאבים. התחלתי לומר שמע ישראל".

כשדניאל כבר היה מורדם ומונשם ונכנס לניתוח בבית החולים, מצאו הרופאים גידול מעל המעי הגס שלו. הרופא שכרת לו את הטחול והוציא חלק מהכבד, בשל הפגיעות שספג מסכינו של המחבל, כרת באותה הזדמנות גם את הגידול, שאם לא היה מוצא כעת מגופו, עלול היה להפוך למסוכן מאוד בעתיד.

"הרגשתי בתקופה האחרונה כאבים במעיים אבל דחיתי את זה", מספר דניאל, "כי לא היה לי זמן להתעסק בזה. הפיגוע הציל לי את החיים. בורא עולם זימן לי את הניתוח כדי להציל את חיי, וגם ניצלתי מהפיגוע בכך שהוא לא פגע בי פגיעות חמורות יותר, ולא קרה שהפכתי לצמח. נכון שהפיגוע היה קשה אבל קיבלתי את החיים במתנה מכל הכיוונים. שלא אהיה עם סרטן, ב"ה". כך מסיים דניאל את סיפורו המרגש ומראה לנו כמה הקב''ה דואג ומשגיח עלינו בכל פרט ושכל מה שקורה איתנו הוא בהכרח לטובה, גם כשזה נראה לכאורה הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות לנו.

 

 

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות